אל תתפשר עם המגבלות של גוגל טפסים Google Forms. נצל את מלוא הפוטנציאל של דפי נחיתה / הרשמה לוובינר שלך לקבלת יותר הרשמות.

משתמש בטפסי גוגל להרשמה לוובינר? גלה דרך טובה הרבה יותר

רישום לאירועים נעשה בדיגיטל, בין אם זה רישום לאירוע פרטי כמו חתונה או אירוע חברה כמו כנס פרונטלי או וובינר. מצד המארגנים, רישום דיגיטלי, באינטרנט, מייעל את תהליך הרישום ומצד המשתתפים, זה הדבר שהכי קל להם לעשות – להירשם אונליין.

שירותי המשרד של גוגל כוללים בתוכם את Google Forms ו- Google Sheets ו- יחד הם מהווים מערכת רישום שעובדת. נקודה.

אז מה הבעיה?

הבעיה היא ששירות Google Forms עובד אבל הוא מאוד מוגבל.

במאמר זה, אראה לך איך החסרונות של טפסי גוגל פוגעים במספר הנרשמים ובהצלחת האירוע שלך.

המגבלות של שימוש בטפסי גוגל להרשמה לוובינר

למרות שהשימוש בטפסי גוגל עשויים להיראות כאופציה נוחה ממבט ראשון, הם לוקים בחסר בכמה תחומים קריטיים עבור העסק שלך.

תראה, אין לי בעיה עם קישור להרשמה לזום עם טופס גוגל של ועד הבית. אין לי בעיה עם קישור להרשמה לזום לאסיפת כיתה וכדומה, אבל אני מצפה, וגם הלקוחות שלך מצפים, שכאשר הם מקבלים הזמנה לוובינר של החברה, הם מצפים לקבל משהו שהוא יותר מעוד טופס של גוגל.

טופס גוגל הוא לא דף נחיתה

טפסי גוגל Google Forms הם בסופו של דבר טפסים – רק טפסים ואינם יכולים לספק חוויה של דף נחיתה שבו טופס הוא חלק ממנו. לקוחות באינטרנט רגילים להרשם בדף נחיתה שמכיל בתוכו: תיאור האירוע, תכנית הכנס, תמונות דוברים וגם טופס. גוגל טפסים מציע טופס בלבד.

חסר דף נחיתה

טפסי גוגל מאפשרים הצגת שדות שאותם יש למלא. מכיוון שטפסי גוגל אינם מספקים מקום לתוכן טקסט, אלא רק שדות שאותם יש למלא, תצטרף לבנות דף אינטרנט לאירוע שלך שיעזור לך לקדם את האירוע.

מניסיוני, התהליך: מודעת פרסום לוובינר – טופס גוגל הוא הרבה פחות ממיר מול תהליך: מודעת פרסום לוובינר – דף הרשמה עם טופס.

כדי לשפר את אחוזי ההמרה של ההרשמה בתהליך שיש בו טופס גוגל, צריך לבנות את התהליך כך: מודעת פרסום לוובינר – דף הרשמה – טופס גוגל. גישה זו לא רק שמוסיפה עוד שלב בתהליך שמצריכה התעסקות שלך אלא גם מרתיעה נרשמים פוטנציאליים כי יש עוד פעולה לעשות, דבר שיבוא לידי ביטוי במיעוט הרשמות.

אפשרויות התאמה מוגבלות

בטפסי גוגל ניתן לבצע התאמה אישית באופן מוגבל. ניתן לשנות את הצבע, הגופן והתמונה, אך הפריסה הכללית של טופס גוגל גורמת לו להיראות דומה לטפסי גוגל של כל אחד אחר, בדיוק כמו של המורה בבית ספר ושל ועד הבית.

מבחינתך כחברה, טופס ההרשמה המאוד בסיסי של גוגל עם אפשרויות המיתוג המינימליות – זוהי פגיעה בתדמית המקצועית של האירוע שלך מעבר לכך שפחות אנשים ירשמו.

חוסר הרמוניה

אני בטוח שאתה משקיע בעיצוב המודעה לוובינר, בין אם אתה שולח אותה במייל או מפרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת. השקעה בתמונה של ההזמנה ואולי בסרטון הוידאו דורשת מחשבה, זמן וכסף. הנרשם הפוטנציאלי לכנס לוחץ על המודעה, בתמונה שבה כל כך השקעת, ומגיע לטופס גוגל: אנימי, עם מיתוג מינימלי שנראה כמו הטופס ששלחה המורה להרשמה לזום אסיפת כיתה.

מה אתה חושב שמרגיש לקוח לאור הפער הענק שבין המודעה המעוצבת והמושקעת לבין טופס גוגל החיוור והמשעמם. אתה חושב שזה עושה "חשק" להירשם?

מספר מועט של נרשמים

מי שנרשם לכנס פרונטלי או וירטואלי כמו וובינר רוצה לדעת אמילי שזה ראשי תיבות של: אז מה יצא לי מזה? שזה תרגום מאנגלית של What's in it for me. בטופס גוגל הוא לא ימצא זאת, כי טופס גוגל הוא רק טופס: אוסף של שדות אותן יש למלא.

השאלות המתרוצצות בראשו של הלקוח כמו: מתי נערך הוובינר? תהיה הקלטה? מי הדוברים? מה תוכנית הכנס? מי החברה המארגנת? כמה זה עולה? מחפשות תשובה ואין בנמצא בטופס גוגל. טופס גוגל הוא רק טופס עם רשימה של שדות: שם פרטי, שם משפחה, מייל, טלפון וכדומה ואין שם שום טקסט שיסביר, שיעודד הרשמה, שייתן תשובות לשאלות – דבר שמביא לאחוזי המרה נמוכים או במילים אחרות למספר מועט של נרשמים.

חוסר בכלים שיווקיים

בטפסי גוגל אין אפשרות לשים קוד מעקב של פלטפורמות פרסומיות, לא של גוגל ולא של פלטפורמות נוספות כמו פייסבוק או אאוטבריין. המשמעות היא שלא יהיו לך נתונים כמה אנשים הגיעו לטופס של גוגל, לא תוכל ל"רדוף" בפרסום אחר מי שהגיע לטופס גוגל ולא נרשם.

שימוש בגוגל טפסים במקום דף הרשמה מובנה של זום

סיבה נוספת, פרט למחיר החינם, שחברות בוחרות לערוך רישום לוובינר באמצעות גוגל טפסים ולא דף הרשמה מובנה של זום, היא היכולת לשלוט על מי נרשם לוובינר. אז בענין הזה, יש לי 2 הערות ואולי גם הארות:

האחת, החסרונות שתיארתי לעיל על השימוש בגוגל טפסים רלוונטים באותה מידה לדף ההרשמה המובנה של זום, שלו יש חסרונות משלו כמו למשל טקסט בעברית הצמוד לשמאל ולא לימין.

השנייה, גם בדף הרשמה מובנה של זום לוובינר, אפשר לשלוט על אישור ההרשמה.

החשיבות של תהליך רישום חלק לאירועים

חוויית רישום ידידותית וחלקה היא לא רק ענין של נוחות – היא חיונית להעלאת שיעור ההרשמה ושביעות רצון המשתתפים כבר מהרגע הראשון. תהליך רישום מסורבל עלול להרחיק משתתפים פוטנציאליים, ולהוביל לאובדן הזדמנויות ולהפחתת מעורבות. כאשר גולש, נרשם פוטנציאלי לכנס, נתקל רק בטופס ולא בדף הרשמה – זה לא עושה לו 'חשק' להירשם. להיפך, זה גורם לו לוותר על ההרשמה. זה משפיע על כמות המשתתפים וגם על המוניטין של האירוע.

דף הרשמה שאני בונה לך נותן פתרונות המיועדים לביטול כל המכשולים האלה בעזרת עיצוב ללא מגבלות, מיתוג בהתאמה אישית, מדיה (טקסט, תמונות, וידאו) ללא הגבלה, צ'אטבוט מבוסס AI, שעון סופר לאחור, הטמעה של קוד מעקב עבור פרסום, אוטומציה עם מערכות ארגוניות שלך וכך תקבל יותר הרשמות ותבנה יסודות מוצקים להצלחת האירוע.

יתרונות השימוש בדף הרשמה מותאם אישית

בניגוד לפלטפורמת גוגל טפסים Google Forms, דף הרשמה שאני בונה לך מציע אפשרויות התאמה אישית המאפשרות לך לעצב כל היבט בתהליך הרישום בהתאם לצרכים הייחודיים של האירוע שלך ולמיתוג.

דף הרשמה שאני בונה עבורך עם יכולת הטמעה של קוד מעקב של פלטפורמות שיווקיות ביחד עם יכולת לזהות את המקור ממנו הגיעו הנרשמים, נותן בידך כלים שיווקיים המספקים תובנות אנליטיות חשובות, שמאפשרים לזהות מגמות, לקבל החלטות מבוססות נתונים ולייעל את הרישום לאירוע זה תוך כדי תהליך הרשמה וגם עבור אירועים עתידיים.

מעבר מגוגל טפסים לדף הרשמה

אם כבר התחלת תהליך רישום באמצעות גוגל טפסים, אני משתתף בצערך, אבל יש אפשרות לתיקון. ניתן לבנות דף הרשמה ממותג, מעוצב ומותאם אישית לצרכים שלך. לאחר מכן, יהיה עליך לדאוג להחליף את הקישור הישן המוביל לגוגל טפסים עם הקישור החדש המפנה לדף ההרשמה הממותג.

למרות שהמעבר דורש השקעה ראשונית, עם תכנון קפדני ואסטרטגיה פרואקטיבית, המעבר מטפסי גוגל לדף הרשמה ממותג ומעוצב שאני בונה לך ישפר את תהליך הרישום ותראה יותר הרשמות.

השוואת עלויות בין טופס גוגל לדף הרשמה שאני בונה עבורך

השימוש בגוגל טפסים הוא ללא תשלום, שזה יתרון גדול, אבל כל מה שמעבר לכך הוא חסרון שפוגע בהרשמות לוובינר. האם החיסכון בטווח הקצר של שימוש בגוגל טפסים שווה את החסרונות של הטווח הארוך. החיסכון יבוא לידי ביטוי במיעוט הרשמות.

סיכום

אם אתה עדיין עובד עם גוגל טפסים עבור רישום לוובינר, זה הזמן לשנות כיוון. השקעה בדף הרשמה לוובינר, מעוצב, ממותג, מותאם אישית מציע יתרונות משמעותיים והחזר השקעה בטווח הארוך.

אם יש לך שאלות, אל תהסס לפנות אלינו. אנחנו כאן כדי לעזור לך ליצור את הוובינר הטוב ביותר שלך אי פעם!

מאמרים קשורים:

5 סיבות למה לא לבחור בדף הרשמה מובנה של זום להרשמה לוובינר