אם אתה מחפש להגיע לקהל, לקדם את המותג שלך, לשווק או למכור, זום וובינר זאת הדרך.

מחקרים מראים כי יותר מ-60% מהמשווקים משתמשים בוובינרים כחלק עיקרי באסטרטגיית שיווק התוכן לאורך כל הפאנל השיווקי. זהו סימן חזק מאוד, מבחינתי, שוובינרים הם כאן כדי להישאר, לפחות בטווח הנראה לעין.

אנשים אוהבים לקבל שיעורים מעשיים וטיפים שיכולים לעזור להם לתפקד טוב יותר בקריירה שלהם, בעסקים ובחיים שלהם.

וובינרים עוזרים ללקוחות פוטנציאלים כמו גם לקוחות בפועל להבין כיצד המוצר או השירות שלך יכול לעזור להם להשיג את התוצאות שהם צריכים. זו גם דרך לבנות אמון עם הלקוחות שלך, לבסס את המותג שלך כסמכות בנושא, ולהגביר את הנראות שלך.

כל הפעילות בוובינר נעשת בנוחות, מכל מקום בארץ או בעולם, מכל מכשיר המחובר לאינטרנט, ללא פקקים, ללא זמן מבוזבז, בדרך שיותר ידידותית לסביבה – יש הרבה סיבות למה כן וובינר.

למרבה הצער, הפופולריות הגוברת של וובינרים אינה יכולה להבטיח לך מספר גדול של נרשמים לוובינר שלך. זה רק אומר שיש יותר וובינרים שמתחרים על תשומת הלב של קהל היעד שלך.

יש דברים שאתה יכול לעשות כדי להביא יותר נרשמים לוובינר שלך. תוכל להתחיל ליישם אותם מיד לאחר קריאת מאמר זה.

ריכזתי לך כאן 3 טיפים טכניים ונתחיל עם הטיפ הראשון

תוכן עניינים

צור דף נחיתה עבור הוובינר שלך במקום דף ההרשמה של זום

כאשר אנשים רואים את המודעות שאתה מעלה באינטרנט או את הקריאה לפעולה בדפי האתר שלך או קוראים את המיילים או הודעות ה- WhatsApp שאתה שולח להם, יש קישור עליו עליהם ללחוץ כדי להירשם.

צור דף נחיתה שיש בו אך ורק הרשמה לוובינר הספציפי שלך.

דף הנחיתה שלך צריך להכיל מידע על הוובינר שלך ותוכן המדגיש את חשיבותו של הוובינר.

אבל זה לא מספיק, דף הרשמה צריך לדבר בשפת המותג שלך ולהיראות כמו שהעסק שלך נראה ברחבי האינטרנט עם הצבעים, הלוגויים, הרקעים ושאר מרכיבים.

התאמצת, גרמת ללקוחות ללחוץ על הקישור. אתה לא רוצה להרחיק משתתפים פוטנציאליים אחרי כל הפרסום הזה, נכון?

אז מה ניתן לעשות?

1. לעשות שימוש בדף הרשמה של זום

בעת יצירת וובינר במערכת זום (פורטל זום), נוצר דף הרשמה של זום.

דף הרשמה של זום הוא דף בסיסי, פשוט, עיצוב מינימלי, תוכן בצמצום… דף שלא עושה "חשק" להירשם.

זום דף הרשמה

יתרון של דף הרשמה של זום:

  • מי שנרשם, נרשם לזום וובינר.

חיסרון של דף הרשמה של זום:

  • עיצוב מינימלי – באנר, כותרת, טקסט, טופס, לחצן
  • עיצוב קשיח (לא גמיש) – מה שזום קבעה, זה מה שיש
  • הטקסט מוצמד לשמאל – מתאים לשפה האנגלית, לא בדיוק מתאים לעברית
  • לא ניתן לעצב את הטקסט – לא גודל גופן, לא בולטים, לא צבע גופן…
  • יש מקום למקסימום שתי תמונות: באנר ו- לוגו, לא במיקום שאתה רוצה אלא במיקום שזום קבעה ובגדלים מאוד מגבילים
  • לא ניתן לקבוע את סדר השדות בטופס
  • יש מקום לתמונות הדוברים מתחת לטופס
  • יש להיכנס לפורטל זום כדי לראות את רשימת הנרשמים

להמשיך?

לסיכום דף הרשמה של זום:

אני חושב שזה ברור: אם אתה רוצה שיהיו יותר נרשמים לוובינר שלך, דף הרשמה של זום היא אפשרות גרועה ואינה מומלצת.

2. דף הרשמה של מערכת דיוור

אם יש ברשותך מערכת תפוצה כמו "רב-מסר", "שלח מסר", אקטיבטרייל, סמוב ואחרות, יש בהם אפשרות לבניית דפי נחיתה. בניית דף נחיתה כזה תאפשר לך יצירתיות ויצירת דף המתאים לצרכים שלך.

אתה יכול לעצב את הדף כרצונך בהתאם ליכולות של אותה מערכת דיוור. אל דאגה, יש להם מספיק פיצ'רים כדי שהדף שלך יהיה עם כל המרכיבים ויראה "מיליון דולר".

רב מסר דף הרשמה

יתרון של דף הרשמה של מערכת דיוור:

  • דף מעוצב ברמה גבוהה
  • מי שנרשם לוובינר, נרשם לרשימת התפוצה שלך

חיסרון של דף הרשמה של מערכת דיוור:

  • מי שנרשם לוובינר, נרשם למעשה לרשימת התפוצה שלך ולא לזום. אתה צריך לדאוג שפרטי הנרשם יועברו לזום, כי בסופו של ענין, משתתף בוובינר צריך קישור כניסה לוובינר ואת רק זום יודע לייצר ולשלוח. לכן, במקביל לרישום לרשימת התפוצה, צריך לבצע רישום לזום וובינר. התייעץ עם התמיכה של מערכת הדיוור שלך.
  • אם יש לך רשימה מצומצמת של לקוחות הכוללת, נניח 100 שורות (שורה אחת לכל לקוח), עם הפרטים: שם פרטי, שם משפחה, מייל, יהיה עליך לייבא את הרשימה שבידך (בדרך כלל קובץ csv) לרשימת התפוצה שלך, אבל איך תרשום אותם לזום? כדי שירשמו בזום הם צריכים למלא טופס – ראה סעיף לעיל. התייעץ עם התמיכה של מערכת הדיוור שלך.

3. דף הרשמה לוובינר שאני בונה עבורך

מאז 2007 אני בונה ללקוחות דפי הרשמה המיועדים במיוחד עבור הרשמה לוובינר. כאן תוכל להתרשם ממספר דפים. יש דפי הרשמה עם 2 טורים ויש עם צור אחד. יש דפים באנגלית ויש דפים בעברית ואם תרצה, גם בספרדית, ברוסית ובכל שפה, אוכל לבנות לך דף הרשמה.

כל הדפים מעוצבים על ידי הלקוחות, אני רק בצד הביצועי של הרכבת הפאזל מהחומרים ששלחה לי מחלקת השיווק/גרפיקה בחברה שלך.

השדות ההכרחיים בכל טופס בדף הרשמה הם: שם פרטי, שם משפחה, מייל. בנוסף, אתה יכול להוסיף שדות נוספים לטופס, אבל רק השדות שממש הכרחיים. יותר מידי שדות בטופס והגולשים "יתעייפו" מהעבודה הרבה שלפניהם ולא ירשמו.

דף הרשמה פסגות

מי שנרשם בדף הרשמה לוובינר שאני בונה עבורך, נרשם מיידית גם לזום ואז זום שולח לו מייל אחד בעברית (כן! עברית) של אישור הרשמה ועד שלושה מיילים בעברית (שוב קראת נכון, בעברית) של תזכורות.

ואם צריך לומר זאת פעם נוספת, אז אומר: כן, המיילים הנשלחים מזום הם בשפה העברית ומוצמדים לימין.

מי שנרשם בדף הרשמה לוובינר שאני בונה עבורך, נרשם גם לרשימת התפוצה שלך, בין אם זה "רב-מסר", "שלח מסר", אקטיבטרייל, סמוב או כל מערכת דיוור או ניהול לקוחות שיש לך (נדרשת בדיקת ישימות טכנולוגית).

יתרון של דף נחיתה שאני בונה עבורך:

  • בחירה בין מיגוון תבניות הבנויות במיוחד כדי שיותר גולשים ירשמו לוובינר
  • עיצוב ללא מגבלה
  • שליטה מלאה על העיצוב
  • תכנים: טקסט, תמונות, וידאו ללא מגבלה
  • שדות בטופס: כמה שתרצה
  • כל מי שנרשם בטופס בדף הרשמה שאני בונה עבורך:
    • נרשם גם לזום ואז הוא מקבל עד 4 מיילים בעברית מאת זום
    • נרשם גם לרשימת התפוצה שלך או לכל מערכת דיגיטלית שיש ברשותך
    • פרטי הנרשמים נמצאים ב- Google Sheet בענן ורק אתה תוכל לראותם 24/7

חיסרון של דף נחיתה שאני בונה עבורך:

  • כל שינוי בדף הרשמה מבוצע על ידי
  • אני לא רק בונה דף הרשמה. זה חלק משירות הפקת וובינר
  • עולה כסף
דף הרשמה וובינר

השתמש ב-Exit-Intent Popups

חלונות קופצים הם דרך יעילה למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך כאשר הוא עומד לעזוב את דף הנחיתה של הוובינר שלך מבלי שנרשם.

החלונות קופץ ברגע שהגולש גילה כוונת יציאה ונותנים לך הזדמנות ללכוד מבקרים נוטשים רגע לפני שהם נעלמים.

הצגה נוספת של טופס ההרשמה לוובינר שלך כאשר המבקרים שלך עומדים לעזוב את דף האינטרנט שלך היא דרך יעילה להשיג יותר הרשמות.

poptin התוסף הישראלי יכול לייצר חלונות קופצים…

זוהי מערכת ליצירת פופאפים וטפסים מתקדמים לשיפור יחס ההמרה באתר. ההתקנה מהירה ואין צורך במתכנת.

כל הענין בפופאפ הוא להציג את התוכן הנכון ברגע הנכון. בעזרת עורך גרור ושחרר מתקדם תוכלו להתאים כל תבנית במהירות מבין עשרות התבניות המעוצבות והמוכנות מראש. תוכלו להוסיף טקסט, תמונות, שדות, וידאו ועוד בקלות ובמהירות.

השתמש בשעון סופר לאחור

הצגת שעון סופר לאחור בדף ההרשמה היא דרך מצוינת ליצור תחושת דחיפות בקרב קהל היעד שלך.

כאשר אתה יכול לשמוע או לראות שעון מתקתק או אוזל, אתה אינסטינקטיבי רוצה לפעול מהר יותר ממה שהיית עושה אם לא היה שעון. זהו העיקרון מאחורי שעון סופר לאחור. זה לא רק מודיע לקהל שלך כמה זמן נשאר עד לוובינר שלך, זה גם יוצר תחושת דחיפות בהרשמה אליו.