שימוש בדף נחיתה לרישום הוובינר שלך יכול להביא יתרונות רבים למאמצי השיווק שלך. משיעורי המרות גבוהים יותר ועד חווית משתמש טובה יותר, תדמית מותג משופרת וקריאה יעילה יותר לפעולה, דף נחיתה יכול לעזור לך להגיע ליעדים שלך ולמקסם את הצלחת הוובינר שלך.
אם אתה "לא סגור"למה בכלל צריך דף הרשמה לוובינר – קרא כאן.
שימוש בדף נחיתה לרישום הוובינר שלך יכול להביא יתרונות רבים למאמצי השיווק שלך. משיעורי המרות גבוהים יותר ועד חווית משתמש טובה יותר, תדמית מותג משופרת וקריאה יעילה יותר לפעולה, דף נחיתה יכול לעזור לך להגיע ליעדים שלך ולמקסם את הצלחת הוובינר שלך.
אם אתה "לא סגור"למה בכלל צריך דף הרשמה לוובינר – קרא כאן.
דף הרשמה או דף נחיתה?
זה בדיוק אותו דבר.
הסיבה שקוראים ל "דף הרשמה" בשם "דף נחיתה" היא כי זה הדף הראשון אותו רואה הלקוח לאחר שלחץ על הקישור במודעה, במייל שקיבל, בקישור שראה ב-WhatsApp או בכל דרך אחרת. מכיון שזה הדף הראשון, זהו הדף אליו הוא, הלקוח, "נחת".
לכל דף הרשמה לוובינר, יש גם דף תודה ואתה רוצה כי דף הרשמה והן דף התודה יהיו כמה שיותר יעילים.
דף הרשמה שלך צריך להיות, מבחינת מבנה ותוכן, כזה שיגרום ללקוח הפוטנציאלי שלך להתחבר אליך ולנקוט פעולה, כלומר להירשם.
אין כמו דף הרשמה מותאם אישית בו מופיע שמו של הלקוח. זה גורם ללקוח להתחבר אליך ומגדיל את הסיכוי לביצוע הרשמה לוובינר.
אין כמו דף תודה מותאם אישית בו מופיע שמו של הלקוח. זה גורם ללקוח להתחבר אליך ומגדיל את הסיכוי שאכן הוא יגיע לוובינר אליו הוא כרגע נרשם.
הסיבה לכך היא שלא משנה עד כמה דף הרשמה או דף תודה קצרים או ארוכים, פשוטים או מורכבים, דפים בהתאמה אישית מציעים חוויה הרבה יותר משכנעת. נקודה.
מה ניתן לעשות עם דף הרשמה בנוי של מערכת ZOOM ?
- לקבוע את השדות בטופס ולהוסיף שדות מלבד: שם פרטי, שם משפחה ו- מייל.
- להוסיף עד 2 תמונות.
- לשנות את הצבעים בדף בצורה מאוד מוגבלת
- להוסיף כמות מוגבלת של טקסט ללא יכולת עיצוב
אבל בזה זה נגמר, לכן אני קורא לדף ההרשמה של זום וובינר: 'דף הרשמה בסיסי'.
כדי שלא תבינו אותי באופן שגוי, אני רוצה לומר שהדף הזה עובד פונקציונאלית, אבל:
- לא ניתן לעצב: לא את הכותרת ולא את הטקסט: לא גוון, לא צבע, לא רקע, לא תבליטים
- לא ניתן להוסיף תמונות מעבר ל- 2 התמונות האפשריות עם המידות המאוד "מוגבלות"
- לא ניתן לקבוע את סדר השדות בטופס
- לא ניתן להוסיף שדות מיוחדים
- לא ניתן להוסיף טקסט ככל שתרצו
- לא ניתן להצמיד לימין
- לא ניתן לעצב בשני טורים
בקיצור 'דף הרשמה בסיסי'.
מה צריך לכלול דף הרשמה לוובינר?
- כותרת ברורה ומושכת – כותרת שמדגישה את התועלת המרכזית של הוובינר ויוצרת עניין מיידי.
- תיאור קצר וממוקד – פירוט קצר על הנושא, המרצים, ולמה כדאי להשתתף בוובינר, תוך הדגשת הערך שהמשתתפים יקבלו והדגשת התועלות המיידיות והרלוונטיות למשתתף.
- קריאה לפעולה (CTA) בולטת – כפתור בולט עם הנחיה ברורה כמו "הירשם עכשיו" כדי להניע לפעולה והרי זאת מטרתו של דף הרשמה – שירשמו.
- טופס הרשמה – טופס המבטיח תהליך הרשמה קל ונגיש עם שדות חיוניים בלבד.
- תמונות או וידאו – תמונות דוברים או תמונות של מה החברה עושה וכמובן תמונת לוגו.
- תאריך ושעה – הצגה ברורה של תאריך ושעה כדי שיהיה ברו לנרשמים מתי נערך הוובינר.
- הצגת מגבלה ויצירת לחץ – באמצעות הצגת שעון סופר לאחור עד לשעת תחילת השידור החי ובכתיבה שמספר המקומות מוגבל.
- מענה לשאלות – זה יכול להיות צ'אט בוט חכם מבוסס AI העונה לשאלות אותן מקלידים הגולשים בשפה חופשית או באמצעות מנגנון FAQ למספר שאלות ידועות מראש
- עדויות – המלצות, ביקורות חיוביות של מספר לקוחות כדי להגביר אמון והנעה לפעולה.
- הצעת ערך חינמית – הדגשה אם הוובינר הוא חינמי או כולל בונוסים (למשל, גישה להקלטה או חומרים נלווים).
- אבטחה ושמירת פרטיות – אבטחת שמירה על פרטיות המידע שנאסף בטופס כדי לחזק את תחושת הביטחון של הנרשמים. זה בא לידי ביטוי בתיבת סימון שהיא חלק מהטופס
- קישור לדף הצהרת נגישות
- קישור לדף תנאי שימוש
שילוב של הנקודות שלעיל יאפשר יצירת דף נחיתה לוובינר שיגרום לכמה שיותר הרשמות.
לצפייה בדוגמאות של דפי נחיתה לוובינר
עקרונות לבניית דפי נחיתה לוובינר שממירים
פשטות וידידותיות למשתמש
הדף צריך להיות פשוט וקל לניווט, עם עיצוב נקי ומבנה ברור. הפשטות תעזור למשתמשים להתמצא בו בקלות.
שפה נייטרלית ומותאמת לכל
השפה בדף צריכה להיות נייטרלית מגדרית וללא פניות ספציפיות לזכר או נקבה. יש להימנע משימוש במונחים כללים כגון "אתה/את", "המשתמש", וכד'. חשוב גם להקפיד על שפה פשוטה ובהירה, כך שתהיה מובנת למגוון קהלים ברמות ידע שונות.
הפתרון המתבקש הוא לשון סתמית – צורות נטולות מין דקדוקי הטובות הן לזכר הן לנקבה באותה המידה בדיוק. הבעיה היא שבלשון העברית אין מין דקדוקי סתמי. מבחינה היסטורית בעברית, הכלל מצוין בצורות הזכר, ובמיוחד בצורות הרבים כך נכתב באתר של האקדמיה ללשון.
עיצוב נגיש
הדף חייב להיות נגיש לאנשים עם מוגבלויות שונות לפי תקן:
- שימוש בניגודיות צבעים טובה
- טקסט בגודל קריא ויכולת להגדיל אותו.
- תמיכה בטכנולוגיות עזר כמו קוראי מסך.
- הקפדה על כך שכל הכפתורים (הלחצנים) והקישורים יהיו קלים ללחיצה גם במכשירים ניידים.
התאמה לכל גדלי מסך (רספונסיביות)
הדף צריך להיות מותאם לכל גדלי המסך והמשמעות היא התאמה לכל סוגי המכשירים: טלוויזיות, מסכים של מחשב שולחני, טאבלט או טלפון נייד. עיצוב רספונסיבי מבטיח שכל אחד יוכל להשתמש בדף באופן נוח, בלי תלות בגודל המסך.
מענה לצרכים שונים
דף הרשמה לוובינר צריך לכלול אפשרויות נוספות כמו: תמיכה בשפות שונות. ראה דף הרשמה לוובינר התומך בשתי שפות
תוכן ברור וממוקד
תוכן הדף צריך להיות ברור, קצר וממוקד, כך שיהיה רלוונטי לכל משתמש, בלי עומס של מידע מיותר.
שילוב של עקרונות אלה יאפשר יצירת דף שמתאים למגוון רחב של קהלים תוך שמירה על חוויית משתמש חיובית.
אני מפיק וובינרים מאז 2007 עבור חברות, ארגונים ועסקים וביניהם: פסגות ניירות ערך, קוואליטי פיננסים, מכון היצוא, מכבי שירותי בריאות, פסגות ניירות ערך, התאחדות התעשיינים, קרן היסוד, חברות תרופות, אלעד מערכות תוכנה, BDO ישראל, נתע, מכללת זמן לנדל"ן ועוד.
כחלק מהשירות שאני נותן, אני בונה דפי הרשמה לוובינר כי כבר מזמן הבנתי ש 'דף הרשמה בסיסי' של Zoom לא מתאים לצרכים של כל הלקוחות ובמיוחד ללקוחות בישראל, בעברית.
בנוסף להרבה אי-יכולות של הדף המובנה שהוא גם צמוד לשמאל ולא לימין, כך שלדוברי העברית הוא מהווה בעיה גדולה!
הנה כמה דוגמאות לדפי הרשמה מעוצבים בעברית או באנגלית שאני בונה ללקוחות להם אני מנהל את הוובינר:




האם נרשמים רק פעם אחת?
כן, נרשמים בדף הרשמה שאני בונה ובאופן אוטומטי גם נרשמים לוובינר. יש רק טופס רישום אחד!
האם אפשר שדף ההרשמה יהיה בשפה שאינה עברית?
כן, בוודאי, כבר בניתי דפים בשפות כמו אנגלית, ספרדית תורכית וגם פורטוגזית.
אפשר לעצב את הדף איך שאני רוצה?
כן, זה אפשרי, אם כי אני ממליץ על מבנים של דף הנחיתה שהם ה- best practices עבור לקוחותיי.
ללקוחות להם אני נותן שירותי וובינר מנוהלים אני בונה דף הרשמה מעוצב ומותאם אישית בהתאם לצרכים ולדרישות שלהם.
דף הרשמה לוובינר מותאם אישית, מה זה אומר?
הרעיון של התאמה אישית הוא פשוט: הוספת אלמנטים אישיים לדפים שלך ובראש ובראשונה: שמו של הלקוח או הגולש.
זה יכול להיות פשוט כמו הטמעת שמו של הלקוח כחלק של הטקסט או יותר מורכב כמו הטמעת פרטים אחרים שיש ברשותך כמו מיגדר, ארץ או פרט אחר.
אין מתכון מדוייק ליצירת דפים מותאמים אישית. כל עסק צריך להתחבר לצרכנים שלו בצורה מתאימה.
זה אומר שהשם של הלקוח ו/או של מי שדרכו נשלח המייל ללקוח הוא חלק מהדף. זה עושה חוויה הרבה יותר טובה ללקוח, מגדיל מעורבות ומגדיל את הסיכוי שהלקוח ירשם לוובינר וגם ישתתף בו.
הערה: במקרה כמו של סוכנות ביטוח המארחת וובינר. ישנם מספר סוכנים השולחים, כל אחד, את המייל ללקוחות שלו. במקרה זה אפשר להציג בדף ההרשמה את שם הסוכן, ששלח את המייל ללקוח ובכך דף הרשמה לוובינר הוא מותאם אישית.
מדוע כדאי להשתמש לעשות התאמה אישית לדפי הרשמה ותודה לוובינר?
אין צורך לחשוב על זה יותר מדי; התשובה פשוטה: על ידי התאמה אישית של התוכן שלך, אתה מראה לצרכן שאתה פונה / מתייחס אליו באופן אישי.
כאשר אייל שני, שף ומסעדן בנה את אחת ממסעדות "המזנון" שלו בשרון, בצומת דרורים (בני דרור) הוא עשה את המהלך השיווקי הבא:
הוא יצר פרסום לפי מיקוד גיאוגרפי לתושבי היישובים בשרון. במסגרת הפרסום בפייסבוק הוא פירסם סרטונים אישיים לכל יישוב בסביבה הקרובה למסעדה עם פנייה אישית אל: תושבי תל-מונד, תושבי קדימה-צורן, תושבי אבן יהודה, תושבי תל יצחק, תושבי כפר נטר, תושבי כפר יהושע, תושבי חרות, תושבי משמרת, תושבי עין ורד, תושבי שריד, תושבי כפר הס ותושבי פורת.
במילים אחרות, תושבי תל-מונד נחשפו לסרטון בו אייל שני אומר: "אני שמח לבשר לכם תושבי תל מונד היקרים…" ותושבי אבן יהודה נחשפו בסרטון בו אותו אייל שני אמר: "אני שמח לבשר לכם תושבי אבן יהודה היקרים…" וכך הלאה?
לא רק פתיחת הסרטון היתה מותאמת ליישוב אלא גם התוכן בהמשך. לתושבי אבן יהודה הוא ציין את מקור שם המושבה: אליעזר בן יהודה, לתושבי צורן הסרטון כלל את שמות בתי הספר שביישוב… וכך הלאה. כל יישוב קיבל התייחסות פרטנית!
מה אתה חושב/ת? האם המהלך השיווקי המותאם אישית של אייל שני הסב את תשומת הלב?
האם המהלך השיווקי המותאם אישית של אייל שני הניע אנשים לפעול ולהגיע לדוכן המזנון שלו?
והתשובה שלך היא: בוודאי, כן, בטח, ללא ספק, בהחלט, אכן, כמובן (יש לבחור לפחות תשובה אחת)
ציון שמו של הלקוח כחלק מתוכן הטקסט מגביר את המעורבות, משפר את חווית הלקוח, וזה גם מעלה את שיעור ההרשמה וההגעה לוובינר שלך.
תאר לך שאתה הולך ברחוב ופתאום אתה שומע כי מישהו קורא בשמך.
איך תגיב?
זה בדיוק מה שקורה בדף הרשמה או תודה בו רשום שמך.
ל- דפי הרשמה או דפי תודה מותאמים אישית יש את הכוח למשוך את תשומת הלב של הצרכן ולגרום לו לפעול.
בעידן זה, של הצפה במסרים, מגע אישי הוא זה שעושה את כל ההבדל.
איך אדע את שמו של הלקוח המגיע לדף הנחיתה?
אל דף הרשמה שלך יכולים להגיע 2 סוגי לקוחות:
כאלה שאתה יודע את שמם ו- כאלה שאינך יודע את שמם.
בוא נדבר על אלה "שאתה יודע את שמם".
מתוך הנחה שאתה עושה שימוש ברשימת תפוצה (ניוזלטר), יש לך את פרטיהם של הלקוחות בפועל או פרטים של לקוחות מתעניינים: שם פרטי, שם משפחה ו- מייל – זה הכרחי.
זה הבסיס של כל רשימת תפוצה.
אז את שם הלקוח יש לך. מייל של הלקוח, יש לך.
ללקוחות הרשומים אתה שולח מייל עם קישור אל דף הרשמה לוובינר.
בעזרת הקישור הזה אתה יכול להעביר את שמו של הלקוח לדף הנחיתה ואז בדף הנחיתה אפשר להטמיע את שם הלקוח כחלק מהטקסט.
בוא נדבר על אלה "שאתה לא יודע את שמם".
לדוגמה, יש קישור באתר שלך אל הוובינר. לאתר שלך נכנסים גולשים, רואים שעומד להתקיים וובינר, לוחצים על הקישור ונוחתים במובן מגיעים אל דף הרשמה.
אין לך מושג איך קוראים להם, אבל מיד תדע.
אם הם ירשמו לוובינר, כלומר, ימלאו את פרטיהם בטופס וילחצו על לחצן "שלח". במצב זה אתה כן יודע את שמם ולכן ניתן לעשות בו שימוש מיידי בדף התודה אותו הם רואים מיד לאחר ששיגרו את הטופס.
האם אתה מחפש סוכנות להפקה מקצועית של וובינרים מוצלחים שיכולה לעזור לך ליצור דפי הרשמה ו- דפי תודה מותאמים אישית?
ב- getwebinar, אנו משתמשים בניסיון הרב שיש לנו עבור הפקה מקצועית של וובינרים מוצלחים הכוללת בניית דפי הרשמה מותאמים אישית לוובינר כדי ליצור דפי הרשמה שיגרמו ללקוחות שלך להירשם ודפי תודה שיגרמו להם להגיע לוובינר אליו הם נרשמו.
אם המטרה שלך היא לבדל את החברה שלך, להגדיל את מספר ההרשמות, לשפר את חוויית הלקוח ולהגדיל את מספר המשתתפים בוובינר, אנו ניצור עבורך את דפי הרשמה ודפי תודה מותאמים אישית.
אנו מפיקים וובינרים מוצלחים מאז 2007 ובניית דפי הרשמה ודפי תודה מותאמים אישית הם חלק מחבילת השירות שלנו.
מערכת רישם לכנסים וירטואלים הכוללת דפי הרשמה ו- דפי התודה, שאני בניתי, יודעת ליצור קישור ייחודי לדף הרשמה עבור כל ערוץ (סוכן, לעניין זה הוא ערוץ. גם פייסבוק, גוגל, לינקדאין ואחרים הם ערוצים), כך שיהיה לך אפשרות לדעת כמה נרשמים או משתתפים הביא כל ערוץ לוובינר.
לקחתי את זה צעד קדימה.
הסוכן מפיץ את הקישור שלו ללקוחות שלו והם לוחצים על הקישור. כאשר הם מגיעים אל דף הרשמה, הם רואים טקסט שבו מוטמע שם הסוכן שהזמין אותם.
זה עושה את זה הרבה יותר אישי.
ועוד צעד קדימה
אם הקישור נשלח מתוך רשימת תפוצה של הסוכן (רב מסר, אקטיב טרייל או כל מערכת תפוצה אחרת) אפשר "לצרף" את שמו של הלקוח אל הקישור ואז, כאשר הלקוח מגיע אל דף ההרשמה הוא יראה את שם הסוכן וגם את שמו מוטמעים בטקסט.
זה ממש דף הרשמה מותאם אישית
ועוד צעד אחד קדימה
לאחר שהלקוח מילא את פרטיו בטופס: שם מלא, מייל, טלפון ולוחץ על לחצן "הרשמה" הוא מגיע לדף תודה.
ומה הוא רואה שם?
ניחשת נכון,
הוא רואה את שמו מוטמע בטקסט: תודה [שם] שנרשמת לוובינר.
וואהו!
ומה הלאה?
מתוך דף הרשמה שאני בניתי ללקוח, הנתונים עוברים למערכת ZOOM ואז מתוך זום נשלחים מיילים מותאמים אישית ובעברית.
מה קיבלנו?
רצף של מסרים מותאמים אישית לאורך כל הדרך: דף הרשמה, דף תודה, מייל אישור הרשמה, מיילים של תזכורות.
הפקת וובינר שתחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות
אני עוזר לחברות וארגונים להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות. מפיק וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.
איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?
מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

