האם כבר ביטלת את הסדרי הטיסה, הנסיעה לכנסים בהם תיכנה החברה שלך להציג?

אם כן, אתה לא לבד.

לאחרונה, תערוכות רבות המירו את התוכניות שלהם מכנסים פיזיים אל כנסים וירטואליים.

במקום לשוטט באולמות תצוגה ולפלס את דרכך בין מאות ואלפים, תוכל לשבת בביתך, לשמוע ולראות הדגמות מוצרים והכל בשידור חי.

או לחילופין,

במקום להציג באולמות תצוגה עמוסי מציגים, תוכל לשבת בביתך, להציג ולהסביר על הפתרונות שלך לקהל לקוחות פוטנציאלים והכל בשידור חי.

אחרי הכל, הייתה לך אסטרטגיה להציג את המוצרים שלך בתערוכה מול עיניהם של קניינים, נכון?

וגם אם אתה כן יכול לנסוע ולהציג בתערוכה פיזית, כנסים וירטואלים לא יעלמו!

אל תזרוק את התוכניות שלך!

הצג את המוצרים והסיפור שלך בשידור חי באינטרנט

עם גישה נכונה, אתה עדיין יכול לייצר תוצאות נהדרות מאירועים וירטואליים בשידור חי באינטרנט.

יש שירותים בחינם וחלקם בתשלום, המאפשרים לך לפתוח מיקרופון ומצלמה ולשדר לכל העולם.

בין שירותי החינם אפשר למנות את פייסבוק ו- יוטיוב, אבל, אין לומר בזהירות, זה לא מה שאתה, בעל חברה, רוצה.

לא סתם פייסבוק ו- יוטיוב (של גוגל) מציעים לך חינם. באמצע השידור החי שלך ביוטיוב, יופיעו פרסומת. זה מה שאתה רוצה שיראו הלקוחות הפוטנציאלים שהזמנת לאירוע הוירטואלי שלך? התשובה שלך היא לא!

שירותים בתשלום מאפשרים לך לייצור תהליך שנראה כך:

  1. נבנה דף הרשמה לאירוע הוירטואלי,
  2. אתה מזרים תנועה לדף ההרשמה,
  3. אנשים נרשמים,
  4. הוובינר נערך: אתה מציג את המוצר או השירות, עונה לשאלות המשתתפים בשידור חי
  5. יש לך הקלטה
  6. יש לך את רשימת המשתתפים המפורטת: פרטים (שם, מייל, טלפון), מתי נכנס, מתי יצא, כמה זמן שהה, איזה שאלות שאל

הסבת אירוע פיזי לאירוע וירטואלי – מספר דוגמאות מהעולם

אירועים מקוונים אינם חדשים, אולם המעבר בין כנס פיזי לאירוע בשידור חי באינטרנט, תוך שעות או ימים במקרים מסוימים, היא דבר חדשני למדי.

לאירועים רבים הייתה תוכנית גיבוי אוןליין מוכנה להפעלה:

  • ארגון Open Compute Project (OCP) הפך את את הכנס הגלובלי שלו לאירוע וירטואלי. המשתתפים ישתתפו בשידורים חיים באינטרנט שלאחריהם תתאפשר להם צפיה בהקלטות למשך שנה.
  • תערוכת הרכב הבינלאומית בז'נבה ביטלה את תערוכת שוויץ (Geneva International Motor Show). במקום זאת, חברות כמו BMW, Porsche, Bentley יציעו מסיבות עיתונאים והדגמות למכוניות בשידור חי באינטרנט.
  • אירוע Domo palooza שתוכנן להיערך בסול לייק סיטי, יוטה עבר כולו לאינטרנט ומעכשיו הוא נקרא Domopalooza LIVE & On-Demand.
  • ועידת Think של יבמ הופכת גם היא דיגיטלית. במהלך יומיים שלמים, הנרשמים לאירוע המקוון יוכלו לקחת חלק באירועים וירטואליים.

אלה רק קומץ של תערוכות, כנסים וועידות שהוסבו מאירועים פיזי לאירוע וירטואלי המשודר בשידור חי באינטרנט.

אבל איפה זה משאיר חברות, ארגונים ועסקים שחלק מרכזי בשיווק שלהם כולל תערוכות, ועידות ו- כנסים?

זה הזמן לתכנן את החוויה המקוונת שלך!

כיצד ליצור אירועים מקוונים היוצרים פניות / לידים

בואו נודה, יש סיבות רבות לכך להשתתפות בתערוכות וכנסים, אבל הסיבה העיקרים היא לאסוף לידים.

לידים אוספים לא רק ממפגש פנים אל מול פנים. יש הרבה מקורות לאיסוף לידים ועכשיו אני רוצה להכיר לך מקור איכותי נוסף ליצירת לידים וקוראים לו: וובינרים.

אז מה כולל אירוע וירטואלי הנקרא וובינר?

שיווק אירועים עוסק בהבנת צרכי הלקוחות שלך: מה הם מחפשים כשהם מגיעים לתערוכה או לכנס? מה הם רוצים לראות? איזה שאלות יש להם?

לא סתם אנשים עשו תוכניות, רכשו כרטיסי טיסה, רכשו הסדרי לינה וכמובן כרטיס לתערוכה. נכון?

נסה להיות בנעלי הלקוחות שלך ולספק להם פתרון.

ההבדל בוובינר שאתה יוצר הוא שאתה אחראי להבאת המשתתפים, בניגוד לתערוכה בה אתה משתתף, בה מארגן התערוכה, לו אתה משלם הרבה כסף, הוא שדואג להבאת המשתתפים לתערוכה.

הבדל נוסף, משתתף שנרשם ומגיע לתערוכה עושה זאת לא רק בגללך. הוא לא בא רק לראות אותך. לעומת זאת, אם אתה מזמין אותו לאירוע שלך, אתה צריך להיות יותר מעניין, יותר מושך כי הוא בא במיוחד לראות רק אותך. לכן, אתה צריך לספק חוויה שגורמת ללקוחות הפוטנציאליים שלך להיות נרגשים מעצם השתתפותם באירוע המקוון.

מיטב הרעיונות והדוגמאות לאירועים וירטואליים

אולי בשבילך וובינר זה דבר חדש, אבל כנראה בשביל הקהל שלך, נושא הוובינרים מוכר ולכן עבורו המעבר מכנס פיזי לאירוע וירטואלי אינו קפיצה גדולה.
יכול להיות שגם אתה, כמו בוודאי מנהלים בחברה שלך, לקחת חלק בוובינרים של אחרים, אבל לא עלה בדעתך לארגן וובינר עבור הלקוחות שלך.

בואו נראה כיצד חברות מובילות מתכוננות לאירועים מקוונים המרתקים קהל מקומי או גולבלי.

וובינר בשידור ישיר – זהו הפורמט הנפוץ מכולם. המציג או המציגים יושבים בביתם או במשרדם, פותחים מיקרופון, פותחים מצלמה עם או בלי שיתוף מצגת.
המשתתפים שואלים שאלות בהקלדה ומקבלים תשובות בשידור חי ככל שמסגרת הזמן מאפשרת.

הוובינרים יכול להיות על החידושים בענף שלך, זה יכול להיות וובינר הדרכה ללקוחות קיימים או כל נושא אחר המעניין את הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

וובינר עם מצגת

חייבים להציג מצגת?

כשאתה נפגש עם אנשים ומדבר על המוצר או השירות שלך, אתה עושה זאת תמיד עם מצגת?

אותו דבר באירוע האינטרנט שלך. אתה יכול לעשות אירוע שהוא ראיון או פאנל של דוברים ששומעים ורואים אותם.

וובינר פאנל

שידור חי מהמשרד שלך או מביתך היא דרך נהדרת להעביר את המסר שלך ללקוחות. תוכל לשתף הדגמות של פתרונות תוך תשובה לשאלות מהקהל המקוון שלך.

וובינר מוקלט מראש – מתנהג כמו וובינר בשידור חי. למשתתפים אין מושג שהם צופים בהקלטה. הם חושבים שזהו שידור חי.

בסוף הוובינר אתה מקבל את רשימת המשתתפים ואת השאלות שנשאלו ויכול לחזור לשואלים במייל, בטלפון או בכל דרך אחרת שתבחר.

למה לא לשים את הוידאו ביוטיוב? כאשר הוידאו ביוטיוב, אין לך מושג מי צופה, לעומת זאת, צפייה בסרט באמצעות מערכת וובינר דורשת הרשמה וכך תדע בדיוק מי צפה, כמה זמן צפה – ממש כמו וובינר בשידור חי.

בעזרת וובינרים ושיחות וידאו ניתן להפוך כל תערוכה באתר לאירוע וירטואלי.

יתרונות וובינר לחברה שלך

  • כלי באסטרטגיה שיווקית שמתאים למטרות שלך ושבסופו של דבר ייצר עבורך לידים ומכירות
  • דרך להעביר את המסר שלך למשתתפים בכל מקום ועם כל מכשיר המחובר לאינטרנט
  • חיסכון משאבים לך ולמשתתפים – לא צריך לנסוע, לא צריך להתכונן, לא צריך לבזבז דלק וזמן בדרכים
  • קלות ונוחות לך ולמשתתפים – כל מה שצריך זה לפתוח מכשיר המחובר לאינטרנט וללחוץ על הקישור
  • אפשרות למעורבות משתתפים באמצעות מנגנון שאלות

התחל לפתח את האירועים הוירטואליים עכשיו, הרבה לפני שיבטלו את השתתפותך בכנס או בתערוכה

אל תחכה להודעת ביטול ממארגני הכנס אליו נרשמת ואולי גם שילמת.

במקום זאת, תכנן ותוציא לפועל אירוע וירטואלי בו תזמין את הלקוחות הפוטנציאלים שלך לשמוע, לראות ולחוות אותך אוןליין.

אירועים וירטואליים מעניקים לקהל שלך את הגמישות לחוות את המותג והמוצרים שלך מכל מקום ועם כל מכשיר המחובר לאינטרנט.