לקוחות, להם אני נותן שירותי וובינר, פונים אליי ושואלים: "איזה פורמט של וובינר מתאים לנו: וובינר בשידור חי או וובינר אוטומטי?", "האם אפשר לעשות שידור חוזר לוובינר?", "האם אפשר לצפות בהקלטה של הוובינר?", "האם תתאפשר צפייה בהקלטה של הוובינר?"

מחקרים מראים כי:

  • מספר המשתתפים בוובינר מבין אלו שנרשמו מגיע בממוצע לכדי 40%
  • מספר הנרשמים שצופים בהקלטה (אם איפשרת להם) מגיע לידי 13%

בוא/י נעשה חישוב מתמטי לא מסובך.

כדי לדלג על החישוב המתמטי ולהמשיך בקריאת המאמר, לחץ/י כאן

את/ה איתי?

כדי שהדברים יהיו פשוטים נניח שנרשמו לוובינר 100 איש – רק כדי לעשות את הדברים פשוטים. את/ה כמובן מוזמן/ת להכניס לנוסחאות את מספר הנרשמים בוובינר שלך.

בוובינר נוכחים 40 איש מתוך 100 שנרשמו – 40%
בהקלטה צפו עוד 13 איש מתוך ה- 100 שנרשמו – 13%

עדיין איתי?

אם 100 נרשמו ו- 40 השתתפו, אז 60 איש הם בסטטוס: נרשמו ולא השתתפו.
13 איש שצפו בהקלטה הם 22% מתוך אותם 60 שלא השתתפו

אז מה המשמעות לגביך?

  • בוובינר השתתפו 53% ולא 40%
  • 1/5 מבין אלו שלא השתתפו בוובינר צפו בהקלטה
תוכן עניינים

מושגים שכדאי לך לדעת בנושא שידור חוזר של וובינר

Evergreen Webinar

סרטון וידאו של וובינר שהוקלט שניתן להציג אותו פעם אחר פעם והוא רלוונטי לתקופה ארוכה (עד שבשלב מסויים הוא כבר לא רלוונטי), ללא קשר למועד פרסומם. הם נקראים על שם עץ שעליו ירוקים כל השנה. Evergreen Webinars הם אוטומטיים וזמינים בדרך כלל לפי דרישה on-demand. במקום לעשות וובינר בשידור חי פעם אחר פעם, עושים פעם אחת וובינר בשידור חי. מקליטים ואת ההקלטה את/ה משדר/ת באופן אוטומטי פעם אחר פעם.

המושג Evergreen Webinar מתייחס בעיקר לתוכן הוובינר: תוכן רלוונטי לתקופה ארוכה.

דף וטופס הרשמה

כדי לצפות בשידור החוזר של הוובינר יש להרשם. דף הרשמה כולל טופס: שם ו- מייל (חובה) ופרטים נוספים כמו עיר, חברה, תפקיד ועוד (אופיונאלי).

הדף הוא של מערכת השידורים החוזרים, מותאם למובייל ובדרך כלל הוא מעוצב בצורה בסיסית ביותר ומוצמד לשמאל.

הטופס כולל שדות בסיסיים: שם ו- מייל וניתן להוסיף שדות נוספים כמו: טלפון, חברה, תפקיד וכדומה.

דוח משתתפים

זהו דוח מפורט עם הפרטים של המשתתפים: שם ו- מייל ושאר הפרטים אותם מילאו בטופס שבדף ההרשמה וגם: זמן כניסה לשידור, זמן יציאה משידור, זמן שהייה בשידור. עיון בדוח משתתפים ילמד אותך עד כמה הוובינר היה רלוונטי עבור כל אחד ואחת מהם. אם מישהו נכח בוובינר 2 דקות או 34 דקות – זה מעיד במשהו על התעניינותו בתוכן, זה אומר משהו לגבי הרלוונטיות.

קודי מעקב

אפשרות להטמעת קודי מעקב של גוגל אנליטיקס, גוגל אדס, פייסבוק ופלטפורמות אחרות הן בדף ההרשמה והן בסרטון. צפייה בסרטון = המרה.

Automated Webinar / Autopilot Webinar

וובינר שנפתח לפי המועד/ים (תאריך ושעה) שנקבע/ו מראש, מנגן את הוידאו וסוגר את השידור – הכל אוטומטי ללא התערבות יד אדם.

נניח שקבעת שהוובינר יתחיל ביום שני בשעה 20:30. בשעה היעודה שהיא 20:30 את/ה, מארגן/ת הוובינר, יכול/ה להימצא בקניות, בנסיעה, במכון כושר או במסעדה ובדיוק בשעה זו הוובינר יופעל, סרט הוידאו יתנגן ובסיומו השידור ייסגר.

במקום לעשות וובינר בשידור חי פעם אחר פעם, את/ה עושה פעם אחת וובינר בשידור חי. מקליט/ה ואת ההקלטה את/ה משדר/ת באופן אוטומטי פעם אחר פעם.

בסיום הוובינר מופק דוח משתתפים (ראה לעיל) ו-דוח שאלות אותן הקלידו המשתתפים.

on-demand webinar וובינר לפי דרישה

זהו מקרה פרטי של Automated Webinar בו השידור מתחיל מיד לאחר שהגולש סיים למלא את הטופס ולחץ "שלח". אז, הוא מועבר ישירות לצפייה בסרטון.

יש דוח משתתפים (ראה לעיל) ו-דוח שאלות אותן הקלידו המשתתפים.

Playbar

זהו סרגל המוצג על גבי סרט הוידאו ובו לחצני שליטה. הסרגל מופיע בחלק התחתון של סרט וידאו כאשר מציבים את סמן העכבר על גבי הוידאו. הלחצנים הם: Play/Pause, Volume, Speed, Full Screen.

צפייה בהקלטת וובינר – יתרונות

בעידן הזה, נוחות היא הכל. יש הרבה כלים דיגיטליים שיעזרו לך להיות יותר פרודוקטיבי, לחסוך זמן ולהשיג יותר בפחות משאבים. אין ספק, ש- Automated Webinars הוא אחד מהכלים האלה.

Evergreen Webinars נותנים לך את היכולת להגיע לקהל שלך בכל מקום ובכל זמן.

שלא כמו וובינר בשידור חי באינטרנט, וובינר של שידור חוזר מוקלט מראש והוא זמין על פי דרישה on-demand או שהוא מתוזמן אוטומטית Automated למועד אחד או יותר.

במקום לתת את אותה מצגת שוב ושוב, פעם אחר פעם, את/ה מקליט/ה פעם אחת ואחר כך ההקלטה של עובדת על אוטומט ומשאירה לך זמן להתעסק במה שבאמת חשוב לך ולעסק שלך.

התוכן של Evergreen Webinars יכול לכלול: הדרכות, שאלות נפוצות, ייעוץ מומחים, פאנל מומחים או הדגמות מוצר.

שיעור נוכחות ממוצע של וובינר לייב הוא 40%. זה די נמוך, אבל נורמלי לחלוטין. ולמרות שיש לכך מספר סיבות, אחת הסיבות היא שהמועד שקבעת לא נוח לכולם.

אין יום בשבוע ואין שעה בשבוע שמתאימה לכווווולם וכן כדאי לך לדעת כי:

  • אם תציין/י, בעת הרשמה לוובינר, כי יש הקלטה, מספר הנרשמים (שים/י לב: נרשמים ולא משתתפים) צפוי לעלות, כי לא לכולם מתאים התאריך והשעה שנקבעו לוובינר בשידור החי והאפשרות לצפייה בהקלטה רק למי שנרשם, תעודד אותם להירשם.
  • שידור חוזר של וובינרים יכול להעלות בממוצע את אחוזי הצפייה ב- 13%

וובינרים לפי דרישה on-demand נגישים לקהל שלך 24/7 ומאפשרים לכל אחד לצפות בהם בנוחות שלו, מתי שנוח לו ובכל מכשיר.

Automated webinars חוסכים לך זמן כי הם אוטומטיים ומתנהלים בעצמם. הנרשמים מקבלים מייל אישור הרשמה ואחר כך מיילים של תזכורות. בזמן אמת, בזמן בו מתחיל השידור של הוובינר בשידור החוזר, את/ה לא חלק מהפעילות. הוובינר מסתיים באופן אוטומטי וכל מה שנדרש ממך לאחר השידור החוזר הוא להיכנס למערכת ולהוריד את הדוחות. נקודה.

צפייה בהקלטת וובינר – חסרונות

אם תציין/י, בעת הרשמה לוובינר, שיש הקלטה, צפוי שפחות אנשים ישתתפו בוובינר. זה ברור. בהינתן לנרשמים יכולת לצפות בהקלטת הוובינר בנוחות שלהם או להגיע לשידור החי של הוובינר, הם ככל הנראה יעדיפו לצפות בהקלטה בנוחות שלהם. הם ימתינו עד שתישלח להם את הקישור להקלטה.

אם תציין/י שיש הקלטה של הוובינר באופן עיקבי, וובינר אחר וובינר, אחוז המשתתפים (שים לב, משתתפים ולא נרשמים) בוובינר עשוי לרדת מוובינר לוובינר, שוב הקהל מעדיף נוחות.

לא בטוח שהאנשים שהתכוונו לראות, אכן יראו את הוובינר. אז הם אמרו שיצפו בהקלטה, אז אמרו!

האם לציין שתהיה הקלטה של הוובינר?

נקודות הבסיס היא שכאשר מפורסם קיומו של וובינר בלי לציין האם תהיה או לא תהיה הקלטה, יש מספר נתון של נרשמים ומתוכם 40% ישתתפו.

מה צפוי לקרות כאשר תציין שיש או אין הקלטה?

מצד אחד, הודעה שתהיה הקלטה: מעלה את מספר הנרשמים, מורידה את מספר המשתתפים הצפוי להיות בשידור החי. אבל, זה שיש יותר נרשמים, בכלל לא בטוח שהם יצפו בהקלטה.
מצד שני, הודעה שלא תהיה הקלטה, מעלה את אחוז המשתתפים בוובינר בשידור החי מבין אלה שנרשמו – ויוצרת תחושה של דחיפות והתרגשות לקראת האירוע.

הבחירה תלוייה בתוכן של הוובינר (הדרכה, מכירה, הדגמה), קהל (לוקוחות פוטנציאלים, מתעניינים, לקוחות בפועל) והיעד העסקי של הוובינר ועל כך בהמשך.

תהליך הקמת וובינר בשידור חוזר

אז עכשיו לאחר שהיכרת מושגים הקשורים לשידור חוזר של וובינר, אתה יודע מה זה evergreen webinar, מהם היתרונות של Automated webinar את/ה בוודאי שואל/ת את עצמך: "איך אני מתחיל/ה?"

הנה מה שאת/ה יכול/ה לעשות.

שלב 1: מצא נושא עבור הוובינר לך.

שוב, זכור לבחור נושא שיישאר רלוונטי ויספק ערך להרבה זמן.

שלב 2: חבר את המצגת שלך.

בדרך כלל, וובינר כולל מצגת PowerPoint. אני ממליץ לבנות מצגת שבין 30 ל- 40 דקות, לא מעבר לזה.

מרק טווין אמר: "הייתי כותב לך מכתב קצר יותר, אבל לא היה לי מספיק זמן."

הרצאות Ted הן למשך 18 דקות לא יותר.

קח את זה בחשבון כשאתה בונה את המצגת שלך.

שלב 3: הקלטה

הקלטה יכולה להיות בפעם אחת one shot במסגרת וובינר חי. אחר כך אפשר לערוך מעט את ההקלטה: לקצץ קצוות, לחתוך קטעים.

אפשר להקליט את הוובינר עם זום או כל תוכנה אחרת שלא בשידור חי. אז יש לך את כל הזמן שבעולם להקליט ולחזור ולהקליט עד שזה משביע את רצונך. לא לכולם מתאים one shot! לפעמים נדרשים 4 ויותר סבבי הקלטה! בהקלטה שלא בשידור חי יש הרבה פחות לחץ לעשות את זה נכון בפעם הראשונה!

אפשר גם להקליט באולפן צילום מקצועי עם מסך ירוק green screen מאחוריך, 3 מצלמות, תאורה היקפית, מיקרופון בום מעליך והמצגת מוצגת על הקיר מאחוריך עם כתוביות צפות כמו בתוכנית טלוויזיה.

בחר את סוג ההקלטה שמתאימה לך.

שלב 4: החלט מה מטרת הוובינר לגביך? מה את/ה מתכון/ת להשיג בכך שאנשים יצפו בשידור החוזר?

מהי מטרת הוובינר של? הנה כמה דוגמאות:

מטרת השידור החוזר היא לאפשר לאנשים לצפות אבל אין לי ענין בפרטי מי שצפה.

מטרת הוובינר היא להשיג לידים חדשים, וכן יש לי ענין לדעת מי צפה בוובינר וכמה זמן צפה.

מטרת השידור היא הכשרה של עובדים, , וכן יש לי ענין לדעת מי צפה בוובינר וכמה זמן צפה.

מטרת השידור היא לאפשר ללקוחות פוטנציאלים הנמצאים באיזורים זמן שונים בעולם לצפות בוובינר כדי שאחר כך יהיה ניתן לפרסם להם ברשתות החברתיות, לשם כך נדרש להטמיע קודי מעקב של פלטפורמות פרסום.

מטרת השידור היא להציג את שירותי החברה ללקוחות פוטנציאלים ולתת מענה אנושי בזמן אמת לשאלותיהם במהלך הוובינר – הפתרון הוא וובינר בשידור חי ולא וובינר בשידור חוזר.

הגדר מהי המטרה שלך מהוובינר?

שלב 5: בנה את דף ההרשמה לוובינר

לא תמיד נדרש דף הרשמה ואת זה תדע/י רק לאחר שלב 4.

אם אין לך ענין בפרטי הצופים בוובינר, אז בכלל אינך צריך וובינר אוטומטי. הפתרון הפשוט, הקל והחינמי יהיה להעלות את הסרטון ליוטיוב ולשלוח את הקישור ובזה זה נגמר.

אם כן חשוב לך לדעת את פרטי הנרשמים: שם, מייל, טלפון ופרטים נוספים אז כן תצטרך להקים דף נחיתה.

לדף ההרשמה יש כתובת URL אותה תוכל לשלוח ללקוחות, לשלב במודעות הפרסום, לצרף לחתימה שלך במייל, לפרסם באתר האינטרנט של החברה ובכל ערוץ מדיה אחר כדי להזרים תנועה.

שלב 6: החלט על סוג השידור החוזר: on-demand webinar או automated webinar?

ל- one demand webinar יש את אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר והכי פחות טירחה. לקוח מגיע לדף, ממלא פרטים בטופס, לוחץ "שלח" ומיד צופה בהקלטה. הוא יכול לעשות זאת 24/7 וכמה פעמים שירצה. בכל פעם שהוא נכנס לצפייה בהקלטה הוא מתחיל לצפות מהתחלה.

Automated webianr מציע משהו אחר. מכיון שיש תאריך ושעה, יש אפשרות ל"חמם" את הלקוח לפני שהוא צופה בוובינר. הוא כבר נרשם, פרטיו יודעים לך. הוא מקבל מייל אישור הרשמה וגם מיילים של תזכורות. התוכן של המיילים האלה יכול לבנות סמכות, מקצועיות, מותג בעיניו עוד בטרם התחיל הוובינר.

שלב 7: החלט כיצד ברצונך לפרסם את הוובינר שלך

המחשבה הראשונה של בעלי עסקים היא להפיץ את הקישור להקלטה לאלו שנרשמו לוובינר אבל לא השתתפו, לאותם 60% בממוצע שלא הגיעו. כאן, עליך לשלוח את הקישור לרשימת תפוצה במייל או במסרונים לאנשים שיש לך כבר את פרטיהם, אבל יש אפשרויות נוספות.

אפשר לפרסם את הקישור להקלטה גם לאלו שכן השתתפו בוובינר, כדי שיהיה להם הזדמנות לשמוע אותך שוב.

זכור מי שצופה בהקלטת הוובינר שלך למשך 50 דקות, 50 דקות שלמות, תשומת הלב שלך נתונה לך. זה המון!

אם זה וובינר מכירה בו אתה מוכר מוצר או שירות, אז מרבית המשתתפים ששמעו אותך, לא קנו ממך ולכן גישה להקלטה יכולה להגדיל את ההמרה.\

ההקלטה של הוובינר יכולה לחשוף אותך לעוד לקוחות פוטנציאלים בדרך כלל בחלק העליון של הפאנל השיווקי וזוהי יכולה להיות נקודת המפגש הראשונה איתך שהם עושים בנוחות שלהם, מתי שנוח להם – זה יתרון גדול. כאן, תמשיך לפרסם בערוצי המדיה השונים: פייסבוק, גוגל, לינקדאין או כל ערוץ אחר שמצאת שמביא לך לקוחות רלוונטים.

מתי לשלוח את הקישור לצפייה בהקלטה?

אם החלטת לאפשר צפייה בהקלטת הוובינר למי שנרשמו לוובינר ולא השתתפו, כדאי לפרסם את הקישור להקלטה בסמוך מאוד למועד סיום הוובינר.\

אם לדוגמה, הוובינר נערך בערב, אז עד הצהרים שלמחרת כדאי לשלוח את ההקלטה.

אם הוובינר נערך בבוקר, אז כבר בערב רצוי לשלוח את ההקלטה ולא מעבר לטווח של 24 שעות מסיום הוובינר

האם צפייה בהקלטת הוובינר היא לתמיד?

יש 2 דברים המניעים אנשים לפעולה: כמות ו- זמן. לעניין הצפייה בהקלטת וובינר, הזמן הוא גורם מדרבן ומניע לפעולה.

שאלה: את/ה מאפשר/ת גישה להקלטה של הוובינר. הקישור שאתה שולח מוביל לדף עם טופס. באופן אקראי אתה שולח קישור לדף א' ל- 50% מהקהל, ויתר ה- 50% מקבלים קישור לדף ב'. התכנים בשני הדפים (א' ו- ב') זהים למעט, בדף א' מצויין תאריך אחרון לצפייה ואילו בדף ב' לא מצויין תאריך אחרון לצפייה.
באיזה דף, לדעתך, יהיו יותר צפיות בהקלטה של הוובינר. בדף א' או ב'?

לשידור חוזר של וובינר בשיטת automated יש מועד אחד או סדרה של מועדים שיוצרים את תחושת הדחיפות המגדילה את מספר הצפיות.

סיכום

בעידן הזה, נוחות היא הכל. יש הרבה כלים דיגיטליים שיעזרו לך להיות יותר פרודוקטיבי, לחסוך זמן ולהשיג יותר בפחות משאבים. אין ספק, ש- Automated Webinars הוא אחד מהכלים האלה.

Evergreen Webinars נותנים לך את היכולת להגיע לקהל שלך בכל מקום ולאורך זמן.

תרשה לי לשאול אותך שאלה: האם את/ה שוטף/ת בעצמך את הרכב?

דלי מים ומעט סבון לשטוף את הרכב עולה פרוטות, ולמרות זאת את/ה לוקח/ת את הרכב למכון שטיפה ומשלם/ת 60 שקל עבור הרחיצה, נכון?

את/ה יכול/ה להחליט האם לנהל וובינר בעצמך DIY או לתת למישהו בעל ידע רב וניסיון לנהל עבורך את הצד הטכני של הוובינר.

  • אין לך רצון, זמן או סבלנות ללמוד את מערכת זום על כל הפיצ'רים שלה,
  • את/ה לא יודע/ת מה ניתן או לא ניתן לעשות עם זום,
  • את/ה רוצה לקבל ייעוץ ממישהו בעל ניסיון בהפעלת המערכת,
  • יש לך התלבטות בנוגע למהלך הוובינר ואת/ה רוצה להתייעץ עם מישהו שיש לו ניסיון בניהול מאות וובינרים. כן, אני יכול לומר 'מאות וובינרים' מאז 2007 אותם ניהלתי,
  • את/ה רוצה להיות בטוח שהוובינר יעבור חלק, ללא תקלות,
  • את/ה רוצה להיות בטוח/ה שתהיה הקלטה,
  • את/ה רוצה להיות בטוח/ה שמשתתפים יוכלו להיכנס,
  • את/ה רוצה להיות בטוח/ה שהדובר ישתף מצגת "נכון בפעם הראשונה",

ועוד

זה ענין של החלטה האם לעשות וובינר בעצמך DIY או לתת למישהו בעל ידע רב וניסיון לנהל עבורך את הצד הטכני של הוובינר.

יש הרבה סיבות למה לבחור בנו לתת לך שירות טכני מקצועי של וובינר

נתחיל עם זה שיש לנו ותק החל מאז שנת 2007 במתן שירותי וובינר לחברות וארגונים כמו: מכבי שירותי בריאות, צבירן, אלעד תוכנה, פסגות ניירות ערך, בוקינג.קום, האקדמית כנרת ועוד. אין אף חברה שנותנת שירותי וובינר עם ותק כמו שלנו. זה אומר שיש לנו ידע וניסיון רב בפתרון תקלות ו- מוכנות לכל תקלה אפשרית.

מנהל האירוע שלך עם תואר שני במנהל עסקים מאת אוניברסיטת תל אביב, עם עבר ניהולי, מבין את צרכי העסק שלך ויכול לעזור לך עם פתרונות טכניים לעמוד ביעדים העסקיים של הוובינר שלך.

אנחנו ידועים במענה המהיר לפניות שלך גם מחוץ לשעות העבודה – מה זה, אם לא שירות!

אנחנו לוקחים אחריות על החלק הטכני של הוובינר ומפעילים פיצ'רים רבים, חלקם ייחודיים.

גם כאשר הצוות שלנו ינהל עבורך את הצד הטכני של הוובינר בוובינר השני, שלישי, רביעי ואילך שלך, הוא יעשה זאת באותה: מסירות, שאיפה למצויינות, יעילות, תשומת לב, איכפתיות כמו בוובינר הראשון שהוא ניהל עבורך.

אנחנו ספק משרד הביטחון. אין לאף אחד מהמתחרים שלנו.

אכן, שירותי הוובינר שלנו ניתנים על מערכת זום ZOOM, אותה מערכת זום המשמשת חברות, ארגונים, בתי ספר, מוסדות חינוך אקדמאיים – אותה מערכת זום!

אם השתתפת בוובינרים ראיתי שבחלק הטכני תמיד יש תקלות:

  • הדובר כבר התחיל לדבר, אבל "לא שומעים!"
  • יש רעשי רקע המפריעים לשמוע את הדובר
  • הדובר נשמע חלש מידי או רועש מידי
  • הדובר "מגמגם" כי הוא מנסה לעשות יותר מידי בו-זמנית
  • הדובר לא רגוע ומראה, כל הזמן, חוסר ביטחון
  • משתתפים לא יכולים להיכנס לשידור
  • השידור "נופל"
  • הדובר מציג וידאו ש"נתקע"
  • השקפים במצגת לא מתחלפים
  • ועוד…

כדי שתקלות כמו שפירטתי לעיל ועוד שכמותן, לא יקרו בוובינר שלך, את/ה צריך/ה מישהו מקצוען שינהל את הצד הטכני של הוובינר עבורך.

כן, אנחנו לוקחים אחריות על החלק הטכני של הוובינר.

בסוף הוובינר נערוך שיחת תחקיר (בצבא שירתתי כאיש צוות אוויר, נווט קרב במטוס פנטום) כדי להבטיח שהוובינר הבא שלך בניהול טכני מקצועי שלנו, יהיה עוד יותר טוב.

אם את/ה מתכוון לעשות זום ללקוחות שאת/ה רוצה לנהל או מנהל בפועל את הכספים או השקעות שלהם,

אם את/ה עושה וובינר ללקוחות ה"זהב" שלך שקונים ממך מוצרים ושירותים בסכומים גדולים מידי תקופה,

הזום שלך צריך להיראות בהתאם.

בדיוק כמו שאת/ה דואג/ת שהמצגת שלך תראה "מיליון דולר",

בדיוק כמו שאת/ה דואג/ת להופיע לפגישה בלבוש מתאים, כך את/ה צריך/ה לדאוג שהנראות של הזום שלך תהיה בהתאם – "מיליון דולר".

לא עוד זום, עם רקע שחור, מלבנים קבועים במיקום, מצגת גדולה, וידאו קטן של הדובר!

אם את/ה רוצה לבלוט, את/ה צריך/ה בידול גם בנראות של הזום. הנראות שלעצמה לא תסגור את העסקה, אבל, ללא ספק, היא תקדם את הסגירה.

את/ה לא יכול/ה לעשות זום ללקוחות קיימים או פוטנציאלים בהתנהלות חובבנית ולהראות חוסר רצינות, חוסר מקצועיות עד כדי זלזול ופגיעה. למה את/ה מצפה?

אנחנו נדאג שהוובינר יתנהל בצורה מקצועית ללא תקלות.

השירות שלנו ניתן אמנם על מערכות זום אבל הוא נראה כמו תכנית טלוויזיה עם רקע לשידור (זה לא רקע וירטואלי לדובר), עם לוגו בפינה למעלה, עם כתוביות, הודעות רצות בתחתית המסך ועוד. זאת ניראות הרבה יותר מרשימה ויוצרת מעורבות וענין בהשוואה לזום "משעמם": מצגת ודובר במיקום קבוע לאורך כל השידור על רקע שחור.

כן, מאז הקורונה, עולם העסקים "גילה" את זום והחל לעשות בו שימוש וגם את/ה.

כדי לבלוט צריך לעשות כמה פעולות חוץ מייצור תוכן ברמה הכי גבוהה שזה בתחום אחריותך:

  • לנהל טכנית את הוובינר בצורה מקצועית כדי שיזרום רצוף וללא תקלות
  • לדאוג לנראות של השידור החי בזום שיראה יותר קרוב לתוכנית טלוויזיה מאשר לזום שעושים כל המתחרים,

בשביל זה אתה צריך להיעזר בשירותי חברת getwebinar עם ידע רב וניסיון

אנחנו פה בשבילך

לא את כל הדברים שאת/ה יודע/ת לעשות, את/ה עושה בעצמך. נכון?

יש ואת/ה משלם/ת לאחרים שיעשו את העבודה במקומך ועבורך, כמו למשל: שטיפת הרכב, ניכוש עשבים בגינה, ניקוי הבית וגם: ניהול חשבונות, ייצוג משפטי, בניית אתר אינטרנט, פרסום בגוגל ועוד.

אם את/ה רוצה שהוובינר שלך יעבור חלק וללא תקלות,

אם את/ה רוצה שקט נפשי וזמן להתעסק בתוכן הוובינר ובשיווקו,

את/ה צריך/ה מקצוען שינהל את הצד הטכני של הוובינר עבורך.

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך