וובינרים תופסים מקום מרכזי ככלי ליצירת לידים עבור משווקים ו-צוותי מכירות, ככלי לשימור לקוחות והעברת מסרים לרבים באירוע אחד ואינספור יישומים אחרים. אי-אפשר להתעלם מכוחו של וובינר מוצלח שמופק היטב ללא תקלות וללא בעיות שמע. אבל מה באמת עושה את הוובינר שלך למוצלח?

וובינרים הם כיום חלק מכריע מהתקשורת והלמידה המודרנית בארגונים וחברות עם לקוחות. הם מציעים דרך גמישה להתחבר ולתקשר. כדי לארח וובינר שמושך את תשומת הלב של הקהל שלך ומספק ערך, אתה צריך תכנון קפדני.

זה מה שעליך לעשות כדי שהוובינר שלך יהיה מוצלח. להלן רשימה של שיטות עבודה מומלצות בתוספת טיפים ואסטרטגיות שהופכים את הוובינרים לא רק לאינפורמטיביים, אלא למרתקים ומשפיעים.

נתחיל בהסבר מה זה וובינר?

תוכן עניינים

מה זה וובינר?

וובינר הוא ראיון, מצגת או הדגמה הנערך באמצעות האינטרנט. הפלטפורמה מאפשרת לחברות וארגונים לספק מידע וליצור אינטראקציה עם קהל, וכוללת תכונות כגון שיתוף וידאו (ולא רק שקפים), צ'אט, שאלות Polls וכל זה נעשה מהנוחות של הדוברים והמשתתפים היכולים להשתתף מהמקום הנוח להם בארץ או בעולם, עם המכשיר הנוח להם בתנאי כמובן שיש חיבור לאינטרנט 🙂

חברות נעזרות בוובינרים למטרות שונות, כגון: מצגת משקיעים, הדגמה, הכרזה, הדרכה ועוד. המשתתפים יכולים להשתתף מרחוק באמצעות כל מכשיר, מה שהופך את הוובינרים לכלי רב תכליתי ונגיש לתקשורת והפצת מידע.

מה בין מיטינג ל- וובינר?

מיטינג ו- וובינר הם שמות של שירותים הניתנים על פלטפורמה לפגישות וידאו כדוגמת זום ZOOM.
ההבדלים המהותיים בין מיטינג לוובינר הם:

  • פתיחת מיקרופון ומצלמה: במיטינג כל משתתף, בוובינר רק הדוברים
  • מספר משתתפים: במיטינג עד 1,000, בוובינר עד 100,000

מסיבות אלה, מיטינג משמש, בדרך כלל, לפגישות צוות, שיעור במוסד חינוכי (כיתת לימוד). כל שאר הפעילויות כגון: הדרכה, הדגמה וכדומה נעשים באמצעות וובינר.

מה בין זום ל- וובינר?

זום זה שם של פלטפורמה ו- וובינר זה שם של שירות.

זה כמו לשאול: "מה ההבדל בין קיה לבין SUV?"

התשובה: קיה זו שם של יצרן מכוניות ו- SUV הוא רכב שנראה כמו רכב שטח אך מיועד לנסיעה על כביש. את רכבי ה- SUV מייצרים הרבה יצרני רכב: ניסן, יונדאי, סובארו, מיצובישי וכדומה.

כמו שיש הרבה יצרני רכב, כך יש מספר פלטפורמות לשיחות וידאו באינטרנט: Microsoft Teams, Google Meet ואחרות.

במסגרת הפלטפורמות יש שירותים, כגון: מיטינג, וובינר ושירותים נוספים כמו טלפון, צ'אט (ללא צורך בפתיחת מיטינג או וובינר), דואר אלקטרוני, יומן וכדומה

החשיבות של אירוח וובינרים מרתקים

וובינרים הם פגישות אונליין המגשרות על פערים גיאוגרפיים ומפגישים אנשים כדי ללמוד, להתחבר ולעסוק בתוכן.

באירוע פרונטלי (פיזי) בו המשתתף "שבוי" במקום בו נערך הכנס, גם אם ההרצאה אינה מעניינת אותו, הוא כבר השקיע זמן וכסף כדי להשתתף באירוע ולכן "מחיר העזיבה" שלו גבוה ולכן, במרבית המקרים, הוא לא עוזב.

לעומת זאת, בוובינר, בו הוא משתתף אונליין, מהמקום הנוח לו, עם המכשיר שלו (מחשב שולחני או מכשיר נייד), ההשקעה שלו, כולה, בהשתפות היתה ללחוץ על קישור ולכן מחיר הנטישה הוא קטן. אם ההרצאה לא מעניינת אותו, הוא יעזוב את האירוע הוירטואלי ללא היסוס.

לכן, כדי שהוובינר שלך יהיה מוצלח הוא צריך לרתק, לעניין, להדביק את המשתתפים למסך, להעביר תוכן בצורה מרגשת ואינטראקטיבית ולזרום ללא תקלות טכניות או בעיות שמע.

היתרונות של אירוח וובינרים מרתקים

זמן איכות: וובינר ממוצע אורך בדרך כ- 60 דקות. 60 דקות מלאות ושלמות שתשומת הלב של הלקוח מופנה אליך. הוא רואה ושומע אותך. זה המון!

מעורבות: וובינרים מרתקים מושכים ומשמרים את תשומת הלב של המשתתפים, מטפחים תחושת חיבור ומבטיחים תוצאות טובות יותר בשיווק ובמכירות.

נאמנות מותג: וובינרים הם דרך מצוינת לתת אנושיות למותג. כשהמשתתפים מתחברים בצורה חיובית לתוכן ולמציג, זה עוזר לבנות נאמנות למותג.

יצירת לידים: וובינרים הם כלי רב ערך ליצירת לידים, המאפשרים לעסקים להציג את המומחיות, המוצרים או השירותים שלהם בפני קהל. כל מי שנרשם לוובינר – זה ליד, משתתף בוובינר – זה ליד, צפה בהקלטת הוובינר – זה ליד. כל ליד ברמת "חום" שונה.

אסטרטגיה שיווקית: אתה יכול לייעד את תוכן הוובינרים עבור חומרים שיווקיים שונים, ולהרחיב את טווח ההגעה והערך של האירוע.

תקשורת ממוקדת יותר: אלמנטים אינטראקטיביים בוובינרים, כגון סקרים (surveys), שאלות (Polls) ושאלות בהקלדה דרך מנגנון Q&A, מקדמים תקשורת משופרת בינך לבין הקהל שלך.

תוצאות מעשיות: מומלץ להניע משתתפים בוובינר לביצוע פעולות, כגון: הרשמה לניוזלטר, ביצוע רכישות, בקשת מידע נוסף וכדומה.

1. דע את הקהל שלך

הכרת הקהל שלך חיונית לניהול מוצלח של וובינרים. לפני שתתחיל לתכנן, חשוב שתחקור את קהל היעד שלך. עליך לדעת מה הם אוהבים, מה מעניין אותם ומה הם צריכים.

שאל שאלות כמו:

  • מהן נקודות הכאב (לא רק כאב פיזי) שהם חווים?
  • באיזה סוג תוכן הם הכי מתעניינים?
  • מה הציפיות שלהם מהוובינר שלך?

כשתענה על השאלות האלה, תבין מה הקהל שלך אוהב וצריך. זה עוזר לך ליצור תוכן לוובינר שלך. המטרה שלך היא לא רק לשתף עובדות אלא לדבר על בעיות אמיתיות של הקהל שלך ואז תוכל להציע להם את הפתרונות שלך לבעיות איתן הם מתמודדים.

בחירת הנושא הנכון היא מאוד חשובה לאירוח וובינר מרגש. הנושא שלך צריך להיות כזה שיצדיק את ההשקעה שלהם. גם אם ההשקעה שלהם מסתכמת בלחיצה על קישור, מילוי טופס, השתתפות בוובינר – אל תקל בזה ראש.

התאם את התוכן שלך כדי לטפל בבעיות של הקהל שלך ביעילות על ידי הצעת פתרונות מעשיים ותובנות חשובות.

