חברה עסקית צריכה לשמור על קשר עם לקוחות פוטנציאלים וגם עם לקוחות קיימים לצורכי שיווק, מכירות, הדרכה.

קיום קשר פנים אל מול פנים הוא ברירת המחדל של מרבית הארגונים למרות שכבר שנים רבות קיימים פתרונות טכנולוגיים אינטרנטיים.

כל עוד אפשר להיפגש בחדר ישיבות, כל עוד ניתן לנסוע או לטוס לתערוכה, כל עוד ניתן להיפגש – זה מה שנעשה וכל פתרון אחר שהוצע, פשוט נהדף הצידה בתואנה שהדרך היחידה לתקשר היא באופן פיזי וכל דרך תקשורת אחרת נידונה לכישלון.

חלק קטן מאוד מהחברות העסקיות עשה שימוש בדיגיטל לקיום הדרכות, שיווק וגם מכירות וכל זאת על אש קטנה, במסגרת ניסוי.

אולי זה היה קבעון מחשבתי, אולי זה היה המשך למה שהיה נהוג מזה מאות שנים מאז התערוכה הראשונה בעולם בשנת 1851 ואולי זה היה ענין שזה עובד, אז למה לשנות?

סיפור לקוח
מכון הייצוא היה הראשון להעביר הדרכות אונליין באמצעות וובינר עוד בשנת, תחזיקו חזק, 2016 !

שומע כפיים? בהחלט מגיע להם.

חנה ברזילי, מנהלת ההדרכה ובין ראשוני העובדים במכון הייצוא, הבינה, כבר אז בשנת 2016 שהעולם צועד לדיגיטל בצעדי ענק ולכן, במקביל לימי עיון שערך מכון הייצוא בתל אביב בבית התעשיינים, את כל ההרצאות שמישכן כשעה הם ערכו אונליין בוובינר.

אני הפקתי למכון היצוא מאות וובינרים של כשעה שהועברו במהלך השנים 2016 עד 2020.

כשהגיעה הקורונה, מחלקת ההדרכה של מכון היצוא היתה מוכנה וערוכה. בעוד אחרים שוקלים, בוחנים, מתעדפים, מתלבטים.. מכון היצוא ידע בדיוק מה לעשות וגם איך זה עובד