בעידן הדיגיטלי של ימינו, נוחות המשתמש והאבטחה הן בעלות חשיבות עליונה. אחת האפשרויות לרישום מהיר וקל היא לחצן: "מילוי פרטים בטופס עם גוגל".

"מילוי פרטים בטופס עם גוגל" זה לא Sign In, לא Sign Up ולא Login. הלחצן משמש כדי שהטופס בדף ההרשמה יוכל להעתיק נתונים של שם מלא ו- מייל מחשבון הגוגל שבחר הנרשם אל השדות המתאימים בטופס.

getwebinar תומך בהרשמה קלה ומהירה יותר בכל דף נחיתה. משמעות הדבר היא שהגולשים שהבאת לדף ההרשמה לוובינר שלך אינם צריכים להזין את כתובת הדוא"ל שלהם ולא את שמם. הם יכולים פשוט ללחוץ על הכפתור "מילוי פרטים בטופס עם גוגל" והפרטים: שם מלא ו- מייל ימולאו בטופס על ידי גוגל.

יתרונות השימוש בכפתור "מילוי פרטים בטופס עם גוגל"

חישבו על תרחיש שבו ניתן להקליד כמה שפחות נתונים בצורה ידנית. זה בדיוק מה שכפתור "מילוי פרטים בטופס עם גוגל" מאפשר. הלחצן:

  • חוסך הקלדות
  • מונע שגיאות הקלדה, בעיקר של המייל
  • משפר את חוויית המשתמש
  • מייעל את תהליך ההרשמה לוובינר

הוא פותח דלתות למשתמשים להרשם לוובינר שלכם ללא כל טרחה. הוא יכול לשבור מחסומים ולפתות לקוחות פוטנציאליים לבצע הרשמה מהירה וקלה.

הלחצן מאפשר חוויות הרשמה קלה ומהירה ב- 4 לחיצות בלבד! ועל כך בהמשך

איך עובד לחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל"

כולנו מכירים את גוגל Google וסומכים עליו. תוכלו לשפר את שביעות רצון המשתמשים ולהגדיל את מספר הנרשמים לוובינר. מאחורי הקלעים, מדובר בתזמורת מורכבת של לחיצות, הפניות מחדש, יצירת אסימונים ואימות. זה כמו ריקוד בלט מורכב, כל צעד מתוזמן ומבוצע בצורה מושלמת כדי ליצור הופעה חלקה על ידי… גוגל.

חוויית משתמש

חוויית משתמש היא לב ליבו של כל דף הרשמה (נחיתה) ולכפתור "מילוי פרטים בטופס עם גוגל" תפקיד מכריע בשיפור חוויה זו. הוא חוסך זמן הקלדה ומאמץ, מוריד חסמים להרשמה ומשפר את חוויית המשתמש.

הלחצן ממוקם לפני הטופס עם צבעים של גוגל, כך שהוא ניתן לזיהוי בקלות.

כך זה נראה:

מילוי פרטים בטופס עם גוגל

מה קורה לאחר שמישהו לוחץ על "מילוי פרטים בטופס עם גוגל"?

לאחר שנלחץ הלחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל", הגולש מתבקש לבחור את אחד מחשבונות הגוגל שלו. אם הוא לא מחובר לחשבון גוגל (יש לו חשבון גוגל, אבל הוא לא עשה Sign In), הוא יתבקש להתחבר לגוגל תחילה.

מילוי פרטים בטופס עם גוגל
לאחר בחירת החשבון, הגולש יתבקש לתת אישור לגוגל לשתף את שמו ואת המייל שלו.
מילוי פרטים בטופס עם גוגל
לאחר בחירת החשבון, פרטי החשבון: שם מלא ו- מייל מועתקים לשדות המתאימים בטופס.
מילוי פרטים בטופס עם גוגל
ואז, על הגולש להשלים את מילוי שאר הפרטים בטופס:
  1. במידה ובטופס יש שדות חובה נוספים כמו "טלפון", "שם חברה" או "משקיע כשיר", על הנרשם יהיה למלא את השדה/ות.
  2. חובה תמיד, לסמן את תיבת הסימון המאשרת שימוש בנתוני הטופס למשלוח הודעות
  3. ללחוץ על לחצן "כן, רשמו אותי לוובינר" הנמצא בתחתית טופס ההרשמה.
מילוי פרטים בטופס עם גוגל

כמה דברים שכדאי לזכור בעת שימוש בלחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל"

נרשם שבחר חשבון גוגל שלא התכוון אליו, יכול ללחוץ שוב ולבחור חשבון גוגל אחר.

אם הנרשם הקליד את הפרטים שלו בטופס ולאחר מכן לחץ על "מילוי פרטים בטופס עם גוגל", הפרטים שהקליד ימחקו ובמקומם יופיעו הפרטים של חשבון הגוגל שבחר.

הרשמה לוובינר ב- 4 לחיצות – כן, זה אפשרי!

  • לחיצה 1 על לחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל"
  • לחיצה 2 בחירת חשבון גוגל מבין החשבונות שלהם בוצעה כניסה במכשיר
  • לחיצה 3 אישור לגוגל לשתף פרטי שם ו- מייל עם האתר
  • לחיצה 4 על לחצן "כן, רשמו אותי לוובינר"

שיקולי אבטחה בהוספת לחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל"

אבטחת נתונים חשובה לא פחות מחוויית המשתמש בכל הנוגע לכפתור "מילוי פרטים בטופס עם גוגל". גוגל מבטיחה את אבטחת הכפתור באמצעות אמצעים רבי עוצמה הכולל את הסכמת המשתמש לשיתוף מידע עם האתר שלי בו מצוי דף ההרשמה.

שאלות ותשובות

כיצד אוכל להוסיף את הלחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל" לדף הרשמה (נחיתה) שאתה בונה עבור הוובינר שלי?

הלחצן נמצא בכל דף הרשמה שאני בונה לוובינר שאני מפיק עבורך.

האם ניתן להרשם רק בלחיצה על "מילוי פרטים בטופס עם גוגל" ובזאת סיימנו?

לא. כיון שחובה לסמן את תיבת הסימון המאשרת שימוש בפרטים שמולאו עבור משלוח הודעות וכן ללחוץ על לחצן "כן, רשמו אותי לוובינר"

האם ניתן להציע את הלחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל" בנוסף לטופס?

כן. הלחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל" תמיד יבוא ביחד עם טופס.

האם הלחצן קשור להשלמה האוטומטית של הדפדפן?

לא, אין קשר בין לחצן "מילוי פרטים בטופס עם גוגל" לבין הדפדפן איתו עובדים, בין אם זה Chrome, Edge, FireFox או כל דפדפן אחר.