אל תתפשר עם המגבלות של דף הרשמה המובנה של זום וובינר. נצל את מלוא הפוטנציאל של דפי נחיתה / הרשמה לוובינר שלך וקבל יותר הרשמות.

רישום לאירועים נעשה בדיגיטל, בין אם זה רישום לאירוע פרטי כמו חתונה או אירוע חברה כמו כנס פרונטלי או וובינר. מצד המארגנים, רישום דיגיטלי, באינטרנט, מייעל את תהליך הרישום ומצד המשתתפים, זה הדבר שהכי קל להם לעשות – להירשם אונליין.

משתמש בדף הרשמה המובנה של זום להרשמה לוובינר?

זום מספקת דף הרשמה שעושה את העבודה אבל נכשל בלהרשים את הגולשים.

כדי לבדל את החברה שלך מהמתחרים אתה צריך דף הרשמה ממותג, מעוצב ומותאם אישית עם הלוגו, הצבעים, הגופנים והטקסטים של החברה שלך. את זה לא תוכל לקבל בדף הרשמה של זום למרות שזום טוענים שניתן למתג ולעצב את הדף המובנה שלהם. כאשר בזום העיצוב כולו מתחיל ומסתיים בעיצוב צבע הלחצן, קשה לי לקרוא לזה עיצוב. כאשר המיתוג בזום פירושו שניתן להעלות תמונה של הלוגו, קשה לי לקרוא לזה מיתוג.

במאמר זה, אראה לך איך החסרונות של דף ההרשמה של זום פוגעים במיתוג של החברה שלך וכמו כן הם גם פוגעים במספר הנרשמים ובהצלחת האירוע שלך.

המגבלות של שימוש בדף הרשמה מובנה של זום להרשמה לוובינר

למרות שהשימוש בדף הרשמה של זום עשוי להיראות כאופציה נוחה ממבט ראשון, הוא לוקה בחסר בכמה תחומים קריטיים עבור החברה שלך.

תראה, אין לי בעיה עם קישור להרשמה לזום עם דף הרשמה מובנה של זום של ועד הבית. אין לי בעיה עם קישור להרשמה לזום עם דף הרשמה מובנה של זום לאסיפת כיתה וכדומה, אבל אני מצפה, וגם הלקוחות שלך מצפים, שכאשר הם מקבלים הזמנה לוובינר של החברה, הם מצפים לקבל משהו שהוא יותר מעוד דף הרשמה מובנה של זום.

תוכן מוגבל

דף הרשמה מובנה של זום מאפשר, בעיקר, הצגת טופס ובו שדות שאותם יש למלא – זה החלק העיקרי בדף של זום. יש מעט מאוד מקום לתוכן: הטקסט מוצמד לשמאל, כך שאם אתה מציג תוכן בעברית זה לא נראה טוב, ואם התוכן שלך מכיל עברית ואנגלית אז ההצמדה לשמאל זאת בכלל בעיה.

דף הרשמה מובנה של זום מאפשר 2 תמונות: תמונה עליונה ותמונת לוגו וכן תמונות של דוברים, אבל, וזאת יש לדעת. מיקום התמונות הוא קבוע ולך אין שליטה על התמונות, לא על גודלן ולא על מיקומן – באסה!

אפשרויות התאמה מוגבלות

בדף הרשמה מובנה של זום ניתן לבצע התאמה אישית באופן מוגבל. ניתן לשנות את צבע הלחצן – ביג דיל! ולכן, לדף ההרשמה שלך אין ייחודיות, הוא נראה בדיוק כמו דפי הרשמה לזום של כל החברות האחרות שעושות שימוש בדף המובנה של זום ודומה לדף הרשמה לזום שמארגת המורה בבית ספר או ועד הבית.

מבחינתך כחברה, דף ההרשמה המאוד בסיסי של זום עם אפשרויות המיתוג המינימליות – זוהי פגיעה בתדמית המקצועית של האירוע שלך מעבר לכך שפחות אנשים ירשמו.

חוסר הרמוניה

אני בטוח שאתה משקיע בעיצוב המודעה לוובינר, בין אם אתה שולח אותה במייל או מפרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת. השקעה בתמונה של ההזמנה ואולי בסרטון הוידאו כוללת: מחשבה, זמן וכסף. הנרשם הפוטנציאלי לוובינר לוחץ על המודעה (תמונה) שבה כל כך השקעת, ומגיע לדף הרשמה של זום שהוא: חיוור, עם מיתוג מינימלי (צבע הלחצן, זוכר?!?) שנראה כמו הטופס ששלחה המורה להרשמה לזום אסיפת כיתה.

מה אתה חושב שמרגיש לקוח לאור הפער הענק שבין המודעה המעוצבת והמושקעת לבין דף ההרשמה החיוור והמשעמם של זום? אתה חושב שזה עושה "חשק" להירשם?

בהמשך תוכל לראות דוגמה לפער הענק שבין המודעה הצבעונית והמשוקעת לבין דף ההרשמה השבלוני והחיוור של זום בוובינר זום שלא אני הפקתי:

הזמנה מושקעת לזום
דף הרשמה שבלוני של זום

בדוגמא שלעיל (זה וובינר שלא אני הפקתי), במבט ראשון, אין קשר בין ההזמנה הצבעונית והמעוצבת לבין דף ההרשמה:

הלוגו של משרד הכלכלה מופיע בהזמנה, הלוגו של ZOOM מופיע בדף ההרשמה,

שם המפגש בהזמנה: "רגולציה עסקית בברזיל", שם המפגש בדף הרשמה: Business Regulation in Brazil

להמשיך במשחק "מצא את ההבדלים?"

לקוח פוטנציאלי שראה את המודעה הצבעונית ולחץ עליה והגיע לדף ללא צבע, הגיע לדף הרשמה שאין לו קשר למודעה, לא קשר ויזואלי ולא קשר תוכני, תוהה האם הגיע למקום הנכון? הוא יכול לחשוב שזאת טעות בקישור והוא הופנה לא נכון והלכה ההרשמה לוובינר.

מספר מועט של נרשמים

מי שנרשם לכנס פרונטלי או וירטואלי כמו וובינר רוצה לדעת אמילי שזה ראשי תיבות של: אז מה יצא לי מזה? שזה תרגום מאנגלית של What's in it for me. בדף הרשמה של זום הוא יתקשה למצוא הסבר, כי כמות התוכן היא כל כך מינימלית ולא מעוצבת ומוצמדת לשמאל זאת בעיה אם התוכן הוא בעברית.

השאלות המתרוצצות בראשו של הלקוח כמו: מתי נערך הוובינר? תהיה הקלטה? מי הדוברים? מה תוכנית הכנס? מי החברה המארגנת? כמה זה עולה? מחפשות תשובה ואין בנמצא בדף ההרשמה של זום כי, כאמור, כמות הטקסט האפשרית עבורך לשים בדף היא מינימלית, לכן, לא תוכל לשים טקסט שיסביר, שיעודד הרשמה, שייתן תשובות לשאלות – דבר שמביא לאחוזי המרה נמוכים או במילים אחרות למספר מועט של נרשמים.

חוסר בכלים שיווקיים

בדף הרשמה המובנה של זום אין אפשרות לשים קוד מעקב של פלטפורמות פרסומיות, לא של גוגל ולא של פלטפורמות נוספות כמו פייסבוק או אאוטבריין. המשמעות היא שלא יהיו לך נתונים כמה אנשים הגיעו לדף ההרשמה, לא תוכל ל"רדוף" בפרסום אחר מי שהגיע לדף הרמה של זום ולא נרשם.

החשיבות של תהליך רישום חלק לוובינר

חוויית רישום ידידותית וחלקה היא לא רק ענין של נוחות – היא חיונית להעלאת שיעור ההרשמה ושביעות רצון המשתתפים כבר מהרגע הראשון. תהליך רישום מסורבל עלול להרחיק משתתפים פוטנציאליים, ולהוביל לאובדן הזדמנויות ולהפחתת מעורבות.

כאשר גולש, נרשם פוטנציאלי לכנס, נתקל בדף שבלוני כמו הדף של זום – זה לא עושה לו 'חשק' להירשם. להיפך, זה גורם לו לוותר על ההרשמה. זה משפיע על כמות המשתתפים וגם על המוניטין של האירוע.

דף הרשמה שאני בונה לך נותן פתרונות המיועדים לביטול כל המכשולים האלה בעזרת עיצוב ללא מגבלות, מיתוג בהתאמה אישית, מדיה (טקסט, תמונות, וידאו) ללא הגבלה, צ'אטבוט מבוסס AI, שעון סופר לאחור, הטמעה של קוד מעקב עבור פרסום, אוטומציה עם מערכות ארגוניות שלך וכך תקבל יותר הרשמות ותבנה יסודות מוצקים להצלחת האירוע.

יתרונות השימוש בדף הרשמה מותאם אישית

בניגוד לדף הרשמה של זום שלא נראה טוב. עובד, אבל לא נראה טוב. דף הרשמה שאני בונה לך מציע אפשרויות התאמה אישית המאפשרות לך לעצב כל היבט בתהליך הרישום בהתאם לצרכים הייחודיים של האירוע שלך ולמיתוג.

דף הרשמה שאני בונה עבורך עם יכולת הטמעה של קוד מעקב של פלטפורמות שיווקיות ביחד עם יכולת לזהות את המקור ממנו הגיעו הנרשמים, נותן בידך כלים שיווקיים המספקים תובנות אנליטיות חשובות, שמאפשרים לזהות מגמות, לקבל החלטות מבוססות נתונים ולייעל את הרישום לאירוע זה תוך כדי תהליך הרשמה וגם עבור אירועים עתידיים.

מעבר מדף הרשמה של זום לדף הרשמה ממותג ומעוצב שאני בונה עבורך

אם כבר התחלת תהליך רישום באמצעות הדף המובנה של זום, אני משתתף בצערך, אבל יש אפשרות לתיקון. ניתן לבנות דף הרשמה ממותג, מעוצב ומותאם אישית לצרכים שלך. לאחר מכן, יהיה עליך לדאוג להחליף את הקישור הישן המוביל לזום עם הקישור החדש המפנה לדף ההרשמה הממותג.

למרות שהמעבר דורש השקעה ראשונית, עם תכנון קפדני ואסטרטגיה פרואקטיבית, המעבר מדף הרשה של זום לדף הרשמה ממותג ומעוצב שאני בונה לך ישפר את תהליך הרישום ותראה יותר הרשמות.

השוואת עלויות בין דף הרשמה של זום לדף הרשמה שאני בונה עבורך

דף הרשמה של זום נוצר בכל מקרה ברגע שאתה מקים וובינר במערכת זום ואת הלא משלם תוספת מחיר עבורו, שזה יתרון גדול, אבל כל מה שמעבר לכך הוא חסרון שפוגע בהרשמות לוובינר. האם החיסכון בטווח הקצר של שימוש במה שזום מציע לך שווה את החסרונות של הטווח הארוך. החיסכון יבוא לידי ביטוי במיעוט הרשמות.

סיכום

אם אתה עדיין עובד עם דף הרשמה חיוור של זום עבור רישום לוובינר, זה הזמן לשנות כיוון. השקעה בדף הרשמה לוובינר, מעוצב, ממותג, מותאם אישית מציע יתרונות משמעותיים והחזר השקעה בטווח הארוך.

אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות אלינו. אנחנו כאן כדי לעזור לך ליצור את הוובינר הטוב ביותר שלך אי פעם!

תכנים קשורים:

6 סיבות לא כדאי לך להפסיק להשתמש בגוגל טפסים Google Forms עבור הרשמה לוובינר

דוגמאות של דפי נחיתה לוובינר: ממותגים, מעוצבים ומותאים אישית

דף הרשמה לוובינר: מעוצב, בהתאמה אישית ובהתאם לדרישות שלך