תודה שנרשמת לוובינר:

5 טעויות של מנהלי משאבי אנוש שגורמות לכך שהמפגש בעבודה בין דור ה- X לדור ה- Y הוא אסון

יום רביעי 7 למרץ 2018
משעה 11:00 עד 11:30

לחצו כאן כדי לשתף את חבריכם בפייסבוק

רשמו את התאריך ביומן

2018-03-07 11:00:00 2018-03-07 11:30:00 Asia/Jerusalem וובינר: 5 טעויות של מנהלי משאבי אנוש שגורמות לכך שהמפגש בעבודה בין דור ה- X לדור ה- Y הוא אסון מהם ההבדלים בין דור ה- X לדור ה-Y בעבודה? ולמה זה פוטנציאל לאסון הרצאה אינטרנטית בשידור חי אריה ארליך, אדקום גלובל ו- זהר עמיהוד, שירותי וובינר zohar@getwebinar.co.il

ניתן להשתתף בוובינר באמצעות: מחשב שולחני, טאבלט או מכשיר נייד (מובייל/סמארטפון).

תוכלו לשאול שאלות במהלך השידור החי.

שימו לב! קישור כניסה לוובינר יישלח אליכם במייל בו נרשמתם כשעה לפני המועד.

קראו בהמשך כדי לוודא שתקבלו את המייל עם קישור לוובינר.

ספקי שירות לאינטרנט כמו גם חברות עושות שימוש בתוכנות לחסימת מיילים לא רצויים הקרויים “ספאם”. לפעמים, תוכנות אלו מונעות גם מדואר טוב, שאותו ביקשתם, מלהגיע לתיבת הדואר שלכם.

לפעמים, דואר טוב נופל לתיקיית ‘דואר זבל’ ולכן אם הדואר לא נמצא בתיבת ‘דואר נכנס’, חפשו אותו בתיקיית הספאם.

נושא דואר הזבל (ספאם) נהפך לבעייה גדולה, כזאת גדולה עד שספקי שירות לאינטרנט ISPs עושים שימוש בשירות חסימת מיילים זה או אחר ונעזרים ברשימות שחורות כדי לדעת האם להעביר לתיבה שלך את המייל.

כדי לוודא שאתם מקבלים את המיילים שנשלחים לך מאת webinar admin עליכם לעשות את הפעולות הפשוטות הבאות:

לקוחות Gmail

לפעמים, דואר מאת getwebinar admin ימצא בטאב “קידומי מכירות” אבל אתם רוצים אותו בטאב “ראשי”.

לקוחות Gmail, אל תשכחו לגרור את הדואר מאת “webinar admin” לטאב “ראשי” כדי שלא תפספסו אף מייל תזכורת לוובינר.

לקוחות Outlook

  1. עבור לתיקיית ‘דואר זבל’ אם לא מצאת את המייל מאת getwebinar admin בתיקיית ‘דואר נכנס’,
  2. לחץ לחיצה ימנית על המייל ממני הנמצא בתיקיית ‘דואר זבל’,
  3. בחר ‘דואר זבל’ בתפריט,
  4. בחר ‘סימון לא דואר זבל’ בתפריט,
  5. סמן את תיבת הסימון “תן אמון תמיד בדואר אלקטרוני מ- “,
  6. סמן את תיבת הסימון “תן אמון תמיד בדואר אלקטרוני הנשלח לכתובות הבאות:”,
  7. לחץ ‘אישור’.

אנא בדקו את תיבת הדואר שלכם!

קבל/י את הסכמת המנהל שלך להשתתף בוובינר החשוב הזה

אנחנו יודעים שאתה רוצה להשתתף בוובינר כדי ללמוד דברים חדשים שיגרמו לך להיות פרודוקטיבי יותר, אבל לשכנע את הממונה עליך יכול להיות משימה קשה. לכן, הכנו במיוחד עבורך את המכתב הזה כדי לעזור לך.

פשוט העתק את תוכן המכתב המצורף מטה אל המייל שלך ושלח אותו למנהל שלך.

כמובן, תוכל להתאים את המייל, להוסיף ולמחוק כמו שאת/ה רואה לנכון, ולאחר מכן שלח/י אותו למנהל הישיר שלך. כך ידע הבוס שלך למה לצפות וכמה זה עולה (הוובינר הוא חינם, להזכירך!)

אז הנה נוסח המייל ולהזכירך, חובה עליך להתאימו:

נושא: השתתפות בוובינר 5 טעויות של מנהלי משאבי אנוש שגורמות לכך שהמפגש בעבודה בין  דור ה– X לדור ה– Y הוא אסון

אנא שקול את בקשתי אישור להשתתף בוובינר 5 טעויות של מנהלי משאבי אנוש שגורמות לכך שהמפגש בעבודה בין  דור ה- X לדור ה- Y הוא אסון שיערך ב- 7 למרץ 2018 בין השעות 11:00 ל- 11:30.

זהו שידור חי באינטרנט כך שלא צריך לנסוע לשום מקום, לא צריך לבזבז זמן בדרכים, לא צריך לשלם עבור חנייה.

אהה, הוובינר הוא ללא תשלום.

השתתפות בוובינר זאת השקעה כדאית. הנה למה:

  1. אלמד מהם ההבדלים בין דור ה- X לדור ה-Y בעבודה?
  2. אלמד מהו האתגר שעליו נדרש להתגבר?
  3. אקבל כלים לאיתור והבנה כבסיס לשינוי.
  4. אשמע סיפורי מקרה איך עושים זאת
  5. הוובינר מועבר על ידי ד”ר אריה ארליך, אדקום גלובל, ליווי תהליכים בארגון לתמיכה בתהליך העסקי/ניהולי באמצעות ניהול מותאם של המשאב האנושי ושל כלל משאבי הארגון
  6. בכנס לא ימכרו מוצרים ו/או שירותים.

ההשקעה שלך בכנס:

דמי השתתפות: חינם
שעות: 1/2 שעה
דלק: אין
בית מלון: אין
סה”כ ההשקעה שלך: 1/2 שעה שלי בהשתתפות בוובינר הנערך באינטרנט.

אני מבקש/ת את אישורך כדי שאוכל להשתתף בוובינר.

תודה לך על שאת/ה שוקל/ת את בקשתי.

<< השם שלך >>

נ.ב.

וובינר קצר וממוקד וגם ללא תשלום, אז מדוע שאת/ה לא תצטרפ/י?

הנה הקישור להרשמה bit.ly/hrus-webinar

מדריך למשתתף בוובינר
נגישות