תכנון אירוע מוצלח דורש תיאום רב, ובחירת תוכנת רישום מתאימה היא אחד הצעדים החשובים ביותר למארגנים המעוניינים לייעל את ניהול האירוע. מהטיפול בהרשמות, דרך משלוח מסרים ועד דוחות ונתונים – המערכת המתאימה תסייע לשפר את היעילות ואת שביעות הרצון של המשתתפים ותעזור לך לעמוד ביעדים העסקיים של הוובינר.
במאמר זה אציג את השלבים שיעזרו לך לבחור את פלטפורמת רישום האירועים המתאימה ביותר עבור החברה או הארגון שלך.
מהי פלטפורמת רישום לאירועים?
פלטפורמות רישום לאירועים הן כלים שמסייעים לארגונים לנהל רישום לאירועים בצורה יעילה ומסודרת. הפלטפורמות כוללות:
- דפי אירועים מותאמים אישית, ממותגים, מעוצבים
- רישום קל מכל מכשיר, בכל גודל מסך
- טופס רישום כחלק מדף הרישום
- אפשרות לגביית תשלומים
- אינטגרציה עם כלים דיגיטליים, כגון: פלטפורמת וובינר (למשל ZOOM), מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM), רשימת תפוצה ועוד
- אפשרות לזיהוי משתתפים באירוע
- דוחות וניתוח נתונים לקבלת תובנות על הרשמות והתנהגות המשתתפים במהלך השידור החי
האם מערכת רישום זהה למערכת ניהול אירועים?
התשובה הקצרה היא "לא".
מערכת רישום אירועים מתמקדת ברישום המשתתפים, בגביית תשלומים, באישורי הרשמה ובניהול רשימות המשתתפים, בעוד שמערכת ניהול אירועים מקיפה יותר וכוללת תכונות מתקדמות ליצירת חוויות מעורבות ואינטראקטיביות באירועים פיזיים, היברידיים או וירטואליים.
אפשר לומר כי מערכת ניהול אירועים כוללת בתוכנה מערכת רישום לאירועים.
כיצד לבחור תוכנת רישום המתאימה ביותר לאירועים וירטואלים?
שלב 1: הגדר את המטרה והיקפה של תוכנת רישום האירועים שלך
שלב זה כולל ניתוח היבטים מרובים הקשורים לאירועים. הנה כמה מהם:
אירועים בחינם או בתשלום
האם האירועים שלך בחינם או בתשלום? עבור אירועים בתשלום, תזדקק למערכת רישום המטפלת בצורה מאובטחת בעסקאות, תומכת בשיטות תשלום שונות (כרטיסי אשראי בארץ ובחו"ל, פייבוקס, ביט, פייפאל וכדומה) ומנהלת כרטוס קודי הנחה והרשמה קבוצתית.
בוודאי עברה מחשבה בראשך: אם זהו זום וובינר בחינם, למה צריך הרשמה?
אם אתה שולח קישור כניסה ישיר לזום, ללא הרשמה מוקדמת, אתה חי באי-ודאות: האם יש מישהו שנושא הוובינר מעניין אותו? אתה מפחד שתפתח את הוובינר עם מעט משתתפים וזה יהיה מביך!
למה צריך דף הרשמה לוובינר – קרא כאן
לאירועים בחינם תוכל לבנות דף נחיתה מעוצב, ממותג ומותאם אישית
סוג וגודל אירועים
קנה המידה והסוג של האירועים שלך הם קריטיים. לאירוע השקת מוצר פרטי יש צרכים שונים מאשר כנס B2B של עשרת אלפי מבקרים.
ההשקה הפרטית עשויה להתמקד בהגדרת רישום קלה עם התאמות מיתוג ועיצוב מתקדמות, בעוד שהרשמה עבור כנס דורשת הרחבות כמו יכולת רישום למפגשים מרובים, דף הרשמה במספר שפות וכדומה.
פורמט אירוע
בעת בחירת תוכנת רישום לאירועים וירטואלים, שקול את פורמט האירוע שלך: הרצאה, פאנל, ראיון, הדגמת מוצר או שירות, אירוע וירטואלי או היברידי.
האם האירוע שלך מתקיים בחדר וירטואלי אחד לכל המשתתפים או שיש פיצול לחדרים.
תדירות אירועים
באיזו תדירות אתה עורך אירועים? האם זה פעם בחודש או פעמיים בשנה?
בחירת תוכנת רישום אירועים תלויה בשאלה אם האירועים שלך הם מזדמנים או תכופים. אם זה אירועים תכופים ורבים יש היגיון להשקיע ולרכוש תוכנת רישום המאפשרת למספר עובדים בחברה לבנות דפי הרשמה, כל אחד לאירועים שלו.
פרופיל משתתף
מי משתתף באירועים שלך – האם אלה לקוחות פנימיים או חיצוניים?
לצרכים פנים ארגוניים, יש עדיפות למערכות רישום לאירועים המשתלבות עם מערכות ארגוניות שכבר פועלות בארגון. עבור הקהל הרחב, בחר מערכת רישום מוכרת וידועה בשוק.
הבהרת צרכים אלה מבטיחה שהתוכנה שלך עומדת בדרישות אירוע החיוניות להצלחה.
שלב 2: תכנן את התקציב ובחר מודל תמחור
הגדר תקציב הכולל עלויות ראשוניות ושוטפות. ערוך השוואה בין מבני תמחור (עלות קבוע או לפי מספר משתתפים. בדרך כלל פלטפורומות של אירועים וירטואלים הן בעלות קבועה, כך שוובינר עם 502 משתתפים עולה כמו וובינר עם 998 או עלות משתנה הכוללת מחיר חודשי בסיסי ועלות לכל נרשם.
אם אתה מבצע אירועים בתשלומים, מערכת רישום לאירועים תיקח עמלה וגם את זה יש לקחת בחשבון.
הערך את החזר ההשקעה (ROI) על פי הפיצ'רים המוצעים בחבילות השירות השונות.
שלב 3: הגדר את צרכי המשתמש
בין הפיצ'רים המרכזיים יש לשים לב לניהול משתתפים, דפי נחיתה (הרשמה), עמודי אירועים, עיבוד תשלומים, אוטומציות, אבטחת מידע, אפשרויות מיתוג וגם צ'אטבוט AI בדף הרשמה, מיילים של תזכורות בשפות כולל עברית, פריסה דינמית ומותאמת אישית של המסך, תמיכה בשפות וכדומה.
לאחר שהגדרת את יעדי תוכנת הרישום, התקציב והצרכים התפעוליים שלך, חיוני לזהות ולהעריך את התכונות הנדרשות כדי לענות על צרכים אלה.
להלן כמה תכונות עיקריות שכדאי לקחת בחשבון:
ניהול משתתפים
בחר בין ניהול משתתפים בסיסי לבין ניהול משתתפים מתקדם.
אירועים מסוימים זקוקים לתכונות הרשמה בסיסיות, בעוד שאחרים דורשים כלים לפילוח משתתפים, הזמנות קבוצתיות ועוד.
אירועים מושכים סוגים שונים של משתתפים, במידה ויש לך דרישה שכזאת ולכן פלטפורמת רישום אירועים צריכה לנהל מספר סוגי משתתפים ולספק חוויות מותאמות אישית בעת הצורך.
דפי נחיתה לאירועים
דף הנחיתה של האירוע שלך הוא הרושם הראשוני של המשתתפים, ולכן היכולת לעצב אותו היא קריטי.
בחר פלטפורמת רישום אירועים המאפשרת לך ליצור דפים ממותגים, מותאמים אישית והתומכת בעיצובים רספונסיבים שיראו טוב בכל מכשיר ובכל גודל מסך.
דפי הנחיתה צריכים לכלול:
- הטמעת קודי מעקב של פלטפורמות פרסום כמו פייסבוק, גוגל, אאוטבריין ואחרות.
- פרמטרים UTMs לצרכי אנליטיקות
- פרמטר ref למעקב אחר ערוץ המדיה ממנו הגיע הנרשם
- שימוש ב- webhook או API לצרכי אוטומציה
- התאמה אישית של טפסי הרישום לאירוע
אירועים שונים תהליך רישום שונה, דפי נחיתה שונים, טפסים שונים.
יש אירוע בו תבקש מהנרשמים: שם מלא, מייל, טלפון ויש אירועים בהם תבקש מהמשתתפים בנוסף גם: שם חברה, תפקיד ואולי גם פרטים נוספים.
התאמה אישית של מיתוג
ודא שלפלטפורמת הרישום יש יכולת מיתוג עם אלמנטים עיצוביים הניתנים להתאמה אישית. מיתוג זה לא רק לוגו. מיתוג זה לא רק צבע של הלחצן.
לוח אירועים
במידה ויש לך אירועים רבים, לוחות שנה לאירועים הינם חיוניים למארגני אירועים המנהלים אירועים מרובים, ומציעים תצוגה ברורה של לוחות זמנים לתכנון יעיל על ידי המארגנים והמשתתפים.
המשתתפים יכולים לבדוק אירועים קרובים, להישאר מעורבים ולהגביר את שיעורי ההשתתפות באמצעות תזכורות בזמן.
עסקאות מאובטחות
כלי הצפנה וזיהוי הונאה הם חיוניים כדי להגן על פרטי תשלום ולנהל מכירת כרטיסים לאירועים. בדוק שהתוכנה תומכת בשיטות תשלום מרובות: כרטיסי אשראי, תשלום באפליקציה (ביט, פייבוקס) ו-PayPal לנוחות המשתתפים.
ניהול רמות כרטיסים והנחות
ניהול רמות כרטיסים שונות (למשל, רישום מוקדם, VIP, רישום קבוצתי, עיתונאי) וקודי הנחה כדי לתת מענה לצרכי משתתפים מגוונים.
מייל אישור הרשמה
מייל אישור הרשמה בעברית, צמוד לימין עם לחצן הוספה ליומן הנשלח לנרשם מיד לאחר שנרשם בדף הרישום. בנוסף, לא חובה, ניתן לשלוח תזכורות במסרון SMS או ב- WhatsApp
מייל תזכורת
משלוח מספר מיילים של תזכורת לגבי האירוע בשפה העברית, צמוד לימין עם לחצן הוספה ליומן. בנוסף, לא חובה, ניתן לשלוח תזכורות במסרון SMS או ב- WhatsApp
התראות חירום על כל שינוי
המשתתפים מקבלים מייל על כל שינוי באירוע, כמו תאריך, שעת התחלה.
אחסון ואבטחה של הנתונים
שמירה על מידע המשתתפים היא חיונית. בחר בתוכנת רישום מקוונת שמתעדפת אבטחה עם:
- הצפנה: ודא שכל הנתונים, במיוחד פרטי התשלום, מוצפנים כדי למנוע גישה לא מורשית.
- ציות: היצמד לחוקי הגנת מידע גלובליים כמו GDPR כדי לטפל בנתוני המשתתפים באחריות.
- ביקורת אבטחה: ערוך ביקורות שוטפות כדי לזהות ולטפל בפרצות באופן יזום.
- מערכות גיבוי: יכולת מובנת של המערכת לבצע גיבויים כדי לשחזר במהירות נתונים במקרה חירום או תקלה.
- אינטגרציות או אוטומציות
ככל שהאירועים והכלים הדיגיטליים הופכים יותר מחוברים זה לזה, יכולות אינטגרציה חלקות בתוכנת רישום מקוון הן חיוניות.
פלטפורמת רישום האירועים המקוונת שלך צריכה להשתלב בצורה חלקה עם כלים קיימים כמו מערכות CRM, אוטומציה שיווקית ותוכנות פיננסיות כדי להפוך את זרימת הנתונים לאוטומטית ולהפחית שגיאות ידניות.
גישה ל-API ואפשרות WebHook של התוכנה חיונית לאינטגרציות מותאמות אישית, המאפשרת לעסקים לחדש ולהבטיח שכל הכלים הדיגיטליים עובדים יחד ביעילות.
בדקו את היכולת של התוכנה להתממשק עם תוכנות אחרות לצרכי אוטומציה. יש תוכנות בהן החיבורים הן מובנים ויש כאלה המאפשרים 'יציאה' לתוכנות אינטגרציה כמו make, zapier ודומיהן.
UI/UX
לנרשמים:
- הרשמה פשוטה: הבטח תהליך אינטואיטיבי כדי להגדיל את אחוזי ההמרה ולספק חווית רישום מקוונת חלקה.
- אופטימיזציה לנייד: ספק חוויה חלקה במכשירים ניידים ובכלל בכל גודל מסך.
- טעינה מהירה: שפר את מהירות טעינת הדף לשביעות רצון המשתמש.
- התאמה אישית: הצע נתיבי רישום מותאמים או תוכן.
למארגני אירועים:
- עיצוב לוח המחוונים: הבטח ממשק נקי וקל לניווט.
- נגישות נתונים: אפשר גישה וניתוח מהירים של נתוני משתתפים.
- עדכונים בזמן אמת: אפשר שינויים מיידיים בפרטי האירוע.
- תמיכה: ספק משאבי עזרה מקיפים ותמיכת לקוחות.
אנליטיקה ודיווח
אירועים מוצלחים דורשים שיפור מתמיד. יכולת ניתוח צריכות להיות משולבות בהצעת תוכנת הרישום שלך:
- יכולת הטמעה של קודי מעקב של מערכות פרסום כמו פייסבוק, גוגל וכדומה
- יכולת הטמעה כלי אנליטיקה כמו Google Analytics
- מעקב בזמן אמת: עקוב אחר הרשמות, תשלומים וצ'ק-אין של משתתפים באופן מיידי.
- ניתוח לאחר אירוע: הערכת מעורבות המשתתפים, זמני שהייה, שאלות ששאל כל משתתף, משוב.
- נתונים ניתנים לייצוא: ייצא נתונים בקלות לניתוח מפורט או אינטגרציה עם כלים אחרים.
- דוחות הניתנים להתאמה אישית: התאם דוחות כך שיתמקדו בהיבטים ספציפיים של אירוע או בתובנות של המשתתפים.
שלב 4: הערך את צרכי תמיכת הלקוחות, ההטמעה והפריסה
לפני בחירת מערכת רישום לאירועים שלך, שקול את הגורמים הללו כדי להבטיח שילוב חלק, אינטגרציה ופריסה בתוך הארגון שלך.
צרכי הדרכה
למרות שפלטפורמות רישום מקוונות רבות טוענות שהן ידידותיות למשתמש, המציאות עשויה להשתנות. האם הצוות שלך זקוק להדרכות, הדרכות או הדגמות כדי ללמוד את התוכנה בצורה יעילה.
מעורבות מחלקת IT
בעת שילוב תוכנה חדשה בארגון שלך, ערב את מחלקת ה-IT. תאם איתם כדי להבין אתגרים, מסגרות זמן וצרכי משאבים.
תאימות תוכנה
ודא שתוכנת הרישום המקוונת עובדת עם המערכות הנוכחיות שלך כגון: דואר אלקטרוני, יומן, CRM, הנהלת חשבונות וכדומה. זהה ופתור בעיות תאימות או מצא פתרונות חלופיים.
זמינות
האם ספק התוכנה מציע תמיכה 24/7 בשפה שלך? זה חיוני לאירועים גלובליים שבהם סיוע בזמן אמת יכול להיות חיוני.
לפעמים זמינות התמיכה תלוייה בחבילת השירות שבחרת ובדרך כלל היא קשורה למחיר. בחבילת הבסיס תקבל תמיכה במייל בלבד ומענה תוך 1 יום עסקים, בחבילה משודרגת יותר תקבל תמיכה טלפונית או בצ'אט ובחבילת פרמיום תקבל תמיכה אישית מאיש שירות שיוצמד לך.
סוג תמיכת לקוחות
עליך להבין את סוגי תמיכת הלקוחות השונים המוצעים, כגון: צ'אטבוט, צ'אט חי, דואר אלקטרוני, תמיכה טלפונית, השתלטות מרחוק או מאגרי ידע.
זמן תגובה
בעולם האירועים המהיר, ודא שהספק ממנו רכשת את מערכת הרישום מגיב מיד. יש ספקים המתחייבים לזמני תגובה, כדי להבטיח סיוע מהיר לך כשאתה במצוקה או דורש עזרה.
סיוע בתהליך הקליטה של המערכת בארגון
יש ספקים המעמידים לרשותך צוות או נציג שיעזרו לך בתהליך ההגדרה והשילוב הראשוני. זה שימושי במיוחד עבור אירועים מורכבים או ארגונים עם דרישות ספציפיות.
עדכונים ושדרוגים מתמשכים
הטכנולוגיה משתנה במהירות. ודא שספק התוכנה מעדכן ומשפר את הפלטפורמה לעתים קרובות עם תכונות חדשות ושיפורי אבטחה.
כמו כן, בדוק כיצד עדכונים אלו מיושמים – האם תהיה השבתה של המערכת בזמן העדכון, וכיצד זה עשוי להשפיע על האירועים שלך?
מנגנון משוב
ספק תוכנה פרואקטיבי יאסוף משוב לשיפור מתמיד. בדוק אם יש מערכת משוב או תהליך בקשת פיצ'ר חדש או עדכון פיצ'ר קיים.
שלב 5: מחקר תוכנה לרישום אירועים
עכשיו כשאתה יודע מה הדרישות שלך ומה לחפש בתוכנת רישום אירועים, הגיע הזמן להתחיל במחקר שלך. להלן גישה אסטרטגית למציאת ההתאמה הטובה ביותר:
הרשת שלך
חפש המלצות מעמיתים, עמיתים או חברים שארגנו אירועים דומים או השתמשו בתוכנת רישום. הערך של התובנות שלהם לא יסולא בפז, אבל… זה רק מה שהם חוו והם, זה לא אתה, יש להם צרכים שהם לא הצרכים שלך.
איגודי תעשייה
אם אתה חבר באיגודי תעשייה, נסה לקבל מהם המלצה על ספקי תוכנה. נסה להבין למה הם ממליצים על ספק כזה או אחר ובגלל מה.
חיפוש בגוגל
בעת חיפוש בגוגל, השתמש במונחים ספציפיים, מה שנקרא "מילות מפתח זנב ארוך". ככל שתכתוב יותר טקסט בתיבת החיפוש של גוגל, תקבל תוצאות טובות יותר.
לדוגמה, אם תחפש 'תוכנה לניהול אירועים' אתה עשויי לקבל תוצאות של תוכנה לניהול אירוע חתונה או בת-מצווה שזה, אני מניח, לא בדיוק מה שחיפשת.
לינקדאין
השתמש בלינקדאין כדי למצוא מובילים בתעשייה או ספקים של תוכנת רישום.
קרא מאמרים, פוסטים או ביקורות על ספקים אלה כדי להעריך את המוניטין שלהם בשוק.
אתרי ביקורת
יש אתרי ביקורת של תוכנות שם תוכל לסנן תוצאות לפי תכונות, תמחור ודירוגי משתמשים כדי למצוא תוכנה שעונה על הצרכים שלך.
השתמש בפלטפורמות כמו GetApp ו-G2 לביקורות נוספות והשוואה
בינה מלאכותית AI
העזר בבינה מלאכותית כדי לעשות מחקר יותר מדוייק, להציג אותו בצורה ברורה יותר ותמיד אהיה ביקורתי. אל תיקח את התשובות של הבינה המלאכותית כמו "ראה וקדש". הבינה המלאכותית לא פותרת אותך מלחשוב. בינה מלאכותית AI תחסוך לך שעות ואולי ימים רבים של מחקר ונבירה במאמרים ובמחקרים ואתה הוא זה שתוכל להיעזר בה בחוכמה כדי שאתה בסופו של דבר תקבל החלטה.
אתן לך דוגמה של אחד השימושים האפשריים בבינה מלאכותית בעבודת החקר שאתה עושה. נניח והגעת למאמר חשוב בנושא מערכות רישום לאירועים שפורסם בידי גוף אוניברסיטאי – גוף שאמור להיות בלתי תלוי ומאוזן בדיעותיו. איך תדע האם המאמר הזה יעזור לך? העלה את המאמר בפורמט PDF למנוע הבינה המלאכותית, למשל chatGPT, כתוב לו פרומט מתאים המורה לו להפיק תמצית של המאמר בהיקף של 1500 מילים (שלך זה ייקח 5 דקות לקרוא), תוך ציון נקודות עיקריות ותוך זמן קצר, הנמדד בדקות ספורות, תדע האם המאמר הוא מה שחיפשת!
שלב 6: בחר את הפתרון הטוב ביותר לרישום אירועים
לאחר איסוף מידע וצמצום האפשרויות שלך, השלב הבא הוא להתאים ולבחור את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלך. כך:
צור רשימה קצרה
בהתבסס על המחקר שלך, בחר שניים או שלושה פתרונות העונים על הדרישות שלך. מערכות רישום אלו צריכות לעמוד ברוב הקריטריונים שלך לתכונות, תמחור ומוניטין, אם לא את כולם.
פנה לקבלת משוב
צור קשר עם אנשים או ארגונים שיש להם ניסיון עם אותם מערכות. השתמש בלינקדאין או בפורומים בתעשייה כדי לאסוף משוב ממקור ראשון.
שלב זה מציע תובנות חשובות לגבי ביצועי התוכנה ואיכות השירות של הספק.
התחל יצירת קשר
בקר באתרי האינטרנט של ספקי התוכנה שבחרת ופנה אליהם. שתף את כל הצרכים והדרישות שלך מראש.
זה עוזר גם לך וגם לספק להעריך אם יש התאמה פוטנציאלית, וחוסך זמן לשני הצדדים.
השתתף במצגות
ארגן שיחה טלפונית או בזום עם ספקי התוכנה כדי שיתנו לך סקירה כללית של החברה, הלקוחות, הפתרונות, השירותים והתמחור שלהם. זה מאפשר לך להעריך את המקצועיות, המומחיות והמחויבות שלהם ללקוח.
בקש הדגמה
בקש הדגמה מותאמת אישית התואמת את הדרישות הספציפיות שלך. זה ייתן לך הבנה ברורה יותר כיצד התוכנה פועלת הן עבור משתתפי האירוע והן עבור המארגנים.
הערך את חווית המשתמש
התמקד בחוויית המשתמש במהלך ההדגמה החיה הן עבור המשתתפים והן עבור המארגנים. הערך כמה קל למשתתפים להירשם וכמה אינטואיטיבי לוח המחוונים עבור המארגנים.
דון בהתאמה אישית ותמיכה
ודא שניתן להתאים את התוכנה לצרכים שלך (דוחות, דאש-בורד, עיצוב וכדומה). כמו כן, דבר על תמיכה לאחר הרכישה, כמו הדרכה, שירות לקוחות ועדכונים.
המטרה היא למצוא פתרון שמשפר תהליכים ומשפר את חווית האירוע עבור המארגנים והמשתתפים כאחד.
שלב 7: ניהול משא ומתן על תמחור ודרישות סקירה
לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך, חשוב לוודא שכל ההיבטים החוזיים, הפיננסיים והטכניים עולים בקנה אחד עם האינטרסים של הארגון שלך.
משא ומתן על חוזה
ניהול משא ומתן על המחיר: דע את התקציב שלך ואת ערך התוכנה. שאל על הנחות עבור התחייבויות ארוכות יותר או חבילות גדולות יותר.
תנאי תשלום: ודא שלוחות התשלומים (חודשי, רבעוני, שנתי) ברורים.
שדרוג או שינמוך: האם ניתן לשפר את חבילת השירות על ידי מעבר לחבילה משופרת יותר? האם ניתן לקנות תוספות Extentiotions לפי דרישה. ואותו הדבר אם יתברר שניתן לגרוע מספר פיצ'רים מהמערכת ולקבל מחיר טוב יותר.
היקף השירות: הגדר את השירותים שאתה מקבל בחוזה, כמו: תכונות, רמת תמיכה, משתמשים, אחסון נתונים ופרטים חשובים אחרים.
שיקולים משפטיים
פרטיות נתונים: ודא שספק התוכנה מצייתת לחוקי פרטיות נתונים גלובליים כמו GDPR. בקש הוכחה לציות.
קניין רוחני: ודא שהתוכן, המיתוג והתוכן שנוצר על ידי המשתמשים של האירוע שלך יישארו שלך. ספק התוכנה לא אמור להשתמש בהם ללא רשותך.
זה בדרך כלל כתוב באותיות הקטנות של ההסכם.
ביקורת טכנית
סקירת ארכיטקטורת המערכת: צוות ה-IT שלך צריך לשתף פעולה עם ספק התוכנה כדי להבין את פערי התאימות והפונקציונליות של המערכת.
אמצעי אבטחה: ודא שספק התוכנה משתמש בפרוטוקולי אבטחה חזקים, כולל ביקורות רגילות, הצפנה וגיבויים להגנה על נתונים.
אינטגרציה: הערך עד כמה התוכנה משתלבת עם המערכות הקיימות שלך מבלי לפגוע באבטחה או בביצועים.
אבטחת זמן פעילות: ודא שהספק מבטיח זמן השבתה מינימלי ויש לו תוכניות מגירה להפסקות בלתי צפויות.
לאחר שכיסית את הנקודות הללו ותהיה מרוצה, סיים את ההסכם שלך והמשך בשילוב ופריסה של תוכנת רישום האירוע.
בחירת פלטפורמת רישום האירוע הנכונה היא היבט מרכזי בהצלחת האירועים שלכם, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
סיכום
בחר תוכנה המבוססת על יעדי האירוע וגודלו, ושקול את התקציב שלך כדי להבטיח שהעלויות יתאימו לתשואות הצפויות.
חפש תכונות מפתח: ניהול משתתפים, דפי אירועים, התאמה אישית, תשלומים, תקשורת, אבטחה ואינטגרציות. ודא שהשילוב והפריסה מתאימים ליכולות הארגון שלך.
מתקשה למצוא מערכת רישום לוובינר?
צור איתנו קשר עוד היום כדי לגלות כיצד getwebinar יכולה לשפר את חווית הרישום של המשתתפים שלך ולהעצים את צוות האירועים שלך.
מאז 2007, getwebinar שירתה מאות לקוחות, רשמה מאות אלפי נרשמים ברחבי העולם ולכן אנו יכולים להציע כעת פתרון רישום אונליין מותאם אישית, ממוצג, מעוצב לעסקים קטנים וגדולים.
וזה למה כדאי לך להתקשר אלינו
getwebinar מציעה מערכת רישום לאירועים הכוללת הכל, החל מיצירת דפי נחיתה ודפי תודה ממותגים, מעוצבים בהתאמה אישית, הטמעה של קודי מעקב, מיילים בעברית צמוד לימין, תמיכה בשפות ואפשרויות התאמה אישית מתקדמות לטפסים.
ב- getwebinar אנו שמים דגש על התאמה אישית כדי להתאים את דפי הנחיתה והתודה לזהות המותג שלך.
מערכת רישום לאירועים של getwebinar יכולה להתחבר בקלות למערכת CRM, מערכות ניוזלטר ופלטפורמות שיווקיות ומשפרת את היעילות התפעולית וקבלת החלטות מבוססת נתונים.
בין אם מדובר באירועים וירטואלים עם אלפי משתתפים או רק כמה עשרות משתתפים. בין אם מדובר באירוע עם דובר אחד או עשרות דוברים, יש לנו פתרון עבורך.