איך לקיים מפגש משקיעים מצליח היא שאלה שרבים מתחבטים בה.

לאירועי 2020 הייתה השפעה עמוקה על עסקים ברחבי העולם. הם יצרו אתגרים, לא פשוטים, לצוותי קשרי משקיעים.

מאז התפרצות COVID-19 חברות ציבוריות רבות ביטלו את מפגש המשקיעים הפרונטלי (פיזי) שלהן ועברו אל "מפגש משקיעים וירטואלי", לא כי הן רצו, אלא כי זה מה שניתן לעשות במסגרת המגבלות והואריאנטים המתגלים חדשות לבקרים.

מאז למדו מארגני האירועים בחברות הציבוריות שיש למפגש משקיעים וירטואלי הרבה מאוד יתרונות, הן לחברה והן למשקיעים. זה לא שהן מתכוונות לוותר לגמרי על מפגש פיזי, אבל, יש עדיפות למפגש וירטואלי.

קשרי משקיעים עם הפנים לעתיד

ככל שמתבררים נתוני יעילות החיסון נגד Covid-19 הנחלשים לאורך זמן של מספר חודשים, כך עולה החשש של חזרה לפגישות משקיעים פנים אל מול פנים.

בזמן שחלקנו מחכים בתור למנת חיסון השלישית ואולי בהמשך גם הרביעית והחמישית, צוותים הממונים על קשרי לקוחות חייבים כבר עכשיו לשאול את עצמם האם הם מתכוונים לחזור לאירועים אישיים, להמשיך באירועים וירטואלים, ליזוo אירועים היברדייים או גם, גם ו-גם.

ההשפעה של הפצת החיסון, גילוי ואריאנטים, מגבלות וסגרים עושה את עבודת התכנון קשה – זה כמו לנסות לפגוע במטרה נעה.

נקודת המוצא של הרבה מנהלי קשרי לקוחות היא שהמשקיעים מעדיפים פגישות פרונטאליות. האמנם?

האימרה “out of adversity comes opportunity” ובעברית "מתוך מצוקה מגיעה ההזדמנות", זה בדיוק מה שקרה. המגפה הציבה מולנו אתגרים ברמה העולמית בנושאים כמו: בריאות, כלכלה, תעסוקה / אבטלה, חינוך, רווחה, הכנסה ועוד.

משקיעים פתאום "גילו" את זום, "התאהבו" בו ומצאו בו יתרונות רבים עבורם. הם מצאו שמבחינת צריכת התוכן, זה מספק אותם ובשיקלול הכולל הלוקח בחשבון את הדברים הבאים: בטיחות רפואית, שהייה ממושכת בפקקים, זמן מבוזבז, הקטנה של טביעת הרגל הפחמנית, יעילות ואפקטיביות – הם בוחרים בדיגיטל.

קשרי משקיעים בעולם הוירטואלי ממשיכים להתאים את האסטרטגיות שלהם ולהסתגל בהצלחה לנורמלי החדש, המשתנה ללא הרף.

מארגנים של מפגשי משקיעים מתאימים את המסרים שלהם לפורמט וירטואלי ומספקים אינטראקציות עם המשקיעים באיכות גבוהה בין אם זה באירוע פיזי (אם הדבר מתאפשר כמובן נוכח ההנחיות), באירוע וירטואלי או באירוע שהם גם אירוע פיזי וגם אירוע וירטואלי בו-זמנית – אירוע היברידי.

יתרונות של אירועים ווירטואליים עבור קשרי משקיעים

אירועי משקיעים פרונטליים מסורתיים הפכו במהירות לאירועים וירטואליים המספקים הזדמנויות חדשות לתקשר וזה למה:

הגדלת הנראות שלך

האם אתה מחפש דרך להעביר את התוכן של תוצאות רבעון או תוצאות שנה או כל הודעה אחרת לכל המשקיעים שלך ולכן בעלי העניין בחברה ברחבי העולם בו זמנית וגם בשקיפות?

שירותי הוובינר המקצועיים שלנו הם הפתרון המושלם.

שידור אינטרנט ברמה גבוהה

הטכנולוגיה המתקדמת שלנו של שידור חי באינטרנט מבטיחה שהמסר שלך באמת יגיע לאוזניהם ועיניהם של המשקיעים, בכל מקום בעולם, לכל מכשיר בו הם משתתפים בשידור: מחשב שולחני, טאבלט, מכשיר נייד. אתה מגיע לקהילת המשקיעים והאנליסטים שלך בשידור חי, באופן אמין ואינטראקטיבי.

אנו מציעים מספר פתרונות שידור אינטרנט מתקדמים עם תכונות מיוחדות עבור קשרי משקיעים:

מיטינג

שידור חי באינטרנט בו כל אחד מהמשתתפים יכול לפתוח מיקרופון ומצלמה. מיועד בעיקר למפגשים בהם תרצה לפתח דיון ואין מניעה שכולם יראו את כולם

וובינר

שידור חי באינטרנט בו רק הדוברים והמציגים יכולים לפתוח מיקרופון, יכולים לפתוח מצלמה. המשתתפים, גם אם יש להם מצלמה, הם לא יכולים לפתוח אותה. גם אם יש להם מיקרופון, הם לא יכולים לפתוח אותו. בשידור חי באינטרנט מסוג וובינר, הדרך היחידה שלהם להעביר הודעות לדוברים היא באמצעות הקלדה.

משתתף לא רואה את השאלות שהקלידו משתתפים אחרים. הוא לא יודע כמה עוד משתתפים בשידור, משתתף לא יודע את שמות המשתתפים האחרים – מבחינתו, זה רק הוא והצוות.

אירוע וירטואלי

כל אחד בין אם הוא דובר, מנחה, מתרגם או משתתף יושב בכל מקום שנוח לו עם המכשיר שנוח לו.

שירותי הניהול שלנו במהלך אירוע וירטואלי ניתנים מרחוק.

אירוע היברידי

אירוע שחלקו נערך במקום פיזי ובו-זמנית משודר לאינטרנט. במרבית המקרים הקהל הוירטואלי גדול בכמה מונים מהקהל הנוכח באולם.

שירותי הניהול שלנו לאירוע ההיברידי כוללים:

  • צוות צילום ושידור הנמצא פיזית באולם,
  • צוות הנותן שירותי ניהול מרחוק

נטוורקינג וירטואלי Virtual Networking

נטוורקינג וירטואלי לפני, במהלך ואחרי האירוע. זוהי רשת חברתית רק לנרשמים לאירוע, בין אם הוא אירוע וירטואלי או היברידי. כל נרשם מפעיל פורטל או אפליקציה ובאמצעותה הוא יכול לראות את הפרופיל של שאר המשתתפים, לשלוח צ'אט אחד על אחד, לפרסם פוסט בפיד, להגיב לפוסט של אחר.

אפשרות של נטוורקינג ויצירת קשר בין אנשים תעלה את כמות הנרשמים וגם את כמות המשתתפים.

נטוורקינג הופך את אירוע המשקיעים שלך למוצלח יותר מאי פעם.

צוות ניהול האירוע הוירטואלי שלנו ייתן לך את התשתית לבניית תכני הכנס ורישום המשתתפים בפלטפורמה כמו גם תמיכה בבניית הקהילה.

שידור מאולפן צילום מקצועי

קח את השידור החי שלך לשלב הבא והפוך אותו לתוכנית טלוויזיה. לא עוד רקע שחור, לא "עוד זום", אלא מסך שנראה למשתתף בוובינר כמו מסך של תוכנית טלוויזיה.

שירותי הניהול שלנו לאירוע המצולם מהאולפן כוללים:

  • אולפן צילום מקצועי
  • 2 ולפעמים גם 3 מצלמות באיכות HD לפחות
  • מיקרופונים איכותיים
  • תיאורה היקפית
  • רקע מאחור לפי בחירתך
  • צוות צילום, עריכה ושידור הנמצא פיזית באולפן
  • צוות הנותן שירותי ניהול מרחוק

אריזה גרפית

כדי שהוובינר שלך יראה הכי מקצועי והכי מכובד כמו בטלוויזיה אני מציע לך אריזה גרפית הכוללת: רקע, כותרת, לוגו, טייטלים לדוברים.

אם הצילום נעשה באולפן צילום מקצועי, ראה לעיל, האריזה הגרפית היא חלק מהשירות.

אם הכנס הוא וירטואלי לחלוטין אז זהו שירות נפרד.

שירותי הניהול שלנו לאריזה גרפית כוללים:

  • רקע לפי בחירתך
  • כותרת לאירוע הוירטואלי
  • לוגו שיהיה חלק מהרקע לאורך כל השידור
  • כותרות לדוברים
  • צוות עריכה ושידור מרחוק

הקלטה משודרגת

בהקלטה של וובינר זום, הוידאו של הדובר נמצא בקטן בפינה הימנית העליונה או בצד המצגת בקטן:

הקלטה משודרגת כוללת: תמונה גדולה יותר של הדובר (1/3 מסך או כל יחס אחר שנקבע) בצד המצגת ולא מעליה, לוגו לאורך כל ההקלטה, כותרת לדובר/ים.

עוד מידע? (מלא את הטופס למטה)

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך