פלטפורמות וובינר – השוואה בין 12 מערכות וובינר כדי שתוכל לבחור מערכת וובינר המתאימה לעסק שלך

מגיע שלב בחייו של עסק בו הוא צריך לעשות שימוש במערכת וובינר מהרבה סיבות. הסיבה העיקרית שבעלי עסקים חושבים על וובינר היא להעביר הדרכה. במקום להזמין משתתפים לאולם כנסים על כול העלויות הכבדות הכרוכות בכך, הלוגיסטיקה והאי-נוחות הם מחפשים דרך קלה יותר, זולה יותר, מהירה יותר ובעיקר נוחה יותר להם ולמשתתפים – לפתרון קוראים וובינר.

אבל מערכת וובינר יכולה גם לשמש לשיווק ולמכירות. תארו לכם שאתם יושבים במשרד ומעבירים את המסר שלכם לעד 2,000 משתתפים בו זמנית שצופים במצגת שהכנתם ובוידאו של מצלמת המחשב שלכם: זה נוח, זה קל וגם בסוף האירוע יש לכם את רשימת המשתתפים ופרטיהם: שם, מייל, טלפון ופרטים נוספים לפי מה שתבקשו, כך שיש לכם אפשרות להמשיך לפנות אליהם, במייל, בטלפון או ב- SMS.

ארגונים וחברות עושים שימוש במערכת וובינר כדי להעביר מסרים בתוך הארגון בקלות ובמהירות. תארו לכם ארגון שיש לו סניפים בתל אביב, מצפה רמון, עפולה ו- כרמיאל. האם אתם מכירים דרך נוחה יותר, מהירה יותר, קלה יותר ו- זולה יותר לכנס את האנשים האלה בחדר וירטואלי אחד במה שקרוי וובינר? התשובה היא לא! לשנע את האנשים ברחבי הארץ ברכב עולה הרבה יותר כסף, גורם לבזבוז שעות עבודה ודורש התעסקות ותיאומים רבים.

אלה הם רק חלק מהשימושים שניתן לעשות באמצעות וובינר.

“כבר היום מבלים אזרחי ישראל בממוצע שעה וחצי ביום על הכביש, ובמשרדי התחבורה והאוצר מעריכים ש.. בשנים הקרובות צפוי כל נוסע לבזבז 60 דקות נוספות.” גלובס, 9/3/2016

dmiexpo
כדי שאוכל לספק לך שירות איכותי ומקצועי, אבקשך למלא את השאלון הקצר
בבקשה למלא את שדות החובה
20%

מרבית הפונים ממלאים את השאלון תוך 32 שניות

מה מטרת הוובינר?
אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת
נדרש לענות על שאלה זו

חדש!

דף הרשמה, מותאם אישית, בעברית מלאה (מימין לשמאל)

לדף הרשמה לוובינר (הדגמה)

רשימת נרשמים לוובינר (הדגמה)

וובינר היא תוכנה שפועלת בענן. המשמעות היא שצריך להיות מחוברים לאינטרנט (זה הענן) ולהיכנס עם שם וסיסמה, ממש כמו שנכנסים לחשבון ג’ימייל. לא רק אתה בתור מפעיל הוובינר צריך להיות מחובר לאינטרנט אלא גם המשתתפים, כולם מחוברים לאינטרנט, כל אחד ממקומו ועם המכשיר שנוח לו לעשות בו שימוש.

מערכת וובינר חינם

שירות חינם זה טוב ויפה, אבל באיזו שהוא מקום אתה מבין שחברות שנותנות לך שירותי וובינר חינם לא עושות זאת מנדיבות ליבם! הם בסופו של דבר, עסק כלכלי לכל דבר וענין ממש כמו העסק שלך.

אז מה זה אומר? זה אומר שספקים של שירות וובינר בחינם לא יכולים להבטיח לך רמת שירות גבוהה. זה יכול לבוא לידי ביטוי בניתוקים / הפרעות במהלך השידור החי. תבין, הם לא עושים זאת בכוונה, אבל מצד שני אין להם ענין לספק לך שירות איכותי כאשר אתה לא משלם. כמובן, שבתקופת החינם אין תמיכה בכלל או אין תמיכה אונליין ויש עוד מגבלות הקשורות למספר המשתתפים ואולי גם לאפשרויות נוספות במערכת כמו למשל שהלוגו של החברה יופיע כל הזמן, או פרסומות שלא אתה קבעת ילוו את השידור החי.

וובינר בהשוואה ל- שיחת ועידה

וובינר זאת הרצאה אינטרנטית של אחד מול רבים. המציג (יש רק מציג אחד בו-זמנית) מדבר אל המשתתפים (רבים). המשתתפים נמצאים במצב צפייה והאזנה. הם לא יכולים לעשות שימוש במיקרופון ו/או במצלמת המחשב Webcam גם אם יש להם.

שיחת ועידה היא ישיבה אינטרנטית. יש אחד שמציג/משתף את המסך שלו וכל שאר המשתתפים יכולים לדבר באמצעות המיקרופון שמותקן במחשב שלהם ולפתוח את מצלמת המחשב Webcam שלהם.

מערכות וובינר מובילות

הרשימה הבאה שמיד אפרט על תוכנות וובינר תעזור לך לבחור את מערכת הוובינר המתאימה לך, לעסק שלך ולצרכים שלך. הסדר של הרשימה הוא אקראי ואין לראות בו איזהשהוא דירוג של איכות, לא לפי מחיר ולא לפי כל דבר אחר.

שווה שתבדוק בעצמך את הרשימה של התוכנות, כי רק אתה תדע מה מתאים לך. זה כמו לבחור דירה, מכונית או שותף/ה – רק אתה יודע מה מתאים לך. המלצות של חברים זה טוב ויפה אבל זה לא אומר בהכרח שזה מתאים לך ולכן אני מעודד אותך לבדוק ולהתנסות גם אם זה יעלה לך כסף וזמן.

GoToWebinar

GoToWebinar

GoToWebinar היא מערכת וובינרים עם שפע אפשרויות וביצועים יוצאים מן הכלל בכל הקשור לתקשורת ללא הפרעות וללא ניתוקים. באמצעות מערכת GoToWebinar ניתן להעביר וובינרים של שעה וגם של 12 שעות ויותר.

מערכת GoToWebinar מאפשרת תקשורת עם לקוחות, ספקים, עובדים ושותפים בדרך יעילה ונוחה לשימוש ובעל יכולות מרשימות. באמצעות GoToWebinar ניתן להציג מצגות Powerpoint, להדגים מוצר ולהעביר מסר לעד 2,000 משתתפים בו-זמנית, בשידור חי וכול זאת מבלי לעזוב את הבית או המשרד.

מערכת GoToWebinar מלאה באפשרויות לשמירת קשר עם המשתתפים במהלך הוובינרים, החל מהרמת יד על ידי לחיצה על לחצן, דרך אפשרות להקלדת שאלות טקסט, צא’ט פרטי עם משתתפים, שאלות אמריקאיות אותן ניתן להציג על מסך המשתתפים במהלך הוובינר כדי שיבחרו תשובה נכונה מבין האפשרויות ועד ביצוע סקר עם עזיבתם את הוובינר.

לוח הבקרה של מערכת GoToWebinar מאפשר תפעול קל של הוובינר על ידי אדם אחד. לוח הבקרה למעשה “צף” על פני המסך, אינו מפריע ואינו מסתיר את מה שקורה על המסך ומאפשר למציג להתרכז במצגת. במידה ותרצו לעבוד בצוות תוכלו לייעל ולשפר את מהלך העניינים בוובינר. מערכת GoToWebinar מאפשרת זאת על ידי מתן אפשרות למנות מספר אדמיניסטרטורים לוובינר בין אם הם יושבים בסמוך אחד לשני או מרחוק.

כדי לצפות בוובינר המשודר באמצעות מערכת GoToWebinar אין צורך להוריד תוכנה למחשב השולחני, כן יש להוריד ולהתקין אפליקציה לנייד.

לצפייה בוובינר המשודר באמצעות מערכת GoToWebinar אפשר לעשות שימוש בכל מכשיר, בכל גודל מסך כולל מחשבי PC ו- Mac. בנוסף, ניתן להתחבר באמצעות שיחה טלפונית חינם מעשרות מדינות ברחבי העולם וביניהם: ארה”ב, אנגליה, אוסטרליה, רוסיה, ארגנטינה ועוד. כן, יש גם אפשרות להצטרף לוובינר בשיחה טלפונית מ- ישראל.

מאפייני מערכת GoToWebinar

  • כיתה וירטואלית של עד 2,000 איש
  • משתתפים לא נדרשים להוריד תוכנה!
  • הצגת וידאו באיכות HD ממצלמת הוידאו במחשב שלך Webcam
  • הקלטה של הוובינר – וידאו mp4
  • תקשורת מאובטחת
  • עובד בכל המכשירים ובכל גודל מסך, כולל מחשבי Mac
  • טופס הרשמה ממותג עם תוכן, לוגו ותמונה שלך
  • קביעת מועד לוובינר/ים מראש
  • עד 3 מיילים של תזכורות הנשלחים לנרשמים באופן אוטומטי
  • משלוח מייל אחרי הוובינר למי שהשתתף
  • משלוח מייל אחרי הוובינר למי שנרשם ולא השתתף
  • העלאת עד 6 מרואיינים לשידור: מיקרופון + וידאו HD
  • שיתוף כל חלון במחשב שלך: מצגת, תוכנה, וורד או כל יישום אחר
  • כלי ציור לצייר על השקף, להצביע ולהדגיש
  • צא’ט (הודעות טקסט) אישי או עם כל המשתתפים
  • משתתפים מצביעים בהרמת יד (לחיצה על לחצן)
  • דוח אקסל מפורט עם הפרטים של כל מי שנרשם לוובינר
  • דוח אקסל מפורט עם הפרטים של כל מי שהשתתף בוובינר
  • דוח שאלות שנשאלו במהלך הוובינר
  • סקר בסיום הוובינר
  • תמיכה במייל, בטלפון ובצ’אט.

מחיר

$89 לחודש למערכת וובינר עם עד 100 משתתפים
$199 לחודש ל- 500 משתתפים
$429 לחודש ל- 2,000 משתתפים

ניסיון חינם

ניסיון חינם למערכת וובינר עם כל האפשרויות ו- עד 10 משתתפים

ניסיון חינם!

Adobe Connect Webinars

adobe connect webinar

Adobe Connect Webinars מאפשר יצירת וובינרים יוצאי דופן שהם הרבה יותר משיתוף מסך, מצלמה ומיקרופון.

לפלטרפורה של Adobe יש את כל התכונות שיש למערכות וובינר כמו: שאלות (Polls), שאלות ותשובות בהקלדה אבל זה לא הכול.

הארכיטקטורה הפתוחה של התוכנה מאפשרת הוספת פלאגנים (Custom apps, extensions) כמו נגן וידאו, שעון סופר לאחור, שאלון, פתקיות ועוד עשרות הרחבות אשר חלקן בחינם וחלקן במחיר מלא שמאפשרות למארגן לעשות את הוובינר הרבה יותר מעניין.

באמצעות מערכת Adobe ניתן ליצור on-demand webinars שכאן קוראים להם Persistent המאפשרים לך לעשות שימוש חוזר בוובינרים שכבר נערכו.

מערכת ההרשמה לוובינר כוללת כאן יותר מדף הרשמה. יש דף שמרכז את כל הוובינרים הבאים שלך שאותו ניתן לסנן (filter) לפי תגים (אם תרצו קטגוריות) וניתן להציג כרשימה של וובינרים או בלוח שנה.

וכאשר אתה בוחר בוובינר, אתה מובל למיני-אתר המכיל 3 עמודים: דף האירוע, דף המציג/דובר, טופס הרשמה.

מערכת יצירת הדפים מרשימה ביכולתה המתקדמות שהן מסוג גרור & שחרר (Drag & Drop) שמאפשרות לך לבנות את הדף כמו שאתה רוצה.

כשזה נוגע לאופן שבו המשתתף בוובינר באמצעות מחשב שולחני, באדובי נתנו למציג לבחור איך הוא רוצה שהמשתתפים יראו אותו. המציג יכול לבחור מצב תצוגה מבין 6 מצבי התצוגה המובנים בהתאם לשלב בוובינר או התכנים שהוא מציג: יש מצג תצודה לשאלות ותשובות, יש מצב תצוגה לוידאו, יש מצב תצוגה להצגת מצגת שקפים ועוד.

מערכת ניהול חכמה מאפשרת לנטר בזמן אמת את המעורבות של המשתתפים בוובינר ואת פעילותם במהלך הוובינר כדי שהמציג והצוות יוכלו בזמן אמת לנקוט צעדים שיחברו אליהם מחדש את הקהל.

לאחר שהוובינר הסתיים, מערכת אנליטיקס של Adobe תפיק דוח מפורט על כל הפעילות של המשתתפים במשך בוובינר, מעין insight שיאפשר להבין מה קרה: כמה אנשים ענו על שאלות, כמה אנשים הורידו את הקובץ וכדומה.

תוכל למנף את הפלטפורמה לסמינרים מקוונים כדי לערב משתתפים עם תוכן אינטראקטיבי כגון סרטונים דינמיים, שאלות ותשובות חכמות וסוגי סקרים מרובים. חדרים מתמידים מאפשרים לך להגדיר תוכן מוקדם לשימוש חוזר מפגישות קודמות.

צריך לזכור ש- Adobe זה Flash ולכן המשתמשים צריכים להוריד ולהתקין פלאגין של Flash בדפדפן שלהם ובכל וובינר המערכת “תציק” להם ותבקש מהם לעדכן את הפלאגין שברשותם, וזה קורה לעיתים תכופות.

מאפייני מערכת Adobe Connect Webinar

  • אפשר להשתתף מכל מכישר בכל גודל מסך
  • שיתוף מסך
  • שאלות מסוג Polls
  • שאלות ותשובות בהקלדה
  • צ’אט עם המשתתפים
  • לוח לבן WhiteBoard
  • מספר מציגים בוובינר
  • הקלטה
  • דוחות נרשמים ומשתתפים
  • התאמה אישית של דפי הרשמה

מחיר

$120 לחודש למערכת וובינר עם עד 100 משתתפים
$432 לחודש ל- 500 משתתפים
$534 לחודש ל- 1,000 משתתפים

ניסיון חינם

30 יום ניסיון חינם

נסה עכשיו את Adobe Connect Webinar

Zoho Meeting

Zoho Meeting

ZOHO היא תוכנת All-In-One עם למעלה מ- 40 יישומונים לניהול כל העסק שלך וביניהם: דואר, מערכת ננהול לקוחות, מרכז תמיכת לקוחות, בניית אפליקציות, ניהול חשבונות, פרויקטים, סקרים ועוד.

אחד היישומים הוא Zoho Meeting לשיחות ועידה ולוובינרים.

במערכת Zoho Meeting ניתן לקיים וובינרים ללא צורך בהורדת תוכנה וללא צורך בהתקנה. הוובינר נפתח ישר בדפדפן אבל ZOHO ממליצים להתקין את ZOHO Meeting desktop app לקבלת חוויית משתמש טובה יותר, אבל…

נכון לכתיבת שורות אלה, מערכת הוובינרים של ZOHO אינה תומכת במכשירים ניידים: לא אנדרואיד (Android) ולא iOS וזה BIG NO.

אבל ל- ZOHO יש עוד הרבה דברים להציע.

יש דף הרשמה כמו לכל מערכת וובינר אחרת, אבל את דף ההרשמה של ZOHO אפשר להטמיע, למשל באתר שלך. יש בכך יתרון גדול כי אתה מביא אנשים לדומיין שלך ושם הם נרשמים לוובינר.

משתתפים יכולים להיכנס לוובינר באמצעות כל מכשיר בכל גודל מסך וגם באמצעות חיוג לטלפון מקומי ב- 40 מדינות ברחבי העולם כולל 2 מספרי טלפון בישראל.

Zoho Meeting מאפשר לארח בקלות וובינרים על ידי שיתוף מסך, מצגות, שאלות ותשובות וסקרים.

יש תוכנית חינם ל- 14 יום לוובינר של עד 10 משתתפים

מאפייני מערכת Zoho Meeting

  • דף הרשמה
  • לחצן הוספה ללוח שנה בדף תודה שנרשמת
  • מיילים לתזכורת
  • שיתוף מסך או אפליקציה
  • שיתוף Webcam
  • משתתפים יכולים לחייג לשיחה מ- 25 מדינות ברחבי העולם
  • משתתפים במחשב שולחני לא צריכים להוריד תוכנה
  • שאלות Polls
  • צ’אט עם המשתתפים במהלך הוובינר
  • מספר מציגים
  • שאלות משתתפים בהקלדה
  • הקלטה של הוובינר
  • דוחות נרשמים, משתתפים
  • הטמעה של דף הרשמה באתר
  • הטמעה של הוובינר באתר

מחיר

$29.95 לחודש
$97 לשנה

ניסיון חינם

אין, אבל יש הבטחה להחזר כספי עד 30 יום

Zoho Meeting

Webinar Jam Studio

Webinar Jam Studio

שני משווקים באינטרנט Mike Filsaime ו- Andy Jenkins בנו את מערכת Webinar Jam Studio מתוך מחשבה להיות כלי עזר למשווקים באינטרנט. התוצאה היא מערכת מלאה באפשרויות שיווק שאין בשום מערכת וובינר אחרת, בוודאי לא ב- Google Hangouts, לא ב- Skype וגם לא ב- GoToWebinar.

מייק ואנדי הולכים ראש בראש עם GoToWebinar. הם לא משווים את Webinar Jam Studio ל- Google Hangouts או לכל תוכנה אחרת, אלא רק אל מול GoToWebinar.

הנה כמה מהאפשרויות ש- Webinar Jam Studio מאפשר ואינן אפשרויות ב- GoToWebinar. לא בהכרח תעשה שימוש באפשרויות אלה, ויכול להיות שבכלל הן לא מתאימות לך. אם למשל אתה משתמש בוובינר להדרכה של עובדי החברה אין צורך “להקפיץ” להם הצעת מכר, נכון?

אז האפשרות הראשונה היא להציג PopUp למשתתף בוובינר עם הצעת מכר הכוללת לחצן “הוסף לסל”.

אפשר לטעון עד 10 סרטי וידאו למערכת ולשתף אותם כחלק מהוובינר. ב- GoToWebinar אפשר פשוט לבחור את הסרט מתיקיה במחשב שלך ולהפעילו. בשתי המערכות, ברגע הפעלת הוידאו, מצלמת המחשב Webcam נכבת, נפסק שיתוף המצגת והמשתתפים צופים עכשיו בוידאו.

אפשרות להצגת כפתורי שיתוף במהלך הוובינר כך שהמשתתפים יוכלו ללחוץ עליהם ולשתף את חבריהם.

דפי ההרשמה ב- Webinar Jam Studio הם הרבה יותר עדכניים מאשר GoToWebinar. יש עשרות תבניות שמהם ניתן לבחור: עם וידאו, בלי וידאו. הם בלי ספק הרבה יותר צבעוניים, מושכים עם שעון סופר לאחור וכנראה גם יותר ממירים, כלומר, יותר הרשמות.

צריך לזכור שמערכת Webinar Jam Studio היא מימשק והמנוע מאחוריו הוא Google Hangouts וזה אומר שגם עם כל האפשרויות הנפלאות עדיין התקשורת היא לא הצד החזק של המערכת.

עדכון:  30 לאוקטובר 2016. חברת Genesis החברה שמאחורי Webinar Jam הודיעה כי החל מחודש דצמבר 2016 היא תפעל על רשת תקשורת משלה הנקראת JamCast. במילים אחרות וובינר ג’ם מתנתקים מגוגל האנגאטוס כדי לספק שירות טוב יותר ללקוחות. מקווה שהמעבר יעבור חלק וללא תקלות.

מאפייני מערכת Webinar Jam Studio

  • שיתוף מסך,
  • שיתוף מצלמת מחשב Webcam,
  • מבחר של דפי הרשמה מעוצבים ורספונסיביים,
  • צ’אט עם המשתתפים,
  • משתתפים יכולים לשאול שאלות בטקסט,
  • שאלות אמריקאיות (polls) במהלך הוובינר,
  • הצעת מכר עם לחצן “הוסף לסל”,
  • הפנייה של המשתתפים בסוף הוובינר לאתר שאתה רוצה,
  • עד 10 משתתפים השולטים על המיקרופוןן שלהם והיכולים לדבר ביחד,
  • אפשרות להטמעת חלון הוובינר באתר שלך,
  • שיתוף וידאו יישר משולחן העבודה של המציג,
  • אפשרות להציג, במשמעות לשתף, שאלה בודדת של משתתף עם כל המשתתפים,
  • אפשרות להציג רכישות של משתתפים בוובינר בזמן אמת,
  • חיבור עם 10 מערכות דיוור וביניהן: iContact, mailChimp, AWeber, InfusionSoft, GetResponse ועוד.
  • הקלטה אוטומטית של הוובינר לערוץ ה- YouTube,
  • השמעה חוזרת של הוובינר (הקלטה),
  • מספר בלתי מוגבל של מיילים תזכורת למשתתפים לפני הוובינר,
  • משלוח הודעות טקסט SMS לפני הוובינר,
  • משלוח מיילים מפולחים לקהלים שונים לאחר הוובינר: לאלו שהשתתפו, לאלו שנכנסו אבל עזבו מוקדם, לאלו שנרשמו אבל לא השתתפו ולאלו שרכשו,
  • מספר בלתי מוגבל של משתתפים,
  • תשלום לפני השתתפות בוובינר,
  • לא נדרש להוריד אפליקציה כדי להשתתף בוובינר,

מחיר

$497 לשנה

ניסיון חינם

אין, אבל יש הבטחה להחזר כספי עד 30 יום

Try now Webinar Jam Studio

ZOOM

מערכת וובינר זום Zoom

מערכת ZOOM היא מערכת שידור שאינה נסמכת על Google Hangouts ולא על יוטיוב והיא מאוד דומה ל- GoToWebinar.

עושה רושם שמתכנני ZOOM ראו לנגד עיניהם את GoToWebinar ושאלו את עצמם: איך אפשר לעשות יותר טוב?
ואכן, מי שיש לו ניסיון בהפעלת GoToWebinar ימצא דימיון רב בין שתי המערכות, אבל ZOOM היא ‘צעירה’ יותר ולכן הדבר הבולט הראשון הנראה לעיין הוא הממשק החדיש יותר וגם היותר ידידותי.

כל זה מפתיע לאור העובדה שמנכ”ל ZOOM, אריק יון Eric S. Yuan מילא תפקיד בכיר דווקא במתחרה הגדולה של GoToWebinar והיא WebEx. ההפתעה היא שהוא בחר לשכפל את GoToWebinar על פני WebEx. מה זה אומר על WebEx?

מערכת התקשורת של ZOOM היא מאוד רובוסטית (יציבה) והיא תעבוד בכול תנאי תקשורת ועם כול מכשיר המחובר לאינטרנט.

עם מערכת ZOOM תוכל לשתף סרט וידאו מהמחשב שלך. נכון לעכשיו, זאת מערכת הוובינרים היחידה בשוק שמאפשרת שיתוף וידאו.

שלא כמו מערכת GoToWebinar שבה אפשר לראות רק 6 מצלמות וידאו בו-זמנית במהלך הוובינר, הרי ש- ZOOM מאפשרת הצגת 50 מצלמות! אני לא יודע למה זה משמש כי גם בגילי המתקדם לא ראיתי פאנל עם יותר מ- 7 אנשים, כך ש- 50 זה מספר יפה, אבל אני לא רואה בו שימוש.

מערכת ZOOM מאפשרת עריכת וובינר עם עד 10,000 משתתפים. נכון שזה עולה הרבה מאוד כסף, אבל למי שצריך, אז זאת המערכת.

מאפייני מערכת Zoom

  • עד 50 פאנליסטים עם מצלמת וידאו,
  • מספר משתתפים: 100, 500 ועד 10,000 ,
  • קול באמצעות מיקרופון או שיחת טלפון מ- 54 מדינות,
  • שיתוף כל חלון במחשב,
  • שיתוף וידאו יישר משולחן העבודה של המציג (תוכנת הוובינר היחידה בעולם!),
  • הצגת מצגת ומצלמות הפאנליסטים במקביל,
  • דף הרשמה בהתאמה אישית,
  • משתתפים יכולים להרים יד בלחיצת על לחצן,
  • המציג יכול להציג שאלות אמריקאיות למשתתפים,
  • משתתפים שואלים בהקלדה,
  • הקלטה בפורמט MP4,
  • דוחות מפורטים מי נרשם, מי השתתף,
  • שיתוף מצלמת מחשב Webcam,
  • צ’אט עם המשתתפים.

מחיר

$54.99 לחודש עבור 100 משתתפים

$340 לחודש עבור 1,000 משתתפים

$6,490 לחודש עבור 10,000 משתתפים

ניסיון חינם

יש תכנית מוגבלת

Try now ZOOM

easyWebinar

EasyWebinar Software

למערכת easyWebinar יש מימשק ל- Google Hangouts ממש כמו תוכנות וובינר אחרות כדוגמת Webinar Jam Studio, Webinar OnAir ואחרות. המימשק ידידותי ומאפשר בנייה מהירה של דפי נחיתה על פי תבניות מוכנות מראש, אותן ניתן בקלות להטמיע באתר וורדפרס, אם יש לך.

מערכת וובינר easyWebinar מאפשרת שידורים חוזרים של וובינר. סרט הוידאו מנוגן מ- YouTube, Vimeo או Amazon S3 והוא מתנגן בשידור חי ואמיתי. באופן שכזה ניתנת לך, בעל העסק, האפשרות לשים את התהליך על טייס אוטומטי. משתתף שנכנס לוובינר באיחור, יצפה בוובינר מהנקודה בה הוא נכנס ולא מהתחלה וכך יקבל את הרושם שזה אכן שידור וובינר בזמן אמת, בזמן שאתה סועד עם זוגתך, למשל.

במהלך הוובינר, ניתן להציג למשתתפים תיבות דו-שיח עם הצעות, קישורים, קופונים, הן בשידור החי והן בשידור המוקלט ובכך לשמור על עירנותם.

מערכת easy Webinar מצטיינת בחיבור למערכת אחרות כמו מערכת דיוור: AWeber, MailChimp, ConstantContact, רשתות חברתיות: facebook, twitter, מערכות דפי נחיתה: LeadPages, optimizePress, אבל גם מערכות אחרות וביניהן: WishList, InfusionSoft ועוד.

מאפייני מערכת EasyWebinar

  • וובינרים בשידור חי,
  • וובינרים בשידור חוזר,
  • משתתפים ללא הגבלה,
  • עד 10 דוברים,
  • יצירת דפי הרשמה, דפי תודה,
  • משלוח מייל אישור הרשמה,
  • משלוח מיילים של תזכורות אוטומטיות,
  • אפשרות רישום לוובינר בלחיצת לחצן אחת באמצעות חשבון רשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין ואחרות,
  • הטמעת דפי ההרשמה והתודה תחת הדומיין שלך, אם מערכת ניהול האתר שלך היא וורדפרס,
  • צפייה בכל מכשיר ובכול גודל מסך,
  • משתתפים צופים בוובינר באמצעות דפדפן,
  • תיבות דו-שיח עם המשתתפים באמצעות טוויטר, פייסבוק ואחרים,

מחיר

$59 לחודש לעד 100 משתתפים

$90 לחודש לעד 500 משתתפים

$349 לחודש לעד 2,000 משתתפים

ניסיון חינם

אין, אבל יש הבטחה להחזר כספי עד 30 יום

Try now EasyWebinar

Cisco Webex

Cisco Webex

Cisco Webex היא מערכת וובינר של עד 3,000 משתתפים בו זמנית לשידור חי ועד 40,000 לשידור וובינר לפי-דרישה, מה שקרוי Cisco Webex Webcasting.

זוהי פלטפורמה מאובטחת המספקת את כל הדרוש לך כדי להגביר את הנוכחות, לעודד את הקהל שלך למעורבות במהלך הוובינר ולהגדלת מספר הפניות באמצעות שאלות ותשובות, שאלות (Polls), שיתוף מסך, שיתוף וידאו וצ’אט.

המשתתפים בוובינר יכולים לעשות שימוש בכל גודל מסך עם כל מכשיר.

באמצעות Cisco Webex ניתן לשלוח הזמנות, אישורי הרשמה, תזכורות במייל ועם סיום הוובינר ניתן לשלוח מייל follow-up באופן אוטומטי – מאפיינים דיי בסיסיים לכל תוכנת וובינר.

בעת כניסת המשתתפים לוובינר, עוד בטרם התחיל, ניתן להציג תוכן ולהשמיע מוזיקה כדי להעביר את הזמן עד לתחילת האירוע.

במהלך הוובינר ניתן לשתף מצגת, סרטוני וידאו שהוטענו מראש למערכת וכן להפעיל Polls, לענות על שאלות בהקלדה וכן צ’אט עם המשתתפים.

לאחר הוובינר ניתן לשדר את נתוני המשתתפים היישר למערכת ניהול קשרי לקוחות של Saleforce, Oracle ו- Eloqua – אלו הן מערכות של ארגונים גדולים.

תוכל להגדיר ניקוד כדי שהמערכת תחשב עבורך את איכות הלידים וכך תוכל במהירות לזהות את המשתתפים “החמים” בוובינר אליהם כדאי לך לפנות כדי להתקדם לקראת סגירה.

ולמי שצריך, Cisco מעמידה שירותים פיננסיים (Cisco Capital) כדי שתוכל לשאת בעלויות ולעמוד ביעדים העסקיים שקבעת ומעמידה לך כספים כדי שתוכל לרכוש ציוד, תוכנה ושירותים נוספים. השירות הזה ניתן במעל 100 מדינות וביניהם ישראל.

במערכת Cisco Webex Webinar לא ניתן לעשות וובינרים on-demand וחבל.

מאפייני מערכת Cisco Webex Webinar

  • משלוח הזמנות במייל
  • מייל אישור הרשמה
  • מיילים של תזכורות לקראת הוובינר
  • מיילים מיד לאחר שהוובינר הסתיים
  • כניסה לוובינר בתשלום
  • שיתוף מצלמת אינטרנט של המציג
  • עד 3,000 משתתפים בו-זמנית בוובינר
  • מצב חזרה בין אנשי הצוות לפני שהאירוע מתחיל
  • שיתוף מסך, מצגות, אפליקתיות, לוח לבן whiteboard וגם סרטי וידאו
  • השמעת מוזיקה לפני שהוובינר מתחיל
  • מארגן יכול לפתוח מיקרופון למשתתפים כדי שיוכלו לשאול שאלות
  • שאלות ותשובות
  • שאלות Polls
  • צ’אט
  • משלוח URL למשתתפים לאחר שהוובינר הסתיים
  • מתן ניקוד למשתתפים לפי רמת מעורבותם בוובינר
  • קישור למערכת CRM
  • טופס הרשמה מותאם לצרכי העסק
  • תמיכה פיננסית

מחיר

זה אחד הדברים שהתקשתי “לפצח”. זה ממש לא ברור האם התשלום הוא עבור חדר וירטואלי או עבור משתתף לחדר לחודש – כן, כן.

גם השירותים הפינננסיים שמעמידה Cisco ללקוחות הרימו אצלי גבה: למה צריך לקחת הלוואה כדי לעשות וובינר? לא ברור.

ניסיון חינם

אין, אבל יש הבטחה להחזר כספי עד 30 יום

נסה את Cisco Webex Webinar

GlobalMeet Webinar & Webcast

GlobalMeet Webinar & Webcast

GlobalMeet Webinar (לשעבר ReadyTalk ואם תראה PGi, אל תתפלא, גם הם חלק ממבנה הארגוני) היא מערכת וובינר בשידור חי המאפשרת להעביר הרצאות אינטרנטיות באמצעות שיתוף מסך, מצלמת וידאו, Polls, צ’אט. המשתתפים יכולים להשתתף בוובינר עם כל מכשיר בכל גודל מסך.

GlobalMeet מציעה מערכת Webinar ומערכת Webcasting כאשר כל ההבדל ביניהם הוא מספר המשתתפים: וובינר למספר משתתפים של עד כמה מאות ו- Webcast למאות ולאלפי משתתפים.

למערכת וובינר GlobalMeet Webinar יש אפשרות ליצירת דפי הרשמה באמצעות עורך, כך שיש אפשרות לעיצוב הדף ומיקום האלמנטים שבו כרצונך.

המציג צריך להטעין את המצגת שלו למערכת והמערכת יוצרת ממנה PDF אותו יכולים להוריד המשתתפים בוובינר – קצת מסורבל, מדוע לא רק לשתף את המסך ובזה זה נגמר מצידו של המציג? ומדוע על המשתתפים להוריד את המצגת למחשב שלהם? זה לא נוח ומיותר!

משתתף שנרשם מקבל מייל ‘אישור הרשמה’ וכן מספר מיילים של תזכורת וגם אותן ניתן לעצב באמצעות עורך HTML להתאמה אישית של המסר.

מאפייני מערכת GlobalMeeting

  • אשף להקמת וובינר ב- 5 צעדים
  • משתתפים במחשב שולחני לא צריכים להוריד תוכנה
  • מספר מציגים
  • יצירת וובינר חדש על ידי העתקה של וובינר קיים
  • אפשר להצטרף לוובינר באמצעות חיוג
  • יצירת דף הרשמה לוובינר באמצעות עורך HTML
  • טופס מותאם אישית עם השדות והשאלות שתבחר
  • התאמה אישית של דף הרשמה עם לוגו ותמונות של העסק שלך
  • מייל אישור הרשמה
  • מיילים של תזכורת
  • משלוח מייל למי שהשתתף מיד לאחר שהוובינר הסתיים
  • עורך HTML מסוג Drag & Drop לעריכת המיילים
  • סינכרוניזציה של המצגת עם הקובץ שהורידו המשתתפים
  • יצירת PDF באופן אוטומטי מהמצגת
  • שאלות משתתפים נשלחות ישירות למייל
  • צ’אט בין אנשי הצוות שאותו לא רואים המשתתפים
  • הצגת וידאו שהוקלטו מראש
  • סקר Survey לאחר שהוובינר הסתיים
  • הקלטת הוובינר נשמרת בענן

מחיר

$99 לחודש עד 100 משתתפים

$249 לחודש מ- 500 משתתפים ומעלה

יש אפשרות לקבלת מחיר בהתאם לאפשרויות שתבחר – צלצל

ניסיון חינם

אין, אבל יש הבטחה להחזר כספי עד 30 יום

נסה את GlobalMeeting Webinar & Webcast

WebinarIgnition

WebinarIgnition Software

יש משהו מעניין ב- WebinarIgnition: מצד אחד זהו עוד מימשק שרוכב על Google Handouts ומצד שני זהו פלאגין לוורדפרס וזה בהחלט שינוי מרענן. בעוד החיבור לגוגל האנגאאוטס אינו ייחודי וגם ידוע בתור שירות שנתקע לפעמים ובעל השהיות לא מוסברות, הרי מערכת וובינר כפלאגין לוורדפרס הוא לטעמי חידוש מרענן ומשמעותו: אתה קונה תוכנה והיא שלך לעולמים!

התמחור של מערכת וובינר Webinar Ignition הוא $97 דולר לקנייה חד-פעמית לכל ימי חייך (או חיי החברה) ולמעשה גם אם החברה תספיק להתקיים, אתה תוכל להמשיך ולהפעיל את הוובינרים כי התוכנה ברשותך וכל עוד גוגל לא שינו את תנאי השימוש ב- Google Handouts עדיין הכול יפעל כהלכה.

למעשה כל מה שמתרחש, קורה באתר שלך: דפי הרשמה, דפי תודה וכמובן השידורים החיים, הכול מתרחש באתר שלך: זה טוב למיתוג, זה טוב לקידום.

מערכת Webinar Ignition מגיעה עם אוסף דפי נחיתה, לא מרשימים מיוחד. מה שמיוחד במערכת וובינר זאת זה שהיא מסוגלת להתחבר למערכות דפי נחיתה אחרות כמו Optimize Pree או Leadpages כך שאם אתה מעוניין בדפי נחיתה קצת יותר מורכבים ובעלי אפשרויות רבות ומשוכללות יותר – הדבר אפשרי.

תפעול יעיל של המערכת צריך להיעשות עם 2 מסכים לפחות, כך שיהיה עליך להיערך מראש.

מאפייני מערכת WebinarIgnition

  • פלאגין של וורדפרס WordPress Plugin,
  • חיבור למערכות דיוור וביניהן: SendReach, iContact, GetResponse, MailChimp, AWeber,
  • רישום לוובינר באמצעות פייסבוק Connect Using Facebook,
  • מספר מקורות לוידאו: Google Handouts, LiveStream, UStream,
  • תבניות פשוטות לדפי נחיתה,
  • התממשקות ליומנים: Google Calendar, iCal, Outlook,
  • לחצני שיתוף במדיות חברתיות,
  • הצגת הודעות On-Air Messages במהלך הוובינר,
  • מעקב אחר המשתתפים בוובינר כולל רכישות בזמן אמת,
  • מערכת שאלות ותשובות במהלך הוובינר,
  • תזכורות במייל וב- SMS מתוזמנות מראש,
  • אפשרות לתשלום עבור הוובינר,
  • רישום לוובינר בקליק: לוחצים על קישור שנשלח במייל, והמשתתף רשום,
  • וידג’ט הרשמה אותו ניתן להטמיע באתר וורדפרס.

מחיר

$97 חד-פעמי לאתר אחד, רק לשידורים חיים

$197 חד-פעמי ל- 3 אתרים, לוובינר בשידור חי וגם להשמעה חוזרת

$297 חד-פעמי למספר בלתי מוגבל של אתרים, לוובינר בשידור חי וגם להשמעה חוזרת

ניסיון חינם

אין, אבל יש הבטחה להחזר כספי עד 30 יום

Try now WebinarIgnition

ClickWebinar

ClickWebinar Software

מערכת וובינרים ClickWebinar תפסה את עיני במספר המרשים של מערכות אליהן היא מתממשקת בקלות וביניהן: Microsoft Office, Google Calendar, YouTube וגם Facebook, HubSpot והרשימה עוד ארוכה. אם יש לך מערכת אחרת במשרד כמו מערכת CRM או מערכת ניהול אתר CMS, חברת ClickWebinar מעמידה לרשותך שירות API כך שניתן ליצור חיבור בין ClickWebinar לכל מערכת שברשותך.

מנגנון הצא’ט של ClickWebinar מעניין במיוחד בגלל היותו מחובר לשירות Google Translate, כך שניתן לתרגם לאחת מבין 52 שפות בלחיצת כפתור. אם יש לך משתתפים דוברי שפות שונות, הם יוכלו להיעזר בתרגום הסימולטני של ההודעות שאתה שולח אליהם בטקסט.

זה נחמד ומעניין אבל צריך לזכור כי תרגום סימולטני של כנסים אינטרנטיים זה משהו אחר לגמרי.

מימשק שיתוף המסך קל לשימוש ויש באפשרותך לצייר על המסך ממש כמו שניתן בתוכנת GoToWebinar ובכך להגדיל את הקשב של המשתתפים בוובינר.

בדרך כלל תוכנת וובינר מיועדת עבור מנהל אחד. אם ברצונך לתת למישהו אחר אפשרות להפעיל את התוכנה עליך לרכוש מנוי נוסף. ב- ClickWebinar ניתן להגדיר עד 4 איש עם הרשאות מנהל, כך שכול אחד מהם יכול להפעיל את הוובינר.

מאפייני מערכת ClickWebinar

  • עד 1,000 משתתפים אוןליין,
  • שיתוף מסך + מצלמת וידאו webcam,
  • שאלות ותשובות,
  • צ’אט,
  • שאלות אמריקאיות למשתתפים,
  • הקלטה של הוובינר,
  • אפליקציה לפייסבוק המאפשרת למשתתפים לקחת חלק בוובינר מבלי לעזוב את פייסבוק,
  • משתתפים יכולים להשתתף עם כל מכשיר ובכול גודל מסך,
  • אפשר להשתתף באמצעות שיחת טלפון,
  • שיתוף ברשתות חברתיות,
  • סטטיסטיקה על המשתתפים בוובינר

מחיר

עד 25 משתתפים: $25 לחודש

עד 50 משתתפים: $30 לחודש

עד 100 משתתפים: $55 לחודש

עד 500 משתתפים: $145 לחודש

עד 5,000 משתתפים: צלצל

* יש גם מגבלות אחרות, לא רק מספר משתתפים, בין התוכניות השונות

ניסיון חינם

יש ניסיון חינם ל- 30 יום

Try now ClickWebinar

Google Hangouts

גוגל האנגאאוט

שירות Google Hangouts הוא חלק מ- YouTube Livestream החל מה- 12 לספטמבר 2016 ולא משוייך לרשת החברתית של גוגל הנקראת Google Plus או בקיצור Google+ כפי שהיה עד תאריך זה. עם המעבר של Google Hangouts ל- YouTube אבדו כמה יכולות וביניהן האפליקציה של Q&A. לא שלגוגל אין תשובה, יש, אבל כדי לאפשר למשתתפים בוובינר לשאול שאלות יש להפעיל Google Slides? מכיר? מבין עד כמה הדברים מסובכים בגוגל?

שירות Google Hangouts עושה שימוש ב- YouTube וכל הוידאו מוזרם בשידור חי ב-HD ונשמר באופן אוטומטי בערוץ ה-YouTube שלך. זה מאוד מבלבל כי לא ברור בדיוק ההבדל בין Google Hangouts לבין YouTube live events לבין Hangouts app וגם אין את מי לשאול ולהתייעץ.

איכות הוידאו טובה אבל לא טובה כמו איכות הוידאו במערכת GoToWebinar.

כל נושא התזמון של Google Hangouts בנוי על היומן של גוגל Google Calendar כך שקודם עליך להגדיר פגישה ביומן ורק אז תוכל להפעיל אותה מתוך באמצעות Google Hangouts.

למרות שהמערכת היא של גוגל, גם משתתפים חיצוניים שאינם בעלי חשבון גוגל יכולים להצטרף.

ניתן להשתמש ב-Hangouts בשידור חי כדי לשדר לאנשים רבים ככל שתרצה, אין כל מגבלה.

השירות ניתן חינם שזה יתרון גדול מאוד מצד אחד, אבל המשמעות היא שאין תמיכה אונליין וגם אין מי שתוכל להתייעץ ו/או לשלוח מיילים בתמיכה אלא רק מאמרים לקרוא. מי שרגיל לתמיכה של גוגל אדוורדס עלול להיות מופתע שאין עם מי לדבר!

מתברר ש- Google Hangouts הוא כה מסובך ללימוד ולתפעול הן למציג והן למשתמש ובתגובה קמו מספר חברות, שנסקרו במאמר זה כמו WebinarJam, easyWebinar ואחרות שבנו מימשק Interface, אם תרצו “פנים”, חדשות “למנוע” שהוא Google Hangouts. זה כמו לצבוע מכונית. הצבע חדש אבל המנוע נשאר אותו מנוע.

לפגישה אחד על אחד המערכת עובדת נפלא, אבל כאשר זה מגיע לקיום וובינר עם מספר גדול של משתמשים שלא כולם מחוברים לאינטרנט בחיבור סופר מהיר, רוצה לומר חיבור סלולרי או אפילו WiFi חלש, אני הייתי בוחר באפשרויות אחרות, למשל GoToWebinar.

מאפייני מערכת Google Hangouts

  • מספר משתתפים בלתי מוגבל,
  • הקלטה אוטומטית ישירות ליוטיוב,
  • תקשורת מאובטחת,
  • שיתוף מסכים,
  • עובד בכל המכשירים ובכל גודל מסך,
  • שאלות ותשובות רק דרך Google Slides

מחיר

חינם! חובה חשבון גוגל למציג

נסה את גוגל האנגאאוטס

Skype

וובינר עם סקייפ

סקייפ נבנתה מראש כמערכת שיחות ועידה Video Conference והיא אכן המערכת הפופולארית בתחום זה. ככול שזה נוגע לקיום וובינר יש לסקייפ יכולות מוגבלות הן במספר המשתתפים (רק עד 10 משתתפים) או חוסר ביכולות כמו ציור על גבי המסך, תזמון פגישה מראש והקלטה – כל התכונות הנדרשות האלה, אינן בסקייפ.

לא ניתן לתזמן באמצעות סקייפ וובינרים מראש כי המערכת לא מאפשרת קביעת מועד לאירוע והכול נעשה עכשיו, באותו רגע. כלומר כדי להקים אירוע בסקייפ יש להקים אותו מבחינת הגדרות, להזמין אנשים ולהפעיל את השיחה עכשיו – לא לכולם  מתאימה שיטת פעולה זאת. זה מתאים אולי לקבוע מפגש משפחתי או מפגש קבוצתי ביום ובשעה מסויימת הידועה לכולם, אבל דרך פעולה זאת אינה מתאימה למרבית הפעילויות של עסקים מול לקוחות, כאמצעי לתקשורת פנימית בארגון, כן ולכן אני מעדיף מערכות אחרות לנהל וובינר עם לקוחות, למשל GoToWebinar.

מאפייני מערכת Skype

  • עד 10 משתתפים,
  • בכל מכשיר ובכל גודל מסך,
  • שיתוף מסכים,

מחיר

חינם! חובה חשבון סקייפ למציג

נסה את סקייפ
כדי שאוכל לספק לך שירות איכותי ומקצועי, אבקשך למלא את השאלון הקצר
בבקשה למלא את שדות החובה
20%

מרבית הפונים ממלאים את השאלון תוך 32 שניות

מה מטרת הוובינר?
אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת
נדרש לענות על שאלה זו
נגישות