webinar tips thank you 2018-07-25T15:16:58+00:00

תודה שנרשמת לקבלת טיפים שיראו לך איך להביא יותר לקוחות לוובינר ואיך ליצור יותר פניות ויותר מכירות

קראו בהמשך כדי לוודא שתקבלו את המיילים עם הטיפים.

ספקי שירות לאינטרנט כמו גם חברות עושות שימוש בתוכנות לחסימת מיילים לא רצויים הקרויים "ספאם". לפעמים, תוכנות אלו מונעות גם מדואר טוב, שאותו ביקשתם, מלהגיע לתיבת הדואר שלכם.

לפעמים, דואר טוב נופל לתיקיית 'דואר זבל' ולכן אם הדואר לא נמצא בתיבת 'דואר נכנס', חפשו אותו בתיקיית הספאם.

נושא דואר הזבל (ספאם) נהפך לבעייה גדולה, כזאת גדולה עד שספקי שירות לאינטרנט ISPs עושים שימוש בשירות חסימת מיילים זה או אחר ונעזרים ברשימות שחורות כדי לדעת האם להעביר לתיבה שלך את המייל.

כדי לוודא שאתם מקבלים את המיילים שנשלחים לך מאת זהר עמיהוד, שירותי וובינר עליכם לעשות את הפעולות הפשוטות הבאות:

לקוחות Gmail

לפעמים, דואר מאת זהר עמיהוד, שירותי וובינר ימצא בטאב "קידומי מכירות" אבל אתם רוצים אותו בטאב "ראשי".

לקוחות Gmail, אל תשכחו לגרור את הדואר מאת זהר עמיהוד, שירותי וובינר לטאב "ראשי" כדי שלא תפספסו אף מייל, אף טיפ.

לקוחות Outlook

  1. עבור לתיקיית 'דואר זבל' אם לא מצאת את המייל מאת זהר עמיהוד, שירותי וובינר בתיקיית 'דואר נכנס',
  2. לחץ לחיצה ימנית על המייל ממני הנמצא בתיקיית 'דואר זבל',
  3. בחר 'דואר זבל' בתפריט,
  4. בחר 'סימון כלא דואר זבל' בתפריט,
  5. סמן את תיבת הסימון "תן אמון תמיד בדואר אלקטרוני מ- ",
  6. סמן את תיבת הסימון "תן אמון תמיד בדואר אלקטרוני הנשלח לכתובות הבאות:",
  7. לחץ 'אישור'.

אנא בדקו את תיבת הדואר שלכם!

נגישות