מה זה מעקב מקור תנועה?

מעקב אחר מקור התנועה מאפשר לך לראות מהיכן מגיעים הנרשמים לדף ההרשמה לוובינר, אותו בניתי עבורכם.

באמצעות תכונה זו, ניתן ליצור כתובות רישום ייחודיות עבור כל אחד מהערוצים השונים שבהם נעשה שימוש כדי להזמין גולשים להשתתף בוובינר: מיילים, Facebook, LinkedIn, הודעות WhatsApp, הודעות SMS ועוד.

איך עובד מעקב אחר מקור תנועה לוובינר?

אל הקישור לדף הרשמה לוובינר מוסיפים פרמטר/ים ונותנים ערך הבנוי מרצף של תווים: אותיות או מספרים המציינים את המקור ממנו הגיעו אלו שנרשמו ובלבד שלא יהיה בו רווח, כמו למשל: fb-ads, website-mc, newsletter2021-07-18 וכדומה.

תוכלו לערוך מעקב אחר כל הערוצים בהם אתם מפרסמים את הוובינר, כגון: פייסבוק, מייל, גוגל, ברושור, מוקד, נציג טלפוני, הרשמה ידנית… כמה שתרצו.

הפרמטרים האלה טובים גם עבור גוגל אנליטיקס (UTMs), כך שתוכלו לעקוב אחריהם שם.

מקור תנועה של נרשמים ל- וובינר

למה חשוב למדוד מקור תנועה לוובינר?

תוכלו לדייק את המעקב שלכם אחר מקור התנועה עד לרזולוציות הכי קטנות. למשל, תוכלו לייצר זיהוי לכל מייל, פוסט, הודעת SMS שאתם שולחים ללקוחות, וכך לדעת מהו מקור התנועה האחרון שבו הם לחצו על הקישור, הגיעו לדף ההרשמה ונרשמו.

עכשיו תוכלו לבחון את יעילות השיווק ואת הכדאיות של כל ערוץ שיווקי כדי לעבוד עם הערוצים הטובים ביותר לקידום הוובינר שלך.

ללקוח שלי שנתתי לו שירותי וובינר וגם בניתי דף הרשמה לוובינר בנושא קשרי משקיעים היה לו חשוב לדעת היכן המשקיעים והאנליסטים ראו את ההודעה על קיום הוובינר, לחצו על הקישור ונרשמו.

איך נעשה בפועל מעקב אחר מקור התנועה של הנרשמים?

הרעיון הוא יצירת קישור שונה עבור כל מקור תנועה. במקום לשלוח קישור אחד לכוווולם, יש הרבה קישורים, קישור אחד לכל מקור תנועה.

איך יופיע מעקב מקור תנועה בדוחות הנרשמים ב- Google Sheets?

דף ההרשמה לוובינר שאני בונה לכם מחובר לחוברת עבודה הנמצאת ב- Google Sheets שם תוכלו לראות בטבלת הנרשמים טור של מקור תנועה. לכל נרשם יש שורה המכילה: שם, מייל, טלפון ועוד נתונים וגם את שם מקור התנועה, כפי שאתם קראתם לו.

האם יש לזום מעקב נרשמים?

כן, לפלטפורמה של זום יש מעקב נרשמים, אותו יהיה עליך להגדיר.

במילים אחרות, יש להגדיר בזום את כל מקורות התנועה כי רק מה שהוגדר – יימדד.

אם מתוכננים לך מספר מועט של מקורות תנועה אז זאת לא טרחה גדולה להגדיר. אבל, אם מתוכננים לך עשרות ואולי מאות מקורות תנועה, זאת טרחה גדולה מאוד להגדיר אותם בזום.

למשל, סוכנות ביטוח עורכת וובינר ללקוחות החברה. סוכנות הביטוח נעזרת בעשרות הסוכנים הקשורים אליה ובערוצי ההפצה שלהם ומעוניינת לדעת מהיכן הגיעו הנרשמים והמשתתפים לוובינר ברזולוציה הגבוהה ביותר, כלומר, לדעת מהיכן הגיע הנרשם לוובינר: האם הוא הגיע מהמודעה הממומנת בפייסבוק של סוכן א' או מהאתר של אותו סוכן.

הבעיה: יש לפתוח את כל מקורות התנועה בזום כדי שזום יוכל למדוד.

לא הגדרת – לא מדדת!

הפתרון:

דף ההרשמה המותאם אישית שאני מציע לך כולל מעקב תנועה אחר נרשמים מבלי שצריך להגדיר מראש את מקורות התנועה.

מערכת המעקב שאני בניתי לא דורשת הגדרה מראש ואין בה מגבלה של כמות מקורות תנועה.

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך