אירוע היברידי – חברות בכל העולם מתאימות עצמן למצב הלא פשוט בעקבות משבר הקורונה

אם אינכם יכולים לקיים כנס, מפגש או אירוע גדול כמו שעשיתם בעבר וכמו שתכננתם במקור, אני מבין לגמרי! אך לפני שתבטלו את האירוע, שאלו את עצמכם האם אפשר פשוט לשדר את האירוע באופן מקוון במקום זאת.

האם שקלת פעם לעשות אירוע היברידי? לאור ההתפתחויות האחרונות בנושא מגיפת הקורונה, הידועה בשם COVID-19, מארגני אירועים רבים מחפשים פתרונות שיאפשרו להם להמשיך ולערוך כנסים ובו בזמן לעמוד בהגבלות ובתנאים להפעלת אירועים עם קהל, למשל וובינר.

המטרה של אירוע היא להפגיש אנשים, אנשים שבדרך כלל רק מתחברים זה לזה דרך הטלפון, הוואצאפ או המחשב. על רצפת הכנס יש מקום לשיתוף, יש מקום להחלפת רעיונות ודעות, יש מקום לשיתופי פעולה, יש מקום לפגישה עם עמיתים וספקים.

עכשיו שיש הגבלות שונות על התכנסויות, על כללי התנהגות והגיינה, אי אפשר לנהוג כפי שנהגנו בעבר, גם אם מאוד אנחנו רוצים בכך.

המשך לקרוא כדי ללמוד מהם אירועים וירטואלים ומהם אירועים היברידיים ומדוע הם בעלי ערך עבורך.

אירועים היברידיים

מהו אירוע וירטואלי?

אירוע וירטואלי הוא כל אירוע כגון: כנס, סדנא, מפגש, ועידה וכדומה הנערך כולו אוןליין באינטרנט. הדוברים והמנחים יושבים כל אחד בביתו או משרדו וכך גם המשתתפים: כל אחד נמצא במקום שנוח לו עם המכשיר שנוח לו המחובר לאינטרנט: צופה, מאזין ושואל שאלות.

כנס וירטואלי במקום כנס שהתבטל

מהו אירוע היברידי?

אירוע היברידי הוא כל אירוע: כנס, סדנא, מפגש, ועידה וכדומה המשלב התכנסות פיזית של אנשים ו- שידור חי באינטרנט בו בזמן.

ישנן רעיונות רבים כדי שהאירוע ההיברידי שלך יהיה הצלחה. בהמשך המאמר אביא רעיונות שונים שבהם תוכלו להשתמש כדי להבטיח שתפיקו תועלת מסוגי האירועים הללו. אבל קודם…

מדוע אירועים היברידיים הם בעלי ערך?

עריכת אירוע היברידי מאפשר למארגן האירוע למלא הרבה יותר מושבים בהשוואה לאירוע פיזי. באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב: Put More Butts In Seats. אלה יכולים להיות מושבים בחינם או בתשלום.

אירוע היברידי כמו גם אירוע וירטואלי יכול לעלות בצורה מרשימה את מספר המשתתפים ואם המושבים הוירטואלי ימכרו בכסף, זה ישפר את ההחזר על ההשקעה ROI.

תסכימו איתי שיותר קל להצטרף לאירוע וירטואלי מאשר להצטרף לאותו אירוע הנערך באולם כנסים ואת שאר היתרונות פירטתי כאן.

וובינר אוטומציה ליצירת יותר לידים איכותיים

בואו נסתכל מקרוב על כל אחת מהסיבות הבאות:

יותר משתתפים יגיעו לאירוע שלך: לא כל מי שנמנה על קהל היעד שלך יכuל לקחת חלק בכנס הפיזי שאתה מארגן מכל מיני סיבות. החל מסיבות של תזמון ביומן, דרך תקציב, נוחות, יעילות ועוד.

על ידי הפיכת האירוע שלך לזמין באינטרנט ובשידור חי, המחסומים האלה לא קיימים ויותר אנשים צפויים להגיע ולהיחשף לתוכן שלך.

שיפור החזר על ההשקעה ROI: אתה יכול למכור גישה וירטואלית לכנסים שלך במחיר מוזל, ולהגדיל את ההחזר על ההשקעה.

באפשרותך גם למכור גישה להקלטות הכנס, אבל את זה אתה גם יכול לעשות גם אם אין זה אירוע וירטואלי מלא או חלקי (היברדי).

נתונים בעלי ערך: הרבה יותר קל לעקוב אחר מעורבות המשתתפים באירועים וירטואליים מכיוון שכל מהלך שעושה משתתף נרשם: מתי נכנס, מתי יצא, איזה שאלות שאל וכדומה. לאחר האירוע ניתן להשתמש במידע זה לצרכי מכירות וגם לצרכי שיפור האירועים הבאים.

רעיונות לביצוע אירוע היברידי מוצלח

כפי שניתן לראות, אירועים היברידיים יכולים להיות בעלי ערך כאשר משתמשים בהם נכון.
תסתכל על רעיונות ודוגמאות אלה לאירועים עסקיים של מותגים מובילים שיעזרו לך לארח ביעילות את המפגש הדיגיטלי שלך.

כדי לעזור לך לארח ביעילות את האירועים ההיברדיים שלך בזמנים קשים אלה, ריכזנו עבורך כמה שיטות מומלצות מאירועים וכנסים היברידיים מוצלחים.

מעבר מאירוע פיזי לאירוע וירטואלי או היברידי יכול להיות ענין של מספר ימים. קרא עוד

רק מכיוון שהאירוע שלך השתנה ממפגש פיזי לאירוע היברידי או אפילו וירטואלי לחלוטין, זה לא אומר שאתה עדיין לא יכול להציע חסויות עם חברות באופן שמועיל לשניכם.

האם אתה חושש שהדוברים שלך לא יהיו מוצלחים מול המצלמה כמו שהם מוצלחים על הבמה מול קהל? הסר דאגה מלבך! למרצה מיומן אין בעיה לדבר אל המצלמה וגם בחודשים האחרונים הם כבר כולם התנסו בהרצאות וירטואליות.

כנס פיזי הוא בדרך כלל גדול בהיקפו מבחינת נושאים ומשך בגלל עלויות ההקמה הגבוהות, דבר המצדיק כנס ארוך. חשוב על כנס עולמי הנערך בארה”ב אליו מגיעים אנשים מכל העולם. לא רבים ייסעו לואגס או ניו יורק עבור כנס של שעתיים, אבל לכנס של יומיים / שלושה – זה כל ענין אחר. זה לא המצב בכנס וירטואלי אותו תוכל לעשות יותר נישתי ויותר קצר בזמן.

קידום וובינר במדיה רב-ערוצית

לאירוע ההיברידי שלך יהיו לפחות 2 סוגים שונים של כרטיסים: אחד שמעניק למשתתפים כניסה לאולם הכנסים בו נערך המפגש השלם, ושני המאפשר צפייה בתכני הכנס דרך המכשיר שלהם המחובר לאינטרנט.

הצעה נוספת היא של “כרטיס גישה חופשית” הכוללת גישה להקלטות בחינם. מי שרכש כרטיס אחר יצטרך לשלם עבור צפייה בסרטונים. זוהי טקטיקה מעניינת שיכולה לעזור בהגברת המכירות של כרטיסים במחיר גבוה יותר. אחרי הכל, גישה לכל המפגשים המוקלטים היא בעלת ערך רב.

גם אם אתה בטוח שהסתיים משבר הקורונה ואתה בטוח שההגבלות יוסרו בקרוב מאוד, השמים יפתחו ויתאפשר לקיים אירועים המוניים, אני ממליץ לך לתכנן אלטרנטיבה וירטואלית. זה ייתן ביטחון לנרשמים בעת התשלום על כך שבכל מקרה יקבלו תמורה עבור כספם.

על ידי הצעת תוכן מיוחדת למשתתפים הווירטואליים שלך כגון: וובינרים מיוחדים, מדריכים להורדה, קופונים למוצרים בתחום וכדומה, תוכל לשפר את החווייה שלהם ותגדיל את הסבירות שהם יחזרו לאירועים שלך בעתיד.

מי שקונה כרטיס וירטואלי מקבל גישה לקבוצת וואצטאפ סגורות כדי להמשיך ולהחליף רעיונות עם נרשמים אחרים.

נטוורקינג הוא חלק חשוב ביותר בכנסים מקצועיים. אירועים היברידיים מוצלחים לא רק מספקים תוכן נהדר אלא גם נותנים למשתתפים וירטואליים את היכולת להתחבר לעמיתים קרובים ורחוקים.

ועידה וירטואלית בחינם היא בהחלט אסטרטגיה שכדאי לקחת בחשבון. שיווק אירועים באינטרנט כאשר ההשתתפות היא חינם וכל מה שנדרש זה לספק פרטים, בונה רצון טוב אצל קהל היעד שלכם ואם גם סיפקתם תוכן מעולה, תקבלו גם הערכה.

התחייב להחזר כספי מלא במקרה ומשתתף חושב כי התוכן לא היה מספק. התחייבות זו מרגיעה את הלקוח, מסירה לו מחסום בדרך לרכישת כרטיס ההשתתפות באירוע המקוון שלך. הביטחון שלך במה שיש לך להציע תעזור למשתתפים להירשם ביתר קלות. מספר המבקשים חזרה את כספם הוא קטן בהשוואה לרבים שהחליטו להירשם בגלל אותה התחייבות.

שירות וובינר מנוהל

אירועים היברידיים – מה ניתן לקחת מכאן?

אירועים היברידיים יכולים לעזור לחברות וארגונים להרחיב את טווח ההגעה שלהם, לשפר את החזר על ההשקעה ולתת מידע רב ערך בידי אנשי המכירות שלך.

הרעיונות המפורטים לעיל יבטיחו כי האירועים ההיברידיים שלכם יצליחו.

זמנים לא בטוחים מחייבים חשיבה אחרת, מחייבים יציאה מאזור הנוחות, מחייבים שבירה של מוסכמות, מחייבים הצבת סימני שאלה על דרכי פעולה שאנחנו עושים על אוטומט או עושים רק כי כך עשו זאת תמיד.

משבר הקורונה גרם לטלטלה עזה בתחומי עסקים רבים ויש לו השפעה על האופן בו החברה שלך עובדת.

האופן בו החברה שלך מתמודדת עם המשבר תקבע את הצלחתה בעתיד הקרוב והרחוק.

זה הזמן לעבור לדיגיטל, לבחון דרכים שיאפשרו לחברה שלך להמשיך ולהיות בקשר עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלך כמו גם קהל הלקוחות שלך. דרכים שיאפשרו לך להמשיך, לשווק ולמכור. אחת הדרכים היא באמצעות אירוע היברידי.

כמו בכל אירוע אבל במיוחד באירוע שחלקו וירטואלי, שים את המשתתפים בראש והדבר הראשון הם הבטיחות של המשתתפים.

כנס וירטואלי ישמור את הלקוחות שלך בטוחים וכך תעזור להם לעבור את התקופה הקשה. נכון, שום דבר אינו דומה למפגש פנים אל פנים, ללחיצה חמה, לטפיחה על השכם, לחיבוק מעצים. מה שאתה יכול לעשות, זה לתת ללקוחות של חוויה שהיא הכי קרובה לכנס וזה כנס וירטואלי.

עם יד על הלב, ברור לך שהשנה הזאת היא שנה קשה וגם אם תהיה הקלה מסויימת היא תהיה שולית והאירועים, הכנסים והמפגשים רבי המשתתפים לא יחזרו במהרה, לפחות לא באופן שהיו בעבר.

החיים וגם העסקים חוזרים אט אט לשגרה, אבל אם הרבה חשש ופחד מפני הידבקות, חשש מפני קירבה לאנשים.

זה לא נעים להיות בכנס שבו מודדים חום בכניסה, מחתימים על הצהרות שאינם חולים ולא היו חולים. כנס בו כולם עוטים מסיכות, שוטפים ידיים לעיתים קרובות, לובשים כפפות ומורחים אלכו ג’ל.

חשוב שכבר עכשיו תתחילו לבנות תשתית דיגיטלית שתשרת אתכם ובאמצעותה תעבירו את המסר שלכם לקהל הפוטנציאלי עכשיו ובעתיד.

אירוע היברידי עשוי להיות הפיתרון העסקי המושלם למגיפה COVID-19 העומדת בפנינו כעת.

לא משנה איזו החלטה תקבלו לגבי הכנסים, התערוכות והאירועים המתוכננים של החברה שלכם, הישארו בטוחים שם בחוץ!

לפרטים איך getwebinar תוכל לעזור לך לקיים אירוע וירטואלי או אירוע היברידי, מלא.י את הטופס שבהמשך ונציג מכירות יחזור אליך.

ניהול מקצועי של וובינר עם ידע וניסיון רב בפתרון תקלות
בבקשה למלא את שדות החובה
33.3%

מלא.י את הטופס לקבלת פרטים נוספים

שם האירוע
This question is required
סוג האירוע?
אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת
נדרש לענות על שאלה זו
תאריך האירוע
יש לציין תאריך או תאריכים מתוכננים
This question is required
מהו התקציב שלך?
This question is required
מה תכלול ההקלטה?
אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת
This question is required
מהו משך ממוצע של סשן?
אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת
This question is required
מה סוג הסשן?
אפשר לבחור יותר מאפשרות אחת
This question is required
מהי הערכתך לגבי מספר המשתתפים אוןליין?
This question is required

אודות הכותב

מומחה לתכנון, הקמה וניהול וובינרים עם ידע רב וניסיון של מאות וובינרים, רבי משתתפים, בארץ ובחו"ל. בין לקוחותינו: מכבי שירותי בריאות, משקי הקיבוצים, BDO, מכון היצוא, משרד הכלכלה, קרן היסוד, המוסד לבטיחות ולגיהות, התאחדות התעשיינים, אלון אולמן, אלון גל, אלן קאר וחברות עסקיות אחרות. מעניין אותך לשמוע איך אנהל את הוובינר שלך שיהיה מוצלח? פנה לקבלת הצעה לקבלת הדרכה וליווי וובינר שלך

כתוב תגובה

נגישות