Pinterest מעבירה הדרכות באמצעות מערכת וובינר וזאת לא הפעם הראשונה

הרשת החברתית Pinterest מעבירה הדרכות ועושה זאת באמצעות וובינר ובכך היא מצטרפת לחברות מדיה חברתית אחרות כמו פייסבוק, העושות שימוש במערכת וובינר לצרכי הדרכה.

Pinterest תפעיל וובינרים בכל יום רביעי כדי לעזור לבעלי עסקים, מפרסמים ומשווקים להוציא את המירב מהרשת החברתית בעלת שיעורי הצמיחה הגדולים ביותר השנה בקרב דור המילניום.

בוובינרים יסקרו מגוון נושאים, מתובנות ועד מוצרים.

הוובינרים הם עבור כולם: מתחילים ועד מתקדמים, עם או בלי ניסיון.

נושאי הוובינר המוצעים על ידי pinterest לסיבוב זה הם:

How Pinterest fuels millennial decisions

Creative strategies for Pinterest

How Pinterest works for small and medium sized businesses

Getting started with Pinterest ads

The fast track to great Pinterest content

Get to know parents on Pinterest

ערוץ היוטיוב לעסקים של Pinterest מלא בהדרכות וידאו (הקלטות של הוובינרים) בזמן ממוצע של 25 דקות לוידאו כשיש גם ארוכים יותר (53 דקות) ויש קצרים יותר (12:28 דקות).

פינטרסט היא בין החברות שעושות שימוש בוובינרים לצורכי הדרכה כי הם מבינים שזאת הדרך המהירה, הקלה והנגישה לקהלי היעד שלהם כל העולם.

אודות הכותב

ניהול מקצועי של אירועים וירטואלים (וובינרים, כנסים וירטואלים, כנסים היברידים) עם הרבה ידע וניסיון בפתרון תקלות. מומחה לתכנון, הקמה וניהול עם ידע רב וניסיון של מאות אירועים וירטואלים, רבי משתתפים, רבי דוברים בארץ ובחו"ל. בין לקוחותינו: מכבי שירותי בריאות, משקי הקיבוצים, BDO, מכון היצוא, משרד הכלכלה, קרן היסוד, המוסד לבטיחות ולגיהות, מכללת תל חי, מובמנט, אלעד תוכנה, בינת תקשורת, התאחדות התעשיינים, אלון אולמן, אלון גל, אלן קאר וחברות עסקיות אחרות. מעניין אותך לשמוע איך אנהל את הוובינר שלך שיהיה מוצלח? פנה לקבלת הצעה לליווי הוובינר שלך

כתוב תגובה

נגישות