עם וובינר אפשר למכור והרבה וכל זאת מבלי לעזוב את מקומך

אני מציע לך לקרוא קודם את המאמר על שיווק באמצעות וובינר.

וובינר או הרצאה אינטרנטית נערכת כאשר המשתתפים רואים אותך באמצעות מצלמת הוידאו המחוברת למחשב שלך, רואים את השקפים שאתה מציג ושומעים את קולך. זוהי ההזדמנות שלך לבנות מיתוג, לשווק, למכור ולהתחיל לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות. עוד על מה זה וובינר תוכל לקרוא כאן.

אני מציע לך השכרה של וובינר וזה כולל: מצגת שקפים, קול ושידור וידאו "חי" ממצלמת וידאו המחוברת למחשב שלך.

עם השירותים שלי תוכל למתג את השידור שלך בזום כך ש:

  • הלוגו שלך יופיע במהלך כל השידור,
  • את הרקע השחור של זום תוכל להחליף בתמונה של העסק / המוצג – אתה תחליט,
  • לאורך הוובינר יופיעו כותרות לדוברים ממש כמו בטלוויזיה,
  • למשתתפים ניתן להציג הודעות נעות בתחתית המסך, כמו שרואים בטלוויזיה

 

 

Loading...

מעמד המכירה הטוב ביותר הוא כשאתה עומד פנים-אל-מול-פנים מול הלקוח, אבל יש לזה מגבלה אחת גדולה והיא שמספר פגישות המכירה בתקופת זמן – מוגבל.

באמצעות מערכת וובינר, אתה יכול לערוך שיחת מכירה בפני עשרות ואולי מאות אנשים – זהו חיסכון גדול של זמן שלא לדבר על יצירת מכירות גדולות בפרק זמן קצר יחסית.

נניח ואתה רוצה למכור את הקורס הדיגיטלי שלך. וובינר שאליו אתה מזמין מאות לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים, נותן להם ערך (כי אף אחד לא יבוא לשיחת מכירה) ולבסוף מוכר את הקורס הדיגיטלי שלך.

נשאלת השאלה: "איך למכור בוובינר?"

המצגת שלך צריכה לתת ערך ללקוחות פוטנציאלים, באופן שבו הם יבינו את הסיבות ההגיוניות ואת התועלת הרגשית של לעשות עסקים איתך. אבל יש לוובינר עוד דבר מאוד מאוד חשוב שמשדרג את מעמדך והיא עמדת המורה.

השומעים, הלקוחות הפוטנציאלים שלך, תופסים את דמותו של מורה כדמות חינוכית בעלת יכולות רבות של מנהיג שיודע המון, מקצועי ומבין עניין. מורה הוא דמות המהווה דוגמה אישית, דוגמה לחיקוי שהשומע, ממש כמו תלמיד, ירצה להיות כמוהו.

כאשר אתה מתכנן וובינר אתה יכול גם למכור, אבל לא מיד על ההתחלה. אתה קודם כל צריך להעביר ערך ללקוח כדי שהיחסים ביניכם יתחילו במצב בו אתה מורה והלקוח תלמיד.

המצגת שאתה מכין צריכה להיות מהמהמת, מדהימה, כזאת שמי שרואה את השקפים, שומע אותך ורואה אותך בוידאו יאמר וואהו! אבל זה לא מספיק. נאום המכירה שלך בסוף הוובינר צריך להיות ללחוץ על הכפתורים הנכונים אצל הלקוח כדי שיאמר: "כזה אני רוצה ועכשיו" וכדי שזה יקרה, אתה צריך להתאמן.

וובינר עם מיכל צפיר

הנה כמה דברים שכדאי שתשלב בשלב המכירה:

סקרנות – אולי הסקרנות הרגה את החתול, אבל במקרה שלך היא יכולה ליצור לך עוד ועוד מכירות. לאורך המכירה אתה צריך לשמור על ערנות השומעים, לסקרן אותם כדי שיהיו קשובים למה שאתה אומר.

בונוסים – בונוסים הם חלק מהמכירה והם צריכים להיות ממש, אבל ממש אטרקטיביים לא פחות ואפילו יותר מהמוצר או השרות שאתה מוכר.

אחריות – אחד ממחסומי המכירה הוא "ומה אם המוצר לא מתאים לי" שיאמר הלקוח. הדרך שלך להתמודד עם נושא זה היא לתת אחריות. אני יודע מה אתה חושב? אתה חושב שאתה תיתן אחריות והלקוחות ינצלו את זה. יכול להיות, אבל, ופה האבל הגדול: תוספת המכירות בגלל מתן האחריות יהיה גדול ממספר הלקוחות שינצלו את האחריות, כך שבסך הכל זה משתלם לתת אחריות.

ומה עוד אתה צריך למכירה?

אם אתה מוכר מוצר פיזי או דיגיטלי או אתה מוכר שירות, אתה צריך מערכת דיגיטלית אליה תוכל לשלוח את הלקוחות החמים הרוצים את מה שיש לך להציע. אתה צריך מערכת סליקה אלקטרונית שיכולה לעבוד למענך 24/7 אחרת אתה משאיר את הכסף (של הלקוחות) שלך על השולחן (שלהם).

לא ברור לך איך לשלב וובינר במערך המכירות שלך? רוצה לשמוע כיצד עם וובינר תוכל להביא יותר לקוחות ולעשות יותר מכירות.

שירותי הוובינר שלנו מסייעים לך בניהול האירוע כולו מקצה לקצה, כך שתוכל ליהנות משקט נפשי:

התייעצות, הדרכה ותמיכה לפני הוובינר: אנחנו נעבוד איתך כדי ליצור את תהליכי ההרשמה לאירוע. נבדוק שהציוד שלך (מחשב, מיקרופון, מצלמה, חיבור לאינטרנט) תקין ומוכן לשידור. נדריך אותך בהכנת המצגת כך שאתה רק צריך לדאוג לתוכן ואנחנו לצד הטכנולוגי / תפעולי. נוודא שהלקוחות שהודיעו על השתתפותם אכן יגיעו ויוכלו להצטרף לוובינר.

בזמן הוובינר, בעת השידור החי: אנחנו נפתח עבורך את הכיתה הוירטואלית 1/2 שעה לפני, נוודא שוב שהציוד שלך תקין ושאתה נשמע כמו שצריך. בשעת ה-ש נעלה לאוויר כאשר אנחנו מלווים אותך לכל אורך הוובינר, נותנים לך להתרכז בהופעה שלך ולוקחים עלינו את הטיפול בצד הטכני. אנו נענה על שאלות טכניות ששואלים הגולשים (את השאלות הענייניות נשאיר לך לענות, אתה הוא המומחה) וכמובן שנקליט את הוובינר.

לאחר שהוובינר הסתיים: נשלח לך דוחות עם פרטי המשתתפים: מתי נכסנו, מתי יצאו, מה שאל כל אחד מהם.

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך