איך למדוד מהיכן הגיעו נרשמים לוובינר שלך

מה זה מעקב מקור תנועה?

מעקב אחר מקור התנועה מאפשר לך לראות מהיכן מגיעים הנרשמים לדף ההרשמה לוובינר, אותו בניתי עבורכם.

באמצעות תכונה זו, ניתן ליצור כתובות רישום ייחודיות עבור כל אחד מהערוצים השונים שבהם נעשה שמוש כדי להזמין גולשים להשתתף בוובינר: מיילים, Facebook, LinkedIn, הודעות WhatsApp, הודעות SMS ועוד.

איך עובד מעקב אחר מקור תנועה לוובינר?

אל הקישור לדף הרשמה לוובינר מוסיפים פרמטר ונותנים ערך הבנוי מרצף של תווים: אותיות או מספרים המציינים את המקור ממנו הגיעו אלו שנרשמו ובלבד שלא יהיה בהם רווח, כמו למשל: fb-ads, website-mc, newsletter2019-01-07 וכדומה.

תוכלו לערוך מעקב אחר כל הערוצים בהם אתם מפרסמים את הוובינר, כגון: פייסבוק, מייל, גוגל, ברושור, מוקד, נציג טלפוני, הרשמה ידנית… כמה שתרצו.

מקור תנועה של נרשמים ל- וובינר

למה חשוב למדוד מקור תנועה לוובינר?

תוכלו לדייק את המעקב שלכם אחר מקור התנועה עד לרזולוציות הכי קטנות. למשל, תוכלו לייצר זיהוי לכל מייל, פוסט, הודעת SMS שאתם שולחים ללקוחות, וכך לדעת מהו מקור התנועה האחרון שבו הם לחצו על הקישור, הגיעו לדף ההרשמה ונרשמו.

עכשיו תוכלו לבחון את יעילות השיווק ואת הכדאיות של כל ערוץ שיווקי כדי לעבוד עם הערוצים הטובים ביותר לקידום הוובינר שלך.

איך יופיע מעקב מקור תנועה בדוחות הנרשמים ב- Google Sheets?

דף ההרשמה לוובינר שאני בונה לכם מחובר לחוברת עבודה הנמצאת ב- Google Sheets שם תוכלו לראות בטבלת הנרשמים טור נוסף ובו ייצויין מקור התנועה כפי שאתם קראתם לו.

איך יופיע מקור התנועה בדוחות המשתתפים בוובינר של מערכת הוובינר?

בסוף הוובינר יישלח אליכם דוח ובו טור שייציין את מקור התנועה של כל משתתף ומשתתף.

מעניין אותך?
רוצה לשמוע עוד?

צלצל/י 09-8910462

אודות הכותב

מומחה לתכנון, הקמה וניהול וובינרים עם ידע רב וניסיון של מאות וובינרים, רבי משתתפים, בארץ ובחו"ל. בין לקוחותינו: מכון היצוא, משרד הכלכלה, תרבותו מבית רימון טיולים, המוסד לבטיחות ולגיהות, אלן קאר וחברות עסקיות אחרות. מעניין אותך לשמוע איך אנהל את הוובינר שלך שיהיה מוצלח? צלצל/י 09-8910462

כתוב תגובה

נגישות