דף הרשמה או דף נחיתה?

זה בדיוק אותו דבר.

הסיבה שקוראים ל "דף הרשמה" בשם "דף נחיתה" היא כי זה הדף הראשון אותו רואה הלקוח לאחר שלחץ על הקישור במודעה, במייל שקיבל, בקישור שראה ב-WhatsApp או בכל דרך אחרת. מכיון שזה הדף הראשון, זהו הדף אליו הוא, הלקוח, "נחת".

לכל דף הרשמה לוובינר, יש גם דף תודה ואתה רוצה שדף ההרשמה והן דף התודה יהיו כמה שיותר יעילים.

רבות דובר על זה שדף ההרשמה שלך צריך להיות מבחינת מבנה ותוכן כזה שיגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך להתחבר אליך ולנקוט פעולה, כלומר להירשם.

אין כמו דף הרשמה מותאם אישית בו מופיע שמו של הלקוח. זה גורם ללקוח להתחבר אליך ומגדיל את הסיכוי לביצוע הרשמה לוובינר.

אין כמו דף תודה מותאם אישית בו מופיע שמו של הלקוח. זה גורם ללקוח להתחבר אליך ומגדיל את הסיכוי שאכן הוא יגיע לוובינר אליו הוא כרגע נרשם.

הסיבה לכך היא שלא משנה עד כמה דף ההרשמה או דף התודה קצרים או ארוכים, פשוטים או מורכבים, דפים בהתאמה אישית מציעים חוויה הרבה יותר משכנעת. נקודה.

מה ניתן לעשות עם דף הרשמה בנוי של מערכת ZOOM :

  • לקבוע את השדות בטופס ולהוסיף שדות מלבד: שם פרטי, שם משפחה ו- מייל.
  • להוסיף עד 2 תמונות.
  • לשנות את הצבעים בדף בצורה מאוד מוגבלת
  • להוסיף כמות מוגבלת של טקסט ללא יכולת עיצוב

אבל בזה זה נגמר, לכן אני קורא לדף ההרשמה של זום וובינר: 'דף הרשמה בסיסי'.

כדי שלא תבינו אותי באופן שגוי, אני רוצה לומר שהדף הזה עובד פונקציונאלית, אבל:

  • לא ניתן לעצב: לא את הכותרת ולא את הטקסט: לא גוון, לא צבע, לא רקע, לא תבליטים
  • לא ניתן להוסיף תמונות מעבר ל- 2 התמונות האפשריות עם המידות המאוד "מוגבלות"
  • לא ניתן לקבוע את סדר השדות בטופס
  • לא ניתן להוסיף שדות מיוחדים
  • לא ניתן להוסיף טקסט ככל שתרצו
  • לא ניתן להצמיד לימין
  • לא ניתן לעצב בשני טורים

בקיצור 'דף הרשמה בסיסי'.

אני מפיק וובינרים מאז 2007 עבור חברות, ארגונים ועסקים וביניהם: פסגות ניירות ערך, קוואליטי פיננסים, מכון היצוא, מכבי שירותי בריאות, פסגות ניירות ערך, התאחדות התעשיינים, קרן היסוד, חברות תרופות, אלעד מערכות תוכנה, BDO ישראל, נתע, מכללת זמן לנדל"ן ועוד.

כחלק מהשירות שאני נותן, אני בונה דפי הרשמה לוובינר כי כבר מזמן הבנתי ש 'דף ההרשמה הבסיסי' של Zoom לא מתאים לצרכים של כל הלקוחות ובמיוחד ללקוחות בישראל, בעברית.

בנוסף להרבה אי-יכולות של הדף המובנה שהוא גם צמוד לשמאל ולא לימין, כך שלדוברי העברית הוא מהווה בעיה גדולה!

הנה כמה דוגמאות לדפי הרשמה מעוצבים בעברית או באנגלית שאני בונה ללקוחות להם אני מנהל את הוובינר:

דף הרשמה מעוצב לוובינר
דף נחיתה מעוצב עבור וובינר
דף הרשמה לוובינר והפעם באנגלית
דף הרשמה לוובינר

האם נרשמים רק פעם אחת?

כן, נרשמים בדף ההרשמה שלי ובאופן אוטומטי גם נרשמים לוובינר. יש רק טופס רישום אחד!

האם אפשר שדף ההרשמה יהיה בשפה שאינה עברית?

כן, בוודאי, כבר בניתי דפים בשפות כמו אנגלית, ספרדית תורכית וגם פורטוגזית.

אפשר לעצב את הדף איך שאני רוצה?

כן, זה אפשרי, אם כי אני ממליץ על מבנים של דף הנחיתה שהם ה- best practices עבור לקוחותיי.

ללקוחות להם אני נותן שירותי וובינר מנוהלים אני בונה דף הרשמה מעוצב ומותאם אישית בהתאם לצרכים ולדרישות שלהם.

דף הרשמה לוובינר מותאם אישית, מה זה אומר?

הרעיון של התאמה אישית הוא פשוט: הוספת אלמנטים אישיים לדפים שלך ובראש ובראשונה: שמו של הלקוח או הגולש.

זה יכול להיות פשוט כמו הטמעת שמו של הלקוח כחלק של הטקסט או יותר מורכב כמו הטמעת פרטים אחרים שיש ברשותך כמו מיגדר, ארץ או פרט אחר.

אין מתכון מדוייק ליצירת דפים מותאמים אישית. כל עסק צריך להתחבר לצרכנים שלו בצורה מתאימה.

זה אומר שהשם של הלקוח ו/או של מי שדרכו נשלח המייל ללקוח הוא חלק מהדף. זה עושה חוויה הרבה יותר טובה ללקוח, מגדיל מעורבות ומגדיל את הסיכוי שהלקוח ירשם לוובינר וגם ישתתף בו.

הערה: במקרה כמו של סוכנות ביטוח המארחת וובינר. ישנם מספר סוכנים השולחים, כל אחד, את המייל ללקוחות שלו. במקרה זה אפשר להציג בדף ההרשמה את שם הסוכן, ששלח את המייל ללקוח ובכך להפוך את דף ההרשמה לוובינר שיהיה מותאם אישית.

מדוע כדאי להשתמש בדפי הרשמה ותודה לוובינר המותאמים אישית?

אין צורך לחשוב על זה יותר מדי; התשובה פשוטה: על ידי התאמה אישית של התוכן שלך, אתה מראה לצרכן שאתה פונה / מתייחס אליו באופן אישי.

כאשר אייל שני, שף ומסעדן בנה את אחת ממסעדות "המזנון" שלו בשרון, בצומת דרורים (בני דרור) הוא עשה את המהלך השיווקי הבא:

הוא יצר פרסום לפי מיקוד גיאוגרפי לתושבי היישובים בשרון. במסגרת הפרסום בפייסבוק הוא פירסם סרטונים אישיים לכל יישוב בסביבה הקרובה למסעדה עם פנייה אישית אל: תושבי תל-מונד, תושבי קדימה-צורן, תושבי אבן יהודה, תושבי תל יצחק, תושבי כפר נטר, תושבי כפר יהושע, תושבי חרות, תושבי משמרת, תושבי עין ורד, תושבי שריד, תושבי כפר הס ותושבי פורת.

במילים אחרות, תושבי תל-מונד נחשפו לסרטון בו אייל שני אומר: "אני שמח לבשר לכם תושבי תל מונד היקרים…" ותושבי אבן יהודה נחשפו בסרטון בו אותו אייל שני אמר: "אני שמח לבשר לכם תושבי אבן יהודה היקרים…" וכך הלאה?

לא רק פתיחת הסרטון היתה מותאמת ליישוב אלא גם התוכן בהמשך. לתושבי אבן יהודה הוא ציין את מקור שם המושבה: אליעזר בן יהודה, לתושבי צורן הסרטון כלל את שמות בתי הספר שביישוב… וכך הלאה. כל יישוב קיבל התייחסות פרטנית!

מה אתה חושב/ת? האם המהלך השיווקי המותאם אישית של אייל שני הסב את תשומת הלב?

האם המהלך השיווקי המותאם אישית של אייל שני הניע אנשים לפעול ולהגיע לדוכן המזנון שלו?

והתשובה שלך היא: בוודאי, כן, בטח, ללא ספק, בהחלט, אכן, כמובן (יש לבחור לפחות תשובה אחת)

ציון שמו של הלקוח כחלק מתוכן הטקסט מגביר את המעורבות, משפר את חווית הלקוח, וזה מה שגם מעלה את שיעור ההרשמה וההגעה לוובינר שלך.

תאר לך שאתה הולך ברחוב ופתאום אתה שומע כי מישהו קורא בשמך.

איך תגיב?

זה בדיוק מה שקורה בדף הרשמה או תודה בו רשום שמך.

לדפי הרשמה או תודה מותאמים אישית יש את הכוח למשוך את תשומת הלב של הצרכן ולגרום לו לפעול.

בעידן זה, של הצפה במסרים, מגע אישי הוא זה שעושה את כל ההבדל.

איך אדע את שמו של הלקוח המגיע לדף הנחיתה?

לדף ההרשמה שלך יכולים להגיע 2 סוגי לקוחות:

כאלה שאתה יודע את שמם ו-

כאלה שאינך יודע את שמם.

בוא נדבר על אלה "שאתה יודע את שמם".

מתוך הנחה שאתה עושה שימוש ברשימת תפוצה (ניוזלטר), יש לך את פרטיהם של הלקוחות בפועל או פרטים של לקוחות מתעניינים: שם פרטי, שם משפחה ו- מייל – זה הכרחי.

זה הבסיס של כל רשימת תפוצה.

אז את שם הלקוח יש לך.

ללקוחות הרשומים אתה שולח מייל עם קישור לדף ההרשמה לוובינר.

בעזרת הקישור הזה אתה יכול להעביר את שמו של הלקוח לדף הנחיתה ואז בדף הנחיתה אפשר להטמיע את שם הלקוח כחלק מהטקסט.

בוא נדבר על אלה "שאתה לא יודע את שמם".

לדוגמה, יש קישור באתר שלך אל הוובינר. לאתר שלך נכנסים גולשים, רואים שעומד להתקיים וובינר, לוחצים על הקישור ונוחתים לדף ההרשמה.

אין לך מושג איך קוראים להם, אבל מיד תדע.

אם הם ירשמו לוובינר, כלומר, ימלאו את פרטיהם בטופס וילחצו על לחצן "שלח". במצב זה אתה כן יודע את שמם ולכן ניתן לעשות בו שימוש מיידי בדף התודה אותו הם רואים מיד לאחר ששיגרו את הטופס.

האם אתה מחפש סוכנות להפקה מקצועית של וובינרים מוצלחים שיכולה לעזור לך ליצור דפי הרשמה ותודה מותאמים אישית?

ב- getwebinar, אנו משתמשים בניסיון הרב שיש לנו עבור הפקה מקצועית של וובינרים מוצלחים הכוללת בניית דפי הרשמה מותאמים אישית לוובינר כדי ליצור דפי הרשמה שיגרמו ללקוחות שלך להירשם ודפי תודה שיגרמו להם להגיע לוובינר אליו הם נרשמו.

אם המטרה שלך היא לבדל את החברה שלך, להגדיל את מספר ההרשמות, לשפר את חוויית הלקוח ולהגדיל את מספר המשתתפים בוובינר, אנו ניצור עבורך את דפי הרשמה ודפי תודה מותאמים אישית.

אנו מפיקים וובינרים מוצלחים מאז 2007 ובניית דפי הרשמה ודפי תודה מותאמים אישית הם חלק מחבילת השירות שלנו.

מערכת דפי ההרשמה ודפי התודה, שאני בניתי, יודעת ליצור קישור ייחודי לדף הרשמה עבור כל ערוץ (סוכן, לעניין זה הוא ערוץ. גם פייסבוק, גוגל, לינקדאין ואחרים הם ערוצים), כך שיהיה לך אפשרות לדעת כמה נרשמים או משתתפים הביא כל ערוץ לוובינר.

לקחתי את זה צעד קדימה.

הסוכן מפיץ את הקישור שלו ללקוחות שלו והם לוחצים על הקישור. כאשר הם מגיעים לדף הרשמה, הם רואים טקסט שבו מוטמע שם הסוכן שהזמין אותם.

זה עושה את זה הרבה יותר אישי.

ועוד צעד קדימה

אם הקישור נשלח מתוך רשימת תפוצה של הסוכן (רב מסר, אקטיב טרייל או כל מערכת תפוצה אחרת) אפשר "לצרף" את שמו של הלקוח אל הקישור ואז, כאשר הלקוח מגיע לדף ההרשמה הוא יראה את שם הסוכן וגם את שמו מוטמעים בטקסט.

זה ממש דף הרשמה מותאם אישית

ועוד צעד אחד קדימה

לאחר שהלקוח מילא את פרטיו בטופס: שם מלא, מייל, טלפון ולוחץ על לחצן "הרשמה" הוא מגיע לדף תודה.

ומה הוא רואה שם?

ניחשת נכון,

הוא רואה את שמו מוטמע בטקסט: תודה [שם] שנרשמת לוובינר.

וואהו!

ומה הלאה?

מדף ההרשמה שלי, הנתונים עוברים למערכת ZOOM ואז מתוך זום נשלחים מיילים מותאמים אישית ובעברית.

מה קיבלנו?

רצף של מסרים מותאמים אישית לאורך כל הדרך: דף ההרשמה, דף תודה, מייל אישור הרשמה, מיילים של תזכורות.

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך