מיתוג וובינר – 5 סיבות למה כדאי

כל משווק באונליין יודע שוובינרים הפכו לכלי מספר 1 להרצאות הדרכה, שיווק מוצרים ומכירות. עם זאת, כדי לשווק מוצרים בהצלחה ולהעביר את החוויה הוירטואלית בעוצמה אתם חייבים לעשות מיתוג וובינר.

אם הוובינר שלך הוא "גנרי", ייתכן שאתה מפספס מכירות יקרות ערך ולקוחות חדשים.
מיתוג וובינר בזום

דוגמאות של וובינרים ממותגים

אירוח אירוע אונליין, כמו וובינר, בשידור חי עם קהל חי נותן לך הזדמנות ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך בזמן אמת. אתה מעביר ערך, יכול לשאול שאלות את המשתתפים, לקבל משוב חי מהלקוחות שלך ולענות על שאלותיהם לגבי המוצר או השירות שלך.

מיתוג וובינר לוקח את אסטרטגיית השיווק שלך לשלב הבא מכיוון שאתה משלב את הכוח השיווקי של הוובינרים עם היתרונות של זיהוי מותג. למעשה, אם לא תצליח למתג את הוובינר שלך כראוי, הוא עלול להפוך לחוליה החלשה בשרשרת של אסטרטגיית השיווק שלך.

במאמר זה תלמדו את החשיבות של מיתוג הוובינר שלכם. תלמדו גם 5 סיבות חשובות מדוע כדאי תמיד להקדיש זמן ליצירת וובינרים המדגישים את המותג החזק שלכם.

תוכן עניינים

החשיבות של מיתוג הוובינר שלך
1. מיתוג מקוון פירושו הכרה
2. מיתוג מייחד אותך
3. מיתוג מוסיף ערך פיננסי לוובינר שלך
4. מיתוג וובינר בונה סמכות ואמון
5. מיתוג שומר על לקוחות נאמנים

החשיבות של מיתוג הוובינר שלך

מיתוג הוובינר שלך אומר יותר מסתם הצגת הלוגו שלך על כל השקופיות שלך.

המותג השיווקי שלך משלב את כל מה שהחברה שלך מייצגת. זה כולל את הערכים, היעדים, המוצרים והדרך שבה אתה נתפס בעיני הלקוחות שלך.

מיקום ייחודי זה בשוק הוא מה שעוזר לך לבדל את החברה שלך מהמתחרים שלך.

ערכים אלה שחשובים לך צריכים להיות בולטים בכל מצגת הוובינר שלך. כדי לעזור לעשות זאת, הנה 5 סיבות מדוע מיתוג וובינרים חשוב.

5 סיבות למתג את הוובינרים שלך

1. מיתוג וובינר פירושו הכרה

כל מגע של לקוח עם העסק שלך צריך להיות ממותג. זה מתחיל בחומרים השיווקים, במודעות הפרסום בגוגל או פייסבוק, בניוזלטר ובדף הנחיתה. בכל נקודת מגע, המותג שלך צריך להיות בולט בכל ההיבטים שלו. זה אומר לכלול את הלוגו, הסלוגן שלך ולהיות בעל מסר ברור שניתן לזהות.

במהלך הצגת הוובינר שלך, העובדה שהלקוחות שלך מכירים את צבעי החברה שלך שבהם אתה משתמש בשקופיות, את המסר שאתה מעביר לגבי המוצרים שלך והדרך שבה אתה מתמודד איתם, עוזרת להרגיע אותם ותגביר את הסיכוי שהם יקנו את המוצר שלך.

תן לקהל שלך לזהות את המותג שלך בשניות

2. מיתוג מייחד אותך

זום היא פלטפורמה סטנדרטית שיכולה להיות מאוד משעממת עבור הלקוחות שלך, במיוחד אם הם משתתפים בוובינרים רבים בזום (מי לא?). לכן, אם תבצע את מיתוג הוובינר שלך נכון, לא רק שהמוצר שלך יבלוט מהמתחרים שלך, כך גם הוובינרים שלך יבלטו. זה עשוי אפילו להגביר את הנוכחות בוובינרים הבאים שלך.

הראה למשתתפים שלך מי אתה ומה אתה עושה. התאם תמונת רקע לשידור עם שם האירוע.

3. מיתוג מוסיף ערך פיננסי לוובינר שלך

מיתוג הוא אחת הדרכים העיקריות להוסיף ערך פיננסי למוצרים שלך. אם השקעת הרבה זמן ומשאבים בחיזוק המותג השיווקי שלך, אז יראני לא רואה סיבה שהוובינר שלך יהיה חסר מיתוג? להיפך, מיתוג וובינר יוסיף ערך המוצר שלך.

המשמעות היא שלקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר עבור מותג שהם אוהבים וסומכים עליו. הוובינר הממותג שלך רק מדגיש את הערך של המוצר שלך ותגלה שהמכירות הופכות קלות יותר.

מיתוג מותאם אישית מעניק לוובינרים ולכנסים הוירטואלים שלך מראה מקצועי.

4. מיתוג וובינר בונה סמכות ואמון

הצרכנים סומכים על מותגים שהם מכירים. העובדה שרבים נרשמו לוובינר שלך מראה מידה של הכרה ואמון בך ובמוצר או הישרות שלך. אחרי הכל, המשתתפים שלך מוכנים להשקיע שעה מחייהם העמוסים כדי להשתתף בוובינר שלך.

עקביות מותגית בכל המוצרים, האתר, הבלוג והוובינר שלך היא חלק מבניית האמון הזה.

ניתן לומר אותו דבר על סמכות. וובינרים הם חלק מהכלים השיווקיים הטובים ביותר לבנייה וחיזוק סמכות המותג. כאשר אתה נותן ללקוחות שלך חוויה אמינה בוובינר, זה מוסיף לסמכות שלך ובונה את האמון בעיניהם.

ודא שהקהל שלך מזהה אותך במבט ראשון. הצג את הלוגו ואת צבעי המותג שלך.

5. מיתוג שומר על לקוחות נאמנים

הלקוחות שלך משתתפים בוובינר כדי לבחון האם ניתן לסמוך עליך, האם להיות נאמנים למוצרים שלך. לכן, חלק מהמיתוג של הוובינר שלך צריך לכלול גם המשך אספקת תוכן באיכות גבוהה בדרך של מצגת מרתקת, סקרים, סרטונים ומעקבים לאחר הוובינר.

זכור, מיתוג הוובינר שלך הוא יותר מסתם הכנסת לוגואים מסוימים – זה אומר שהתוכן שלך צריך להיות באיכות גבוהה כמו המוצרים שלך. חווית צרכן מעולה זו תבנה נאמנות אצל הלקוחות שלך.

עשה רושם על הקהל שלך מההתחלה עם וובינר מותג.

מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

האם את/ה רוצה
שהאירוע הוירטואלי (וובינר) שלך יעבור ללא תקלות?

עם שירותי ניהול וובינר של זהר עמיהוד,
אף אחד לא יבוא אליך בתלונות. נקודה.

    כדי שנוכל לתת לך הצעת מחיר מקצועית, מלא.י את הטופס

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *
    ניהול אירוע וירטואלי (וובינר או מיטינג)ניהול כנס היברידיהדרכה על מערכת זוםמשהו אחר הקשור באירוע וירטואלי

    מספר משתתפים *
    עד 100עד 500עד 1,000עד 3,000יותר מ- 3,000

    למתי מתוכנן האירוע שלך *
    בחודש הקרובבמהלך החורףבשנה הבאהלא יודע.ת

    על ידי בחירה בתיבת סימון זו, את/ה שולח/ת את המידע שלך לאתר getwebinar.co.il, שישתמש בו כדי ליצור איתך קשר בנוגע לפנייתך זו ולשירותים אחרים *






    אודות הכותב

    ניהול מקצועי של אירועים וירטואלים (וובינרים, כנסים וירטואלים, כנסים היברידים) עם הרבה ידע וניסיון בפתרון תקלות. מומחה לתכנון, הקמה וניהול עם ידע רב וניסיון של מאות אירועים וירטואלים, רבי משתתפים, רבי דוברים בארץ ובחו"ל. בין לקוחותינו: מכבי שירותי בריאות, משקי הקיבוצים, BDO, מכון היצוא, משרד הכלכלה, קרן היסוד, המוסד לבטיחות ולגיהות, מכללת תל חי, מובמנט, אלעד תוכנה, בינת תקשורת, התאחדות התעשיינים, אלון אולמן, אלון גל, אלן קאר וחברות עסקיות אחרות. מעניין אותך לשמוע איך אנהל את הוובינר שלך שיהיה מוצלח? פנה לקבלת הצעה לליווי הוובינר שלך
    נגישות