שימושים אפשריים במערכת וובינר

הנה מספר דוגמאות לפעילויות שבהן אפשר לערוך פגישה אינטרנטית או בקיצור וובינר ולנצל את היתרונות של הוובינר (בסוף כל תועלת ארשום האם היא תועלת למארגן האירוע, מנחה או למשתתף):

  • אפשר להשכיר מערכת וובינר [מארגן].
  • אפשר לקחת חלק בוובינר מהיכן שרוצים: מהבית, מהמשרד, מבית קפה ובלבד שיש מחשב מחובר לאינטרנט. המשתתפים גם יכולים להשתתף בוובינר אם ברשותם מכשיר נייד / סמארטפון / טלפון חכם – מורידים אפליקציה והם מסודרים. [משתתפים]
  • לא צריך להתלבש, לא צריך להתאפר, לא צריך להסתרק [משתתפים]
  • לא צריך להתלבש, לא צריך להתאפר, לא צריך להסתרק. במידה והמנחה בחר להראות למשתתפים וידאו מתוך המצלמה המחוברת למחשב שלך, יהיה עליו להתכונן. [מנחה]
  • לא מבזבזים זמן בנסיעה למקום האירוע כי האירוע מתרחש באינטרנט. לא צריך להתארגן לצאת מוקדם מהבית כדי להגיע בזמן כי אפשר להשתתף באירוע מהבית. [מנחה, משתתפים]
  • לא מבזבזים דלק. הדלק רק מתייקר, מה שהופך כל נסיעה להוצאה כספית כבדה. [מנחה, משתתפים]
  • שומרים על איכות הסביבה [מנחה, משתתפים]
  • לא מתעצבנים בפקקים, [מנחה, משתתפים]
  • אפשר להציע הצעות מכר למשתתפים באמצעות מערכת וובינר [מנחה]
  • אפשר להכין את הקפה שאוהבים וגם לשתות אותו במהלך הוובינר בלי להפריע לאחרים [מנחה, משתתפים]
  • אפשרות לשאול שאלות בזמן אמת, [מנחה, משתתפים]
כדי שאוכל לספק לך שירות איכותי ומקצועי, אבקשך למלא את השאלון הקצר
בבקשה למלא את שדות החובה
20%

מרבית הפונים ממלאים את השאלון תוך 32 שניות

מה מטרת הוובינר?
אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת
נדרש לענות על שאלה זו

פעילויות שעד כה נעשו פנים אל פנים או לא נעשו בכלל ועתה הן אפשריות

להלן רשימה של תועלות נוספות למנחה האירוע בלבד:

  • הקלטה של הוובינר
  • רשימת השאלות ששאלו המשתתפים בזמן הוובינר,
  • רשימה של כל מי שנרשם: מתי נכנס לוובינר, מתי יצא, כמה זמן השתתף בוובינר, איזה שאלות שאל, על איזה שאלות (polls) ענה,
  • כיתה וירטואלית של עד 3,000 משתתפים בו-זמנית. לא נרשמים, משתתפים בו-זמנית,
  • טופס הרשמה בעברית ובהתאמה אישית,
  • 1 מייל של אישור הרשמה הנשלח מיד לאחר הרשמה,
  • עד 3 מיילים של תזכורות הנשלחים לנרשמים,
  • משלוח מייל אחרי הוובינר למי שהשתתף,
  • משלוח מייל אחרי הוובינר למי שנרשם ולא השתתף,
  • אפשרות לעלות מרואיינים לשידור (פאנל) כולל וידאו בזמן אמת של עד 6 פאנליסטים בו-זמנית,
  • שיתוף כל חלון אצלך במחשב בין אם זה מצגת פאואר-פוינט, דפדפן אינטרנט, תוכנה גרפית או כל יישום אחר,
  • הצגת וידאו,
  • כלי ציור שבעזרתם אפשר לצייר על המסך, להצביע ולהדגיש,
  • צ’ט (הודעות טקסט) אישי או עם כל המשתתפים,
  • משתתפים יכולים להרים יד. טוב למענה לשאלות בהרמת יד (כן/לא, יש/אין),
  • שאלות (polls) תוך כדי הוובינר: שאלה עם מספר תשובות מוכנות מראש שמתוכן יש לבחור את התשובה הנכונה,
  • סקר משוב לאחר שהוובינר הסתיים.

הגדלת רשימת תפוצה באמצעות וובינר

אם טרם יש לך רשימת תפוצה, אז כדאי שתעשה עכשיו ואל תדחה זאת. אם יש לך רשימת תפוצה קטנה או גדולה, פעילה או מגמגמת, תמיד, אבל תמיד, אתה צריך עוד ועוד לקוחות חדשים ברשימה ולמה?

  • לא כל המיילים מגיעים ליעדם,
  • מבין המיילים שמגיעים ליעדם, לא כולם נפתחים,
  • מבין כל המיילים שנפתחים, לא את כולם מעניין התוכן של אותו מייל.

לכן אתה צריך רשימה גדולה שרק תגדל. את הגדלת הרשימה אתה יכול לעשות באמצעות מתן ערך במדיות השונות: וידאו, מאמר, דוח או וובינר. כמובן שהגדלת הרשימה תוכל להיעשות כאשר מי שירצה לקרוא את הדוח, לצפות בסרט, לקרוא את המאמר או להשתתף בוובינר יהיה חייב לעבור תהליך הרשמה קצר בו הוא ימסור פרטים כמו: שם, מייל וטלפון נייד.

אתה מפרסם את קיומו של הוובינר אירוע בכל דרך שתמצא לנכון: מייל, פייסבוק, פורומים, טלפון, ברושורים ומזמין אנשים להירשם תוך כדי מסירת פרטים: שם, מייל, טלפון נייד ואולי גם פרטים נוספים בהתאם לנישה בה אתה פועל.

פגישה המתנהלת בחדר וובינר

אתה בוודאי מכיר מערכות של שיחות וידאו כמו זום או סקייפ ואולי גם אחרות. הן, בדרך כלל, מיועדות לשיחה ועוד כמה יכולות אבל ברמה של אחד על אחד. נכון שבזום אפשר לנהל פגישה של יותר משניים אבל ככל שמספר המשתתפים גדול, זה הרבה יותר מורכב וקשה ניהולית מהסיבה הפשוטה שמערכות אלה לא תוכננו מהתחלה לעשרות או מאות משתתפים.

מערכת וובינר יכולה להכיל עד 3,000 משתתפים פעילים ויותר ממנחה אחד. במסגרת הפגישה אפשר להעביר תוכן באמצעות מצגת או הצגת המסך של המנחה, לערוך סקר, להצביע, להעביר מסרים לכולם, לפתוח מיקרופון.

כנס וירטואלי או כנס היברידי?

משבר הקורנה תפס ארגונים לא מוכנים ולא מאורגנים כדי לתת מענה לקיומם של כנסים ואירועים. מושגים כמו “חופש תנועה”, “עולם גלובלי” מקבלים משמעות אחרות לאור הקורונה. זוהי שעת מבחן בה על כל עסק לבחון פרדיגמות ישנות שעבדו בעבר, אבל לא מחזיקות מים לטווח ארוך בעת משמבר עולמי כמו זה שהפיל עלינו COVID-19.

זוהי הזדמנות להיפרד מהרגלים ישנים כמו למשל עריכת כנסים ואירועים פיזיים ולעבור לדיגיטל, לעבר וובינרים, כנס וירטואלי או כנס היברידי.

העברת מידע בין סניפי החברה באמצעות וובינר

נניח ויש לך עסק עם סניפים הפזורים ברחבי הארץ: בדרום, במרכז ובצפון, או שיש לך מפעל בו ההנהלה יושבת ברמת גן והמפעל נמצא בכרמיאל – מה יותר נוח לערוך שיחת ועידה באינטרנט. מה חסכת? חסכת נסיעות, זמן והרבה כסף.

זה יכול להיות וובינר בו מועבר מידע מועט או רב – את זה אתה תחליט ומהרגע שתחליט מה לומר ייקח לך כמה דקות בלבד לבנות חדר וירטואלי ולזמן אליו את המשתתפים. כמובן, שאתה יכול לקיים את השיחות האלה כנוהל חברה, פעם ביום או בסיום שבוע או באמצע חודש – אתה תחליט.

מערכת וובינר מאפשרת לך גמישות ויכולת להעביר מסר מול רבים שמאזינים לך וגם יכולים להגיב ולשאול שאלות.

מרבית הוובינרים באינטרנט ניתנים בחינם, אבל אין זה אומר שתמיד זה כך. וובינר היא תשתית / פלטפורמה להעברת מסרים, למכירה, להעברת תכנים, ללימוד ואפילו לשיחות ועידה. השאלה היא מה המטרה שלך?

רוצה מישהו בעל ניסיון שעליו תוכל לסמוך שייעץ וידריך אותך ברתימה של וובינר למערך השיווק, המכירות ו/או ההדרכה שלך בעסק?

צלצל עכשיו 09-8910462

כדי שאוכל לספק לך שירות איכותי ומקצועי, אבקשך למלא את השאלון הקצר
בבקשה למלא את שדות החובה
20%

מרבית הפונים ממלאים את השאלון תוך 32 שניות

מה מטרת הוובינר?
אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת
נדרש לענות על שאלה זו
נגישות