הרשת החברתית Pinterest מעבירה הדרכות ועושה זאת באמצעות וובינר ובכך היא מצטרפת לחברות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק, העושות שימוש במערכת וובינר לצרכי הדרכה.

Pinterest תפעיל וובינרים בכל יום רביעי כדי לעזור לבעלי עסקים, מפרסמים ומשווקים להוציא את המירב מהרשת החברתית בעלת שיעורי הצמיחה הגדולים ביותר השנה בקרב דור המילניום.

בוובינרים יסקרו מגוון נושאים, מתובנות ועד מוצרים.

הוובינרים הם עבור כולם: מתחילים ועד מתקדמים, עם או בלי ניסיון.

נושאי הוובינר המוצעים על ידי pinterest לסיבוב זה הם:

How Pinterest fuels millennial decisions

Creative strategies for Pinterest

How Pinterest works for small and medium sized businesses

Getting started with Pinterest ads

The fast track to great Pinterest content

Get to know parents on Pinterest

ערוץ היוטיוב לעסקים של Pinterest מלא בהדרכות וידאו (הקלטות של הוובינרים) בזמן ממוצע של 25 דקות לוידאו כשיש גם ארוכים יותר (53 דקות) ויש קצרים יותר (12:28 דקות).

פינטרסט היא בין החברות שעושות שימוש בוובינרים לצורכי הדרכה כי הם מבינים שזאת הדרך המהירה, הקלה והנגישה לקהלי היעד שלהם כל העולם.