תוכן נהדר ומרצה מעניין זה כבר לא מספיק עבור וובינר

עד תחילת שנת 2020 הייתי צריך להסביר מה זה אירוע וירטואלי ולמה זה נדרש.

הגיעה הקורונה ולא השאירה לחברות ועסקים הרבה ברירות אלא להתנהל בזום בין שאנחנו משתתפים בזום שמארחים אחרים או שאנו מנהלים זום כדי להדריך, ללמד, לשווק, למכור וגם לדבר עם ההורים והמורים – הכל בזום.

מצד אחד, זה תהליך שהיה קורה במילא והקורונה רק זירזה אותו ובמקום שיתרחש על פני מספר שנים הוא התרחש תוך 3 חודשים!

מתברר שחברות וארגונים עסקיים הסתגלו באופן מהיר לשינוי והחלו ליזום וובינרים.

מצד שני, כולם החלו לייצר תוכן ולשדר אותו באינטרנט ויותר מזה. גם כאלה שעריכת כנס פרונטלי היווה מעין "מחסום כניסה", גילו שעכשיו ניתן להעביר מידע במהירות ובקלות מכל מקום, בכל שעה ורבים החלו לשדר אונליין.

תוכן לא מספיק

אז מה זה אומר?

זה אומר שיש תחרות רבה בנישה של השידורים החיים.

יש שידורים חיים כמעט בכל נושא ומכיון שלמאזינים/צופים יש רק 24 שעות ביום, הרי ברור שהם לא יכולים להקדיש זמן לכל שפע השידורים החיים שעומד לרשותם בלחיצת כפתור ועדיין לא אמרתי מילה על פודקאסטים!

בטלוויזיה יש שפע של ערוצים, שפע אדיר של תכניות והתחרות על עיניו של הצופה גדולה מאיי-פעם. אותו הדבר בתחום השידורים החיים.

מה זה עוד אומר?

זה אומר שאם, לרגע, השידור החי, שבו אתה צופה, הפסיק להיות מעניין, אתה, ללא היסוס, לוחץ בעכבר ועובר לשידור אחר או לעיסוק אחר – בשביל העסק שתכנן, יצר והוצירא לפועל את השידור זה הפסד.

בתור מרצה בזום, אני יכול לשתף אותך, שאני עובד קשה במהלך השידור כדי לשמור על הקהל שיישאר איתי לכל מהלך הוובינר.

בכנס פרונטלי כאשר מגיע קהל לאולם הוא בעצם "קהל שבוי".

למה הכוונה?

גם אם ההרצאה היא "ככה" או "בסדר", לאן הוא ילך? הוא כבר שם, באולם, הוא כבר עשה את ההשקעה של כסף וזמן להגיע, אז עכשיו הוא יעזוב? מה פתאום?

לא כך הדבר בשידור חי?

אם השידור החי הוא "ככה" או "בסדר" בלחיצת כפתור המשתתף (לקוח) במקום אחר. הוא יכול לגשת לצפות בטלוויזיה או במקביל לגלוש בפייסבוק, לקרוא דואר, לדבר בטלפון… והרשימה עוד ארוכה.

כאשר החלו הסגרים ועידן "הזום" לקח חלק משמעותי בחיינו, אנשים היו סלחנים וסובלנים למתרחש. אירועים כמו: מציג ששכח לפתוח מיקרופון, מציג ששיתף את המסך הלא נכון וכיוצא באלה, התקבלו בחיוך ובסובלנות.

תקלות טכניות של משתתפים: לא מצליחים להיכנס לשידור, לא שומעים, לא רואים, הסאונד נשמע מקוטע וכיוצא באלה, תקלות שכאלה התקבלו במידה מסויימת של הבנה.

זה לא המצב היום. נקודה.

הכל, אבל הכל, צריך להיות להיות מוששששלם.

בעבר, באינטרנט, תוכן נהדר ומרצה מעניין היו מספיקים כדי להחזיק קהל… אבל עכשיו, לאור ההיצע של אין סוף שידורים חיים בכל רגע נתון, זה כבר לא מספיק.

תחומי הפעילות הקשורים לוובינר

תוכן

מצגת או הרצאה. רוב התקשורת שלנו היום היא אונליין ורוב המיומנויות שלנו הם אופליין. זאת בעיה למי שרוצv להעביר מסר עוצמתי למשתתפים בוובינר? איך בונים, מנסחים מצגת או הרצאה שתדע לספר את הסיפור של החברה, המוצר או השירות שלl או להעביר את המסר שאותו התכוונת להעביר.

ומה לגבי הנראות של התוכן? עוד מצגת של פאוארפוינט עם בולטים או מצגת מושקעת שתגרום לכם להיות שם דבר בתחום שלכם, תציג אתכם כמקצוענים ותגרום להגדלת משמעותית של מכירות והעלאת המודעות למותג.

מרצים, מנחים הם האנשים אשר ידברו ויציגו ויש לבחור את האנשים שיודעים לדבר מול קהל (במקרה זה מול מצלמה וזה לא אותו דבר כמו דיבור בפני קהל), כאלה שיודעים לרתק, להלהיב ולהפעיל את הקהל.

הרשמה לאירוע כוללת בניית דף הרשמה (דף נחיתה) עם טופס. זה הדף אליו תגיע כל התנועה כדי להרשם. במקביל צריך לעקוב לא רק אחרי מספר הנרשמים אלה האם נרשמו האנשים שאותם החברה שלך מצפה לראות בשידור החי.

את מחלקת השיווק מעניין לא רק מי נרשם, אלא מהיכן או נרשום או במילים אחרות, מהו מקור התנועה ממנו הוא הגיע לדף ההרשמה: לינקדאין, פייסבוק, רשימת התפוצה, קבוצת WhatsApp וכדומה.

שיווק

איך גורמים לאנשים להתעניין ולהירשם לוובינר שלכם? באיזה ערוצים יש לפרסם כדי להביא לקוחות פוטנציאלים אל האירוע הוירטואלי שלכם? האם תשלחו מייל לרשימת התפוצה? תפרסמו בפייסבוק או אולי בלינקדאין?

פעולות אלה דורשות תכנון וביצוע כמו גם מעקב אחר התוצאות, כלומר, לדעת אילו ערוצים מביאים נרשמים וכמה עולה להביא כל נרשם מכל אחד מהערוצים.

טכני

הוובינר צריך להיות מושלם וזה כולל את הצד הטכני, שהוא הכי לא צפוי ותמיד יש בו בעיות. צריך להיות בעל מקצוע בתחום הסטרימינג עם הרבה ידע וניסיון בפתרון תקלות. כבר בשלבי ההכנה צריך לדאוג ליצירת תנאים כדי שהסיכוי לתקלות יהיה כמה שיותר נמוך ובמקביל לעשות תוכניות למקרה ש…

עדיף שלא יהיו תקלות, אבל אנחנו לא חיים בעולם אידיאלי ויודעים שתקלות יתרחשו, זה בטוח. כשתקרה תקלה צריך לפתור אותה בצורה מקצועית ומהר. קהל המשתתפים באירוע מבין שתקלות יכולות להתרחש ויעריך אם התקלה תטופל מהר.

עכשיו כשאתה יודע מה צריך לעשות ולפני שכאב ראש מתחיל להיבנות אצלך, בוא אעזור לך בכך שאקח ממך את ההתעסקות בצד הטכני של וובינר ואתן לך "ראש שקט" כדי שתוכל להתעסק בשיווק ובתוכן.

אני אהיה המפיק הטכני של האירוע הוירטואלי שלך.

מפיק שינהל עבורך את החלק הטכני של השידור חי, ידאג שהלייןאפ יבוצע כמתוכנן ויהיה שם במקרה ותתרחש תקלה.

חלוקת עבודה כשזאת תאפשר לך להיות הכי טוב במה שאתה יודע לעשות: להעביר בצורה מעניינת את המסר כפי שתיכננת, להלהיב את המאזינים, להראות ביטחון ולהפעיל את הקהל – את כל זה אתה יכול לעשות, כשאתה יודע שיש מישהו שאחראי על הצד הטכני במהלך השידור – זה אני!

    כדי שנוכל לתת לך הצעת מחיר מקצועית, מלא.י את הטופס

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *
    ניהול אירוע וירטואלי (וובינר או מיטינג)ניהול כנס היברידיהדרכה על מערכת זוםמשהו אחר הקשור באירוע וירטואלי

    מספר משתתפים *
    עד 100עד 500עד 1,000עד 3,000יותר מ- 3,000

    למתי מתוכנן האירוע שלך *
    בחודש הקרובבמהלך החורףבשנה הבאהלא יודע.ת

    על ידי בחירה בתיבת סימון זו, את/ה שולח/ת את המידע שלך לאתר getwebinar.co.il, שישתמש בו כדי ליצור איתך קשר בנוגע לפנייתך זו ולשירותים אחרים *






    אודות הכותב

    ניהול מקצועי של אירועים וירטואלים (וובינרים, כנסים וירטואלים, כנסים היברידים) עם הרבה ידע וניסיון בפתרון תקלות. מומחה לתכנון, הקמה וניהול עם ידע רב וניסיון של מאות אירועים וירטואלים, רבי משתתפים, רבי דוברים בארץ ובחו"ל. בין לקוחותינו: מכבי שירותי בריאות, משקי הקיבוצים, BDO, מכון היצוא, משרד הכלכלה, קרן היסוד, המוסד לבטיחות ולגיהות, מכללת תל חי, מובמנט, אלעד תוכנה, בינת תקשורת, התאחדות התעשיינים, אלון אולמן, אלון גל, אלן קאר וחברות עסקיות אחרות. מעניין אותך לשמוע איך אנהל את הוובינר שלך שיהיה מוצלח? פנה לקבלת הצעה לליווי הוובינר שלך
    נגישות