אלירון טובי Eliron Toby

אלירון טובי

אלירון טובי הוא אמן שיווק רב תחומי. מרצה לחשיבה שיווקית בפקולטה לעיצוב במכון הטכנולוגי חולון – HIT ומחבר “קסם השיווק” ללימוד חווייתי של אמנות השיווק.

אלירון הוא יו”ר דירקטוריון חברת FM OPTICS ושותף בכיר בחברת הייעוץ AGRIQUALITY.

במהלך שנות עבודתו הייתה לאלירון הזכות לחתום את שמו על עשרות רבות של מהלכי שיווק פורצי דרך דוגמת אסטרטגיית המותג של  החברות הגלובאליות נטפים, אבן קיסר ו- Enzymotec, מיצוב ושיווק בין לאומי של הרכב החשמלי החדש של אפיקים ומהפיכת שמן הזית של מסיק קיבוץ מגל.

אלירון שואב השראה ונעזר בהשכלה ובידע שלו במדעי ההתנהגות ובמנהל עסקים, באהבתו לעיצוב ואמנות הקסמים.

אומנות ניהול החדשנות

עיצוב הצעת ערך

נגישות