כשהוובינר שלך מתאים למה שהקהל שלך רוצה, הם ישימו לב יותר ויישארו מעורבים, זה שאומר שוובינר מוצלחים יותר יהיו לקהל נישתי ומן הסתם מוצמצם יותר – אסטרטגיית שיווק הנקראת ABM (Account Based Marketing). השיטה הזאת נותנת דגש על לקוחות וחשבונות ספציפיים שנחשבים אסטרטגיים לחברה. המיקוד מאפשר לחברות להתמקד במנופי צמיחה אסטרטגיים עבורם, או לחילופין להשיג ROI גבוה יותר, שהוא תוצאה ישירה של ניצול יעיל של זמן ומשאבים יקרים והתמקדות בשוק מצומצם.

רעיונות שיעזרו לך לבחור את הנושא הנכון לוובינר שלך

שאל לקוחות נאמנים: הלקוחות הנאמנים שלך יכולים להיות מכרה זהב של תובנות. ערוך סקר כדי להבין את נקודות הכאב שלהם, תחומי העניין שלהם, ומה הם רוצים ללמוד עוד. המשוב שלהם יכול לעזור לך לאתר נושאים רלוונטיים.

שאל את הקהל שלך: אם יש לך קהל או רשימת דוא"ל קיימת, שלח סקר כדי לאמוד את תחומי העניין שלהם. בקש מהם להצביע על נושאים מקוונים פוטנציאליים או להציע נושאים משלהם. זה לא רק עוזר לך לבחור נושא אלא גם מייצר התרגשות לגבי האירוע הקרוב.

קהילות אונליין: קהילות ופורומים מקוונים בתעשייה שלך הם אוצר של מידע. צור קשר עם קהילות אלה כדי לזהות שאלות נפוצות, אתגרים ומגמות מתפתחות. זה יכול להדריך אותך לעבר נושאים שיש להם ביקוש גבוה.

עקוב אחר מגמות בתעשייה: הישאר מעודכן אחר ההתפתחויות האחרונות בענף שלך. טרנדים מתפתחים ונושאים חמים יכולים להיות בחירה מצוינת לוובינרים. סביר להניח שהקהל שלך יתעניין במה שחדש ורלוונטי.

אירועים: בין אם זה אירועים פיזיים (תערוכות, ימי עיון, כנסים) ובין אם אלה אירועים וירטואלים כדוגמת וובינר, ראה מה הנושאים בתוכנייה שלהם.

לאחר שאספת תובנות באמצעות אסטרטגיות אלו, הגיע הזמן לצמצם את האפשרויות ולבחור נושא שלא רק מלמד אלא גם מושך את העניין של הקהל שלך, ומשאיר השפעה מתמשכת. בדרך זו, הוובינר שלך הופך לאירוע בעל ערך שבאמת מתחבר עם המשתתפים שלך.

2. בחירה נכונה של דוברים

דוברים הם האטרקציה העיקרית לוובינר האינטרנטי שלך. אנשים אוהבים להקשיב למומחים ולאנשים שהם מכירים, שיכולים לחלוק את הידע שלהם. כשאתה בוחר דוברים מומחים וידועים, יותר אנשים ירצו להשתתף. הדוברים הללו מביאים הרבה חוכמה וניסיון, מה שהופך את התוכן לטוב יותר.

עם זאת, זה לא מספיק שדובר רק יודע הרבה; צריכה להיות לו הופעה שמשאירה חותם ויכולת לתקשר עם הקהל.

הצלחת הוובינר שלך תלויה באיזו מידה הדובר יכול למשוך, לרתק את הקהל ולהפוך את התוכן למעניין. כדי לוודא שהדובר שבחרת הוא גם בעל ידע וגם טוב ביצירת מעורבות.

3. פיתוח תוכן מרתק

לקהל שלך יש ציפיות גבוהות מהוובינר שלך. הם מקדישים את זמנם היקר להשתתף, והם מחפשים ערך אמיתי בתמורה. כדי להבטיח שהתוכן שלך עונה על הציפיות האלה, כך תוכל להפוך אותו למושך:

עזרים חזותיים: כדי לשמור על ענין ולעזור לסוגים שונים של לומדים, כלול במצגת שלך רכיבים חזותיים כמו שקפים, סרטונים, תמונות. התמונות גורמות לתוכן שלך להיראות טוב ויכולות להפוך דברים מסובכים לקלים יותר להבנה. אבל אל תגזים – השתמש בהם בחוכמה כדי לשפר את המסר שלך.

סיפור: במקום להציג עובדות ונתונים יבשים, נסה לעטוף את הנתונים בסיפור ואם אפשר, סיפור אישי. סיפור מתחבר לקהל, באשר הוא, והופך וובינר רגיל לחוויה בלתי נשכחת. השתמש בסיפורים כדי להמחיש את הנקודות שאתה מנסה להעלות, מה שהופך את התוכן שלך למרתק ומעניין.

הקהל שלך הציב ציפיות גבוהות מהוובינר שלך, והשקיע זמן יקר ותשומת לב. עמידה בציפיות הללו לא רק מבטיחה את שביעות רצונם אלא גם מגבירה את הסבירות שהם יחזרו לאירועים עתידיים שאתה מארח.

4. שכור מפיק וובינר כדי שהוובינר יעבור ללא תקלות טכניות וללא בעיות שמע

בעיות טכניות, אם לא מטפלים בהם מראש, עלולות לקלקל את הוובינר שלך. זה פוגע בחוויה שלך וגם של הקהל שלך.

גם אתה היית בוודאי נוכח בוובינר בו דובר יחיד מנסה לעשות הכל בעצמו: להפעיל את הזום, לדבר, לשתף מסך, לשים עיין על הצ'אט ועל השאלות. כל עוד הדברים מתנהלים על מי מנוחות, אין בעיה, אבל מניסיון החיים שלך אתה יודע שתקלות כל הזמן מתרחשות.

כאשר דובר יחיד, שמתפעל את הכול, נתקל בבעיה אז מתחילה "ההופעה" שלו: הוא מתחיל לגמגם, להזיע, להראות חוסר ביטחון. חוט המחשבה שלו ניתק, גם של המשתתפים, הוא לא מרוכז, נראה מוטרד ובקיצור – זה לא מה שהוא רצה להראות ללקוחות הפוטנציאלים שלו.

כדי לשמור על וובינר מוצלח ללא תקלות, אני מציע לך לשלם למישהו בעל ניסיון בהפקת וובינר שיוודא שהוובינר שלך יעבור כמו שאתה מתכנן, ללא תקלות, ללא בעיות סאונד.

5. שלב אלמנטים אינטראקטיביים

היעזר באלמנטים אינטראקטיביים שהופכים את הוובינר למהנה יותר ומערבים את הקהל.

לדוגמה, שאלות polls הן שאלות בהן המשתתפים בוובינרים מתבקשים לבחור תשובה אחת מבין כמה תשובות אפשריות המוצגות לפניהן. זוהי דרך מצוינת לקבל משוב ולגלות מה הקהל שלך חושב או יודע במהלך הוובינר.

הצג שאלות הקשורות לתוכן, כדי שאנשים יוכלו לשתף את ידיעותיהם או מחשבותיהם. כשאתה מציג את התוצאות בזמן אמת ומדבר עליהן, זה גורם לכולם להיות מעורבים יותר.

שאלות polls הם כמו חידונים: מהנים וגם תחרותיים, מה ששומר על רמת ענין גבוהה. תוכל, למשל, להציג שאלה לפני פרק של תוכן ולבקש שהמשתתפים יצביעו ולאחר שהעברת פרק של תוכן, תוכל להציג את אותה שאלה שוב, לבקש מהמשתתפים להצביע. אז תוכל לנתח את השוני בין התשובות שניתנו לפני ואחרי.

התייעץ עם מפיק הוובינר שלך מתי להציג את השאלות, באיזה אופן, והאם לשתף את התשובות עם כל המשתתפים.

בוובינר יש גם אפשרות לשאול שאלות בהקלדה דרך מנגנון Q&A. שאלות שרק אתה רואה. זו דרך מצוינת לגרום להם להרגיש כלולים וחלק מהשיחה. לכן, אלמנטים אינטראקטיביים כמו סקרים, חידונים ושאלות הופכים את הוובינר שלך למושך ומהנה יותר עבור כולם וגם זכיר יותר.

6. תזמן את הוובינר שלך

כשזה מגיע לתכנון וובינר, אתה יכול שיהיה לך את התוכן המרתק ביותר ואת כישורי ההצגה הטובים ביותר, אבל יש אלמנט קריטי שלעתים קרובות מתעלמים ממנו: מתי זמן טוב לוובינר? תזמון הוובינר שלך ממלא תפקיד מרכזי בקביעה אם קהל היעד שלך יופיע בהמוניו או יחמיץ את התובנות החשובות שלך. אחרי הכל, מה זה וובינר בלי קהל מעורב שמוכן לקלוט את הידע שאתה חולק?

כדי לשמור על המעורבות ועל העירנות שלהם, מומלץ למסגר את משך הוובינר שלך בטווח של 30 עד 50 דקות. מפגשים ארוכים יכולים להרתיע קהלים ולגרום להם לאבד עניין ובסופו של דבר, לאבד את הערך שאתה מציע.

7. צור דף נחיתה מקוון מותאם אישית ופרסונלי

כשאתה מארח וובינר, חשוב ליצור מעורבות עם הקהל שלך כבר מההתחלה. כלי חיוני להשגת מטרה זו הוא דף הרשמה (קוראים לו גם נחיתה) של וובינר מותאם אישית לצבעים, לתמונות וללוגו של החברה.

דף הרשמה לוובינר משמש דלת כניסה וירטואלית לאירוע הוירטואלי שלך, נקודת המגע הראשונה בינך לבין המשתתפים הפוטנציאליים שלך.

דף הרשמה צריך למושך את תשומת הלב של הקהל שלך ולגורם לו להתעניין בתוכן שלך.

אחת הדרכים לעשות כן היא ליצור דף הרשמה פרסונלי. המשמעות היא ששמו של הנמען, מי שמקבל את מייל ההזמנה להירשם לוובינר:

  • מופיע בדף ההרשמה,
  • שדות הטופס מלאים בפרטים שלו הידועים לך: שם, מייל וטלפון
  • לאחר מילוי הפרטים בטופס ולחיצת "שלח", גם דף התודה הוא פרסונלי: "תודה [[שם]] על שנרשמת לוובינר"

התייעץ עם מפיק הוובינר שלך איך ליישם פרסונליזציה בדף ההרשמה לוובינר שלך.

דף הרשמה צריך לאפשר לך מעקב אחר הערוצים שמהם הגיעו הנרשמים: רשתות חברתיות, מיילים, פרסום ממומן ועוד. מעקב זה יאפשר לך לנתח בזמן ההרשמה מי הם ערוצי המדיה שמביאים הכי הרבה הרשמות. אחרי הוובינר יהיו בידך כל הנתונים: לא רק מי נרשם דרך איזה ערוץ אלא גם מי השתתף ומאיזה ערוץ. ניתוח המידע יעזור לך למטב את מאמצי השיווק בוובינרים הבאים שאתה מארח.

התייעץ עם מפיק הוובינר שלך היכן לבנות את דף ההרשמה וכיצד הוא יראה, איזה שדות יופיעו בטופס ועל האופן בו מי שממלא את פרטיו בדף ההרשמה גם נרשם לזום. אז זום תשלח לכל נרשם מייל אישור הרשמה בעברית ועד 3 מיילים של תזכורות בעברית. כן, מיילים בעברית מ- זום.

8. קדם את הוובינר שלך ביעילות

קידום זה הכל! כדי להבטיח שלוובינר יהיה ענין והרשמות, אתה צריך לקדם אותו באמצעים העומדים לרשותך בין אם בחינם או בתשלום.
הצלחת הוובינר שלך תלויה במידה רבה ביכולת שלך להגיע למשתתפים הפוטנציאליים שלך ולערב אותם.

מדיה חברתית

פלטפורמות מדיה חברתית הן דרך מצוינת להפיץ את הבשורה על הוובינר שלך לקהל גדול. השתמש בערוצים אלה כדי לשתף תוכן מרתק הקשור לוובינר הקרוב שלך. צור פוסטים של טיזר, שתף תובנות חשובות וספק הצצה למה שהמשתתפים יכולים לצפות מהוובינר שלך. עודד את העוקבים שלך לשתף את הפוסטים שלך, ובכך להרחיב את החשיפה של האירוע שלך.

דואר אלקטרוני

דואר אלקטרוני נשאר כלי מהימן לקידום וובינרים. צור קמפיינים מושכים את העין כדי ליידע את הנרשמים הקיימים שלך על הוובינר הקרוב שלך. כתוב שורות נושא שמעוררות עניין, מציעים הצעת ערך ברורה ותמציתית, וכוללים CTA חזק שמוביל את הנמענים לדף ההרשמה שלך. אתה יכול גם לשקול לשלוח מיילים תזכורת קרוב יותר לאירוע כדי להבטיח שאנשים לא ישכחו להשתתף מעבר לתזכורות ששולח זום בשפה העברית.

אתר אינטרנט

האתר שלך הוא נכס בעל ערך כדי להגיע לקהל היעד שלך. השתמש במודעות באנר, חלונות קופצים והודעות הממוקמות בצורה בולטת כדי להודיע למבקרים על הוובינר הקרוב שלך. השתמש בשפה מושכת תשומת לב והפנה את המבקרים לעמוד ההרשמה.

קידום זה באתר יעיל במיוחד למשוך משתמשים שכבר מתעניינים במה שיש לחברה שלך להציע.

יחסי ציבור

הפץ את הבשורה על הוובינר שלך באמצעות הודעות לעיתונות, מאמרי אורח, ראיונות בפודקאסט של אחרים – אלה יכולים ליצור באז ולהסב תשומת לב לאירוע שלך, במיוחד אם הם עוסקים בנושאים בעלי עניין כללי.

משפיענים

למשפיענים יש קהל מסור ומעורב בתוך נישה או תעשייה ספציפית, מה שהופך אותם למשאב רב ערך להרחבת טווח ההגעה וההשפעה של הוובינר שלך.

מפיק הוובינר שלך ינחה אותך כיצד "לצבוע" את הקישורים שאתה מפרסם בערוצי המדיה השונים כדי שתקבל נתונים מאיזה ערוצי מדיע הגיעו הנרשמים לוובינר.

9. הופעה

המילים, הטון, ההגשה וההופעה שלך הם החלקים האחרונים בפאזל שיכולים להפוך את הצלחת הוובינר שלך.

זמן: הקפד על הזמן שהקצבת לוובינר. אם קבעת שהוובינר ימשך שעה – עמוד בהתחייבות שלך. סיום פתאומי או "ריצה" בתוכן יפגעו בחוויית המשתתפים.

שפת גוף: תקשורת לא מילולית היא חיונית באירוע וירטואלי בדיוק כמו באירוע פרונטלי. מחוות, הבעות הפנים והנוכחות הכללית שלך, יכולים לעזור לך להיראות בטוח יותר ומרתק במהלך הוובינר.

זה מחזיר אותי לנושא בחירת הדובר, ויכולת ההופעה שלו היא חלק משיקולים שלך ולא רק מה הוא יודע, גם איך הוא מופיע.

זרימה: הזרימה של הוובינר שלך היא האופן שבו התוכן עובר בצורה חלקה מחלק אחד למשנהו. מצגת מתוכננת היטב מרגישה טבעית וקוהרנטית, ומונעת מעברים צורמים שעלולים להסיח את דעתם או לבלבל את קהל הצופים שלך.

10. גם לאחר שהוובינר הסתיים

הוובינר שלך הסתיים, אבל הדו-שיח שלך עם המשתתפים צריך להימשך. מעורבות לאחר הוובינר עוסקת בטיפוח החוויה שעברו המשתתפים. לאחר אירוח וובינר מוצלח, יש לך קהל שמתעניין ומוכן עוד לשמוע ממך ולהתקדם איתך. יש כמה דרכים יעילות לשמור על הקשר הזה.

שליחת הודעות דוא"ל בסיום הוובינר היא רעיון מצוין. הודעות דוא"ל אלו אמורות להציע דברים בעלי ערך רב יותר הקשורים לנושא הוובינר, כמו מאמרים, תבניות או תוכן מועיל אחר. זה לא רק מחזק את מה שהם למדו / שמעו / חוו במהלך הוובינר, אלא גם מראה שאתה מחויב לתת ערך מתמשך.

לפעמים, חלק מהאנשים מפספסים את השידור החי בגלל לוחות הזמנים שלהם. לכן, הקפד לשתף את ההקלטה על ידי כך שאתה הופך את דף ההרשמה לוובייר לדף הרשמה לצפייה בהקלטה.

התייעץ עם מפיק הוובינר שלך על הפיכת דף ההרשמה לוובינר (לפני שהוובינר התחיל) להיות דף הרשמה לצפייה בהקלטה (יום לאחר שהוובינר הסתיים). כך יהיה בידך נתונים של מי צפה בהקלטה וההקלטה תמשיך לעשות את העבודה עבורך.

בסיום הוובינר תוכל לבקש מהמשתתפים לענות על כמה שאלות באמצעות סקרים. גלה מה הם אהבו, מה יכול להיות טוב יותר, ואלו נושאים הם ירצו לוובינרים עתידיים. משוב זה עוזר לך לשפר וליצור וובינרים המתאימים להעדפות הקהל שלך.

התייעץ עם מפיק הוובינר שלך לגבי מספר השאלות בסקר והסוגים השונים של כל שאלה ושאלה.

עודד את המשתתפים לעשות לייק בדפי העסק שלך במדיה חברתית, להצטרף לקבוצת הוואצטאפ שפתחת לענין הוובינר. כך, הם יכולים להמשיך לדון, לשתף רעיונות ולהמשיך לשמור איתך על קשר.

סיכום

אירוח וובינר אינו רק מרחב וירטואלי להעברת ידע; מדובר ביצירת חוויה סוחפת ומרתקת עבור הלקוחות שלך. וובינרים מרתקים יכולים לעזור לבנות קשרים, לעודד מעורבות ולקדם את המותג שלך. על ידי ביצוע אסטרטגיות אלה, אתה יכול לשלוט באמנות אירוח וובינרים, מה שהופך אותם, את הוובינרים, לחלק בלתי נפרד ממערך כלי השיווק והמכירה שלך.

שאלות נפוצות

איך להבטיח שהוובינר יעבור ללא תקלות, ללא בעיות סאונד?

שוכרים את שירותיו של מפיק וובינר מיומן שיבדוק, ילווה, ידריך אותך ואת הדוברים בוובינר כיצד ואיך להתנהל ואז הוובינר שלך יעבור חלק וללא תקלות.

איך יוצרים וובינר?

זה תוכנו של המאמר ובקצרה. כדי לארגן וובינר, יהיה עליך:

  • לבחור מפיק וובינר בעל ידע וניסיון שידאג שהוובינר שלך יעבור ללא תקלות טכניות, ללא בעיות שמע
  • לבחור נושא רלוונטי ומרתק עבור קהל היעד שלך
  • לתכנן ולארגן את התוכן שלך: שקופים, סרטונים, הדגמות
  • לבחור פלטפורמה לאירוח הוובינר שלך
  • לקבוע תאריך ושעה
  • לקדם את האירוע בערוצי המדיה השונים
  • במהלך הוובינר:
    • לתת הופעה שתשאיר רושם, עוצמה וסמכות
    • להפעיל את הקהל
    • עם סיום הוובינר: להמשיך להיות בקשר עם המשתתפים

איך לתכנן וובינר?

לתכנון מוצלח של וובינרים, התחל בהגדרת הקהל שלך, בחירת נושא רלוונטי, יצירת תוכן מרתק ושימוש באלמנטים אינטראקטיביים. בחר פלטפורמה אמינה לארח וובינר, קידום באמצעות דואר אלקטרוני ומדיה חברתית, ובדיקת הציוד שלך. צור מעורבות של הקהל שלך במהלך האירוע וטפח מעורבות לאחר הוובינר לשיפורים עתידיים.

מהו משך הזמן של וובינר?

וובינרים נמשכים בדרך כלל בין 30 ל- 60 דקות. שמירה על מסגרת זמן זו עוזרת להשאיר בעניינים את המשתתפים.

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך