מה זה מיתוג ואיך זה קשור לשידור חי באינטרנט, וובינר?

בזמן שחיפשת טיפים שיכולים לעזור לך למנף את השיווק שלך, כנראה נתקלת לעתים קרובות במשפט "תוכן הוא המלך". זה נכון – יצירת תוכן משמעותי מוסיפה ערך ייחודי לחברה שלך.

עם זאת, בואו נודה בזה, לפעמים תוכן איכותי פשוט לא מספיק.

כמה פעמים ניסית להיזכר בוובינר מצויין בו השתתפת, אבל פשוט לא הצלחת לזכור מי החברה?

יש משהו שכל חברה צריכה לעבוד עליו כל הזמן.

קוראים לזה מיתוג.
מיתוג וובינר בזום

תוכן באיכות גבוהה, כולל זה המועבר באינטרנט בשידור חי, וובינר, עשוי בהחלט להתאים לחברה שלך ויש לך מספיק סיבות טובות. לכן, במאמר זה, אני אראה לך כיצד להשתמש בזום ובכלי המיתוג שלנו לטובתך ולהפיק וובינר ממותג שיעזור לך לעמוד ביעדים העסקיים שלך.

תוכן עניינים

מדוע מיתוג חיוני עבור כל עסק?
מה זה מיתוג?
מה עוד צריך לדעת על מודעות למותג?
איך וובינר ממותג יכול לעזור למותג?
יצירת תוכן בלתי נשכח עם וובינרים ממותגים
וובינרים ומיתוג
1 + 1 = 5
הסבר על כלי מיתוג בזום וובינר
יצירת רושם מתמשך

מדוע מיתוג חיוני עבור כל עסק?

מטרת השיווק היא למשוך ולתחזק את אותם לקוחות שמוכנים לרכוש את המוצר או השירות שלך.

היו מחקרים רבים על מודעות והכרה למותג שמראים את החשיבות של היבטים אלו.

לקוח פוטנציאלי לא צריך לזכור כל פרט ופרט, אבל הוא צריך להיות מסוגל לזכור תמונה כללית של החברה שלך וזה כולל: צבעים, לוגו, וכמובן את השם. זו הסיבה שוובינרים ממותגים חיוניים עבור חברות.

התבלט מעל המתחרים שלך. הצג מצגת מכירה הכוללת גם את המוצר וגם את המותג שלך. אל תיתן לקהל שלך להשתעמם עם מצגות סטנדרטיות, גרום לו להכיר יותר את המותג שלך.

מה זה מיתוג?

כל הפעולות שלך מתרכזות סביב בניית תדמית חיובית ומשמעותית של החברה שלך בתודעת הלקוחות, בין השאר באמצעות מיתוג הוובינר שלך.

מחקרים מוכיחים שלמודעות למותג יש תפקיד חיוני בתהליך הרכישה.

פעילויות מיתוג של וובינרים צריכות להיות חלק בלתי נפרד מהשיווק שלך.

כדי להבין את המונח מיתוג במלוא מובן המילה, עלינו להגדיר את מילון המונחים בו נעשה שימוש.

מודעות למותג (Brand awareness)

המידה בה מודע לקוח פוטנציאלי לקיומו של מותג ולתחום הפעילות המרכזי שלו. מודעות למותג ממלאת תפקיד חשוב בתהליך קבלת ההחלטות. ככל שהמודעות של הלקוחות הפוטנציאלים גבוהה יותר, כך גדל הסיכוי שהלקוח יקנה או ירכוש את מוצרי או שירותי החברה.

בקצרה, מודעות למותג זה אחוז שוק היעד שלך שמודע למותג שלך.

שני יסודות מרכיבים את המודעות למותג והם: זכירות מותג (Brand recall) ו- זיהוי מותג (Brand recognition). הם משובצים במונח "מודעות למותג", כמו גם מיתוג וובינרים, אך מתמקדים בנושאים ספציפיים יותר. הסיבה להבחנה ביניהם היא לתת לך להתמקד בחלקים קטנים יותר של העברת המסר הנכון לצרכנים. מלבד מודעות למותג, וובינרים ממותגים יכולים למדוד:

זכירות מותג (Brand recall) – מראה עד כמה לקוח זוכר את המותג שלך במצב מסוים. זהו תת-תהליך, ולכן המשווקים עובדים כדי שקהל היעד יזכור את המותג ללא סיוע, מה שאומר שצרכן מסוגל לזכור את החברה שלך גם אם לא ניתן לו את שם המותג.

ציין את החברות שעולות בראשך לענין של "זכויות רפואיות"?
___________, ____________, _______________, ______________

ציין את החברות שעולות בראשך לנושא "ביטוח רכב"?
___________, ____________, _______________, ______________

זיהוי מותג (Brand recognition) – מתייחס למהירות שבה לקוח מזהה ומבחין בחברה שלך בין היתר כאשר הוא נחשף לאחד ממרכיבי המותג שלך, כמו לוגו, צבעים ספציפיים או סלוגן.

ציין את הנבקים לפי הצבעים הבאים:

צבע אדום – בנק _____________

צבע ירוק – בנק ______________

צבע כתום – בנק _____________

דיון

שני ההיבטים הללו חשובים לעסק שלך, ואת שניהם ניתן ליצור על ידי וובינרים ממותגים.

למה?

כי אנשים בדרך כלל בוחרים דברים שמוכרים להם. הם נוטים לבחור חברות שהם משייכים למסרים חיוביים על פני חברות שמעולם לא שמעו עליהן.
וובינר ממותג בזום

הגדל את שיעורי ההמרה
הפעל וובינרים ממותגים כדי לרתק את הקהל שלך, לעורר מעורבות ולגרום ללקוחות לחזור לעסק שלך.

מה עוד צריך לדעת על מודעות למותג?

מודעות למותג נבנית על ידי פעולות שיווקיות של חברות, ואם הן עורכות וובינר, אז גם הוובינר צריך מיתוג.

מודעות למותג (Brand awareness) היא מונח נרחב למדי, אז כדי להפיק ממנו את המירב, אנו צריכים להדגיש כמה מהמרכיבים שלו מלבד היזכרות והכרה. המפתח כאן הוא חיבור – היכולת של הלקוחות שלך לקשר את המותג שלך לערכים מסוימים ולתעשייה בכלל.

איך וובינר ממותג יכול לעזור למותג?

תדמית מותג (Brand image)

תפיסת הלקוח את המותג שלך, על סמך האינטראקציות שלו. היבט זה עשוי להיות משמעותי עבורך מכיוון שלעתים קרובות לקוחות לא פשוט קונים את המוצרים הטובים ביותר, אלא מונעים על ידי מה שהמותג שלך מייצג. אם התפיסה של קבוצת היעד שלך לגבי העסק שלך תואמת את הזהות שאתה מטפח, אז אתה בדרך הנכונה.

אמון מותג (Brand Trust)

האמון שנותנים הלקוחות שלך בהבטחות של החברה שלך. זה כמו עם אנשים – אם אתה סומך על מישהו, אז אתה תשמע ותפעל בעצתו על פני אחרים.

נאמנות מותג (Brand Loyalty)

מראה עד כמה הלקוחות שלך מסורים לחברה שלך. זה בא לידי ביטוי ברגשות החיוביים שלהם כלפי המותג שלך. סביר להניח שהם יהפכו לקהל המעריצים שלך ויפיצו את הבשורה גם לחבריהם.

מדוע הגורמים הללו כה חשובים?

כי אם תשתמש בהם בתהליך מיתוג הוובינר שלך, הם יכולים לגרום ללקוחות הפוטנציאלים שלך להאמין בך וללקוחות הקיימים להיות נאמנים לך יותר.

מחקרים מראים כי אמון המותג הוא הגורם החשוב ביותר לבחירת ספק. זו הייתה גם הסיבה השנייה שצוינה בתדירות הגבוהה ביותר לקבלת החלטות רכישה באופן כללי.

גדל את המודעות למותג
שפר את נראות הוובינר והמותג שלך. הרחב את טווח ההגעה של המותג שלך והשתמש באלמנטים מיתוגיים כדי להדגיש את הערך של המוצר שלך.

יצירת תוכן בלתי נשכח עם וובינרים ממותגים

כדי לטפל בכל ההיבטים הללו (ואחרים) הקשורים לבנייה והפצה של תדמית המותג שלך ולמיתוג הוובינרים שלך, עליך לזכור לכלול אלמנטים ויזואליים אופייניים בכל מקום שבו אתה מזכיר את העסק שלך.

צור מעורבות של קהלים עם וובינרים לאורך כל מסע הלקוח

כדי שאנשים יזכרו אותך (אם אתה הוא המותג) או את המותג שלך, עליך לפעול בכל החושים.

אנשים מגיבים ויכולים לשנן סוגי תוכן שונים. חלקם יכולים לזכור בצורה הטובה ביותר את מה שהם שומעים, לאחרים יש זיכרון ויזואלי נהדר ויש אחרים שצריכים ללמוד מניסיון.

מיתוג של וובינרים משלב את כל הדרכים הללו. אתה יכול לעורר את החושים השונים של הצופים שלך בבת אחת וכך להיות מוטמע בזיכרונם.

הפופולריות של וידאו עולה בשנים האחרונות וקיבלה דחיפה עצומה עם תחילת התפשטות הקורונה. וובינר הוא וידאו בשידור חי.

מחקר גדול מראה כי 78% מהצרכנים דיווחו שהם מרוצים או רוצים לראות יותר סרטונים בעדכוני המדיה החברתית שלהם. אבל יש עוד.

לפי אותו מקור, 97% מהצרכנים והמשווקים המקוונים דיווחו שוידאו עוזר ללקוחות להבין את המוצרים להם הם נחשפים. זה מידע חיוני מנקודת מבט שיווקית ומכירות שכבר בא לידי ביטוי בחנויות באינטרנט: כמעט בכל דף מוצר תמצא… סרט וידאו.

זה שווה את המאמץ שלך, לא משנה אם אתה בשוק B2C או B2B. וובינרים ממותגים מותאמים אישית יכולים להעלות את הערך של המותג שלך בתפיסת הקהל. אתה יכול להראות את עצמך כחברה אמינה ושותף אמין.

איך לנצל את זה?

השג לקוחות נאמנים והגדל את המכירות
צור קשר מיוחד בין המותג ללקוחות שלך וזכה בנאמנותם. השתמש בזיהוי מותג כדי להפוך את המותג שלך לגלוי יותר. לקוחות נוטים יותר לרכוש מוצרים ושירותים שהם מזהים וזוכרים.

וובינרים ומיתוג

וובינרים ממותגים הם צורה מרתקת של תוכן. הם מאפשרים לך להרצות לפני המשתתפים ולבנות באופן עקבי את זהות המותג שלך.

עם זאת, חברות רבות עושות את אותה טעות שניתן למנוע אותה: כשזה מגיע לוובינרים הם שוכחים מהמיתוג. הם שוכחים את הפרטים הקטנים בתהליך שבונים את המודעות למותג תוך כדי הוובינר ובכך הם מחמיצים הזדמנות מצוינת.

מערכת זום וובינר מאפשרת מיתוג בקטנה: לוגו בדף הרשמה, לוגו במייל.

מה לגבי מיתוג במהלך השידור החי?

נכון לתחילת 2022 התשובה היא: אין מיתוג!

מיתוג של וובינר כולל: רקע לשידור (זה שונה מרקע וירטואלי לדובר), לוגואים, צבעי מותג, גופנים, כותרת לדובר ואלמנטים אחרים המופיעים על המסך, ממש כמו בתכנית טלוויזיה.

1 + 1 = 5

כאשר אתה משתמש בזום ובשירות המיתוג שלי תקבל וואהו!

מיתוג יהיה לאורך כל התהליך: החל מהתכנים לשיווק הוובינר, דרך המודעות, המיילים, דף ההרשמה, מייל אישור הרשמה, מיילים של תזכורות וגם במהלך הוובינר.

כל זה יכול לעזור לך לבנות תמונה עקבית של הזהות החזותית של החברה שלך במוחות המשתתפים.

כאשר הקהל מגיע לשידור החי שלך, כל משתתף נחשף לחלון בו נערך הוובינר שאתה מציג. זו הסיבה שאסור לך להתעלם מהמראה של מסגרת האירוע שלך. עם כלי המיתוג שאני מעמיד לרשותך, ניתן ליצור רקע שמתאים באופן מושלם לסיפור המותג שלך.

בנה אמון וסמכות
הפעל את הוובינרים שלך עם הצבעים והלוגו שלך כדי לחזק את המסר שלך אפילו יותר בצורה רכה.

הסבר על כלי מיתוג בזום וובינר

תמונת רקע לשידור

את הרקע השחור תוכל להחליף עם רקע הכולל את צבעי המוצג שלך. רקע זה יהיה מאחורי תמונת הוידאו של הדובר ומאחורי המצגת.
תמונת הרקע של השידור תלווה את השידור לכל אורכו ותהווה רקע לכל תוכן שיוצג על המסך: וידאו, שיתוף מסך (מצגת) או שניהם.

לוגו

תוכל למקם את הלוגו שלך היכן שתרצה. בדרך כלל הלוגו מופיע בפינה השמאלית או הימנית העליונה של המסך.

שילוב הלוגו, הצבעים ואלמנטים אחרים בפעילויות של וובינרים יכול להגביר את האמינות שלך. כאשר משתתפים מזהים את העסק שלך כעסק אמין, הסיכוי שהם יהיו מעוניינים לקנות את המוצרים או השירותים שלך גדל.

זו הסיבה שוובינרים ו- מיתוג הם שני דברים שהולכים יחדיו ולא ניתן להפריד ביניהם.

הלוגו יופיע לכל אורך הוובינר מש כפי שמופיע הלוגו של ערוץ 12, ערוץ 13 או כל ערוץ טלוויזיה בו אתה צופה.

כותרת לדוברים

כותרת לכל מי שפותח וידאו ונראה על המסך עבור המשתתפים. הכותרת תהיה על רקע שאתה תבחר עם הטקסט שאתה תבחר.

הכותרת תוצג לפרקי זמן קצרים, ממש כמו שנראת כותרת למרואיין בתוכניות האירוח בטלוויזיה.

מסרים שיווקיים

במהלך הוובינר תוכל להציג מסרים, זה יכול להיות אחד מערכי החברה או המותג, זה יכול להיות שם האירוע או כל מסר אחר שתרצה.

הצג את עצמך כשותף אמין
הפוך את המותג שלך לבולט כבר מהשניות הראשונות של הוובינר שלך. שלב את הלוגו, הצבעים ושאר מרכיבי המיתוג שלך כדי להגביר את האמינות שלך ולהגביר את הסיכוי שהמשתתפים יהיו מעוניינים לקנות את השירות או המוצר שלך.

הודעות נעות

במהלך הוובינר תוכל להציג הודעות למשתתפים במיגוון דרכים. תוכל לשלוח בצ'אט אבל גם להציג הודעה נעה בתחתית המסך.
מנגנון זה יכול לחזר את המותג אן תוכן ההודעה יתמוך בערכי המותג.
מיתוג זום וובינר

יצירת רושם מתמשך

מיתוג וובינר יכול לגרום לך להגיע לביצועי על. כעת, כשהחשיבות של יצירת וובינרים למיתוג ברורה יותר, בואו נעבור על סיכום קצר של העניינים המרכזיים.

וובינרים ממותגים יכולים להשפיע לטובה על ההכרה בחברה. עסקים מתמקדים בזהות החזותית שלהם כדי לעורר באופן קבוע זכירה והכרה של המותג במוחותיהם של הלקוחות. הידע על החברה והאסוציאציות הקשורות למותג (במודע או בתת מודע) חשובים ביותר בעת הרכישה.

זו הסיבה שוובינרים ו- מיתוג חייבים להיות חלק בלתי נפרד הן מהשיווק שלך והן מהעסק שלך בכלל. זה יכול לעזור לך להגביר את המודעות למותג, להציג את עצמך כחברה אמינה שאפשר לסמוך עליה, להשיג לקוחות נאמנים, להגביר את שיעורי ההמרה, וכך להגדיל את המכירות.

זקוק למידע נוסף על מיתוג וובינר?

צלצל או שלח לנו הודעה – נשמח להציע את הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלך.

מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

האם את/ה רוצה
שהאירוע הוירטואלי (וובינר) שלך יעבור ללא תקלות?

עם שירותי ניהול וובינר של זהר עמיהוד,
אף אחד לא יבוא אליך בתלונות. נקודה.

    כדי שנוכל לתת לך הצעת מחיר מקצועית, מלא.י את הטופס

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *
    ניהול אירוע וירטואלי (וובינר או מיטינג)ניהול כנס היברידיהדרכה על מערכת זוםמשהו אחר הקשור באירוע וירטואלי

    מספר משתתפים *
    עד 100עד 500עד 1,000עד 3,000יותר מ- 3,000

    למתי מתוכנן האירוע שלך *
    בחודש הקרובבמהלך החורףבשנה הבאהלא יודע.ת

    על ידי בחירה בתיבת סימון זו, את/ה שולח/ת את המידע שלך לאתר getwebinar.co.il, שישתמש בו כדי ליצור איתך קשר בנוגע לפנייתך זו ולשירותים אחרים *






    אודות הכותב

    ניהול מקצועי של אירועים וירטואלים (וובינרים, כנסים וירטואלים, כנסים היברידים) עם הרבה ידע וניסיון בפתרון תקלות. מומחה לתכנון, הקמה וניהול עם ידע רב וניסיון של מאות אירועים וירטואלים, רבי משתתפים, רבי דוברים בארץ ובחו"ל. בין לקוחותינו: מכבי שירותי בריאות, משקי הקיבוצים, BDO, מכון היצוא, משרד הכלכלה, קרן היסוד, המוסד לבטיחות ולגיהות, מכללת תל חי, מובמנט, אלעד תוכנה, בינת תקשורת, התאחדות התעשיינים, אלון אולמן, אלון גל, אלן קאר וחברות עסקיות אחרות. מעניין אותך לשמוע איך אנהל את הוובינר שלך שיהיה מוצלח? פנה לקבלת הצעה לליווי הוובינר שלך
    נגישות