אט אט חוזרים ל- "נורמלי החדש" ונפרדים מה- כנסים הוירטואליים. זה אומר כי שוב נצעד על רצפת הכנס הפיזי, התערוכות והאירועים, נלגום מהקפה, ניתן ביס בעוגה, נלחץ ידים, נתחבק.

בין אם אירגנת כנס או תערוכה בעבר או שזו הפעם הראשונה שאתה עומד לארגן את הכנס הראשון בחייך, שווה לדעת על מה לקוחות מתלוננים.

לעולם לא תוכל לספק את כולם באופן מלא, כל הזמן.

תמיד יש משהו שלא ימצא חן בעיני משתתף בכנס ולא חשוב כמה התאמצת, כמה השתדלת, כמה עבדת כדי שהדברים יהיו מושלמים.

עשית כמיטב יכולתך כדי לתת חוויה מעולה ללקוח ובכל זאת קיבלת תלונות.

התלונות הם הזדמנות לשיפור לכנס הבא שלך אבל אינן תעודת ביטוח שלא תקבל תלונות נוספות ואתה תקבל.

אני בטוח שאתה לא רק מארגן כנסים אלא משתתף גם בכנסים של אחרים וגם לך היו תלונות כאלה ואחרות.

אם אתה מתכנן כנס עבור לקוחות, ספקים או שותפים, הפוסט הזה מאוד חשוב לך!

אז בוא נתקדם עם התלונות שמשתפים מרבים להתלונן:

מזון

אוכל חשוב לכולם ואנשים יכולים להיות ביקורתיים ביותר. תלונות כמו: אוכל חריף מדי, תפל מדי, מלוח מידי, מידי משהו שהם אפילו לא יכולים לומר.

יש צמחונים, טבעונים, סוכרתיים ויש כאלה שבדיאטה. יש אלרגיים לחלב, ביצים, דגים, אגוזים, בוטנים, שומשום ומה לא!

תלונות נוספות הקשורות למזון: חוסר בכיבוד או שנגמר או זמן המתנה ארוך עד שיחודש.

זכרו את "הקינוח המושלם": הנראות של האוכל חשובה לא פחות מהטעם.

תלונות בענייני מזון ומשקאות מככבות תמיד במקום הראשון!

הליכה

הליכה מרובה גורמת למשתתפים להתרגז. דאגת לאולם מפואר בבית מלון אליו צריך לצעוד דקות ארוכות, זה יכול להרגיז את המשתתפים.

אם הכנס שלך כולל מושבים הנערכים במקביל והמשתתפים צריכים לעבור מאולם לאולם – זאת טרחה עבורם.

ומה עם השירותים? היכן הם ממוקמים? יש אולמות כנסים בהם השירותים נמצאים בקומה אחרת או בבנין אחר, דבר הגורם למשתתפים לצעוד, לאבד זמן יקר וגם סיכוי ללכת לאיבוד.

ומה לגבי חנייה? באחד הכנסים בהם השתתפתי, לא דאגו למספיק מקום חנייה בקרבת אולם האירועים. חניות פנויות היו רחוקות והתלונות לא אחרו להגיע.

טמפרטורה

חם מידי או קר מידי, תמיד יהיה מישהו שמתלונן על הטמפרטורה. אף אחד לא אוהב להזיע וכאשר קר, אנשים עוסקים בהישרדות ואינם פנויים להקשיב ברוב קשב לדובר.

בניסוי רחוב התבקשו עוברי אורח לענות על מספר שאלות פשוטות והם אכן הצליחו לענות עליהן. לאחר מכן, הם התבקשו לחלוץ נעליים ולהכניס את רגליהם לאמבטיית קרח ואז לענות על עוד סדרה של שאלות פשוטות. כאשר רגליהם היו במי קרח, הם התקשו לענות על שאלות פשוטות כי הם עסקו בהישרדות והשאלות (תוכן) לא היו בראש מעייניהם.

בדרך כלל נשים מתלוננות כי קר להם וגברים מתלוננים כי חם להם.

Wi-Fi

חיבור לאינטרנט הוא כמעט תמיד בעיה. אנחנו אוהבים אינטרנט מהיר.

מי לא?

אם קשה עד בלתי אפשרי להתחבר או שהחיבור איטי או יש ניתוקים לעיתים קרובות, אתה כבר תשמע מהמשתתפים במהלך הכנס.

המתנה

אנשים לא אוהבים לחכות, לא אוהבים לעמוד בתור, בין אם זה התור לעמדת הרישום, תור לתשלום עבור החנייה, תור בדרך לעמדת הקפה, תור לשירותים, תור למלתחה, תור בכניסה או ביציאה של החנייה.

לא רואים טוב

היכולת של המשתתפים היושבים באולם לראות את המצגת המוקרנת באולם תלוי באיכותו של המקרן והתאורה באולם.

אם מקרן 'חלש' מידי, אתה כבר תשמע תלונות של אנשים שהתקשו לראות באופן ברור את המצגת.

לא מתחילים בזמן

בגלל פקקי התנועה בעיר, רבים מהמשתתפים לא יכולים להגיע בזמן. שוב ושוב נדחה מועד פתיחת הכנס כדי להמתין למי שתקוע בפקק.

האוטובוסים להסעת משתתפי הכנס מתחנת מהרכבת לאולם האירועים התעכבו יתר על המידה ביציאה בגלל פקק שנגרם עקב הפרעה לתנועה.

אלו שכן הגיעו בזמן, הרגישו שמענישים אותם בגלל שהם כן הגיעו בזמן ועל כך הם מתלוננים.

הפרעות להרצאה

מה זאת הפרעה להרצאה?

משתתף קוטע בצורה לא נעימה את נאומו של הדובר. משתתפים אחרים מנסים להשקיטו, גם אנשי האבטחה מנסים להרגיע אותו ולבסוף מוציאים אותו מהאולם.

אבל ההפרעה השכיחה ביותר היא טלפונים שמצלצלים, אנשים עונים לשיחות בעודם יושבים באולם או אנשים שמדברים עם היושבים לצידם כאילו רק הם באולם.

אין מספיק עמדות הטענה לטלפונים ניידים

"אין נוחות, אין ביטחון עבורך יותר בחיים האלה" מתבדח סיינפלד, "אלא אם כן אתה יכול להרגיש מלבן קשה במכנסיים." ואני מוסיף שיש לו % טעינה של הסוללה.

אני בטוח שאתה יודע, גם מבלי להסתכל בנייד, כמה % "חיים" יש למכשיר שלך ולא רק למכשיר אלא זה גם % החיים שלך 🙂

אלו היו תשעת הנושאים שלעיל, אם לא תטפל בהם, יגרמו למשתתפים חוויה לא טובה והם יתלוננו.

יש פתרון

אם תערוך כנס וירטואלי ללקוחות שלך, אני מבטיח שלך כי:

  • לא תשמע תלונות על כיבוד ומשקאות כי כל אחד אוכל את המזון ואת המשקה שהוא הכין לעצמו
  • לא תשמע תלונות על מרחקי הליכה כי המשתתפים בכנס וירטואלי יושבים מול המחשב שלהם והמרחק קצר לשירותים או למטבח
  • לא תשמע תלונות על טמפרטורה כי כל אחד יושב בחדר שלו ויכול לשלוט על הטמפרטורה
  • לא תשמע תלונות על Wi-Fi כי אתה לא אחראי לחיבור האינטרנט של המשתתפים
  • לא תשמע תלונות על המתנה כי אין למה להמתין: לא לחנייה, לא בתור לעמדת הרישום, לא בתור לקפה
  • לא תשמע תלונות כי לא רואים טוב בגלל המקרן כי כל אחד יושב חצי מטר מהמסך שלו ורואה מצויין את המצגת וגם את הדובר
  • לא תשמע תלונות על כך שלא מתחילים בזמן כי אין פקקי תנועה
  • לא תשמע תלונות על הפרעות להרצאה מהסיבה שאם זה נערך בשירות וובינר, אף משתתף לא יכול לפתוח מיקרופון גם אם יש לו ואף משתתף לא יכול לפתוח מצלמה גם אם יש לו
  • לא תשמע תלונות על שאין מספיק עמדות הטענה לטלפון הנייד כי כל אחד יושב בביתו או משרדו והוא מוקף בשקעי חשמל ומטענים

כנס וירטואלי לא מבטיח לך שלא יהיו תלונות. מה שכן, אני יכול להבטיח לך הוא שבכנס וירטואלי לא תשמע תלונות בנוגע למזון, הליכה, טמפרטורה, חיבור לאינטרנט, המתנה, הפרעות של הקהל ו- מחסור בעמדות טעינה.

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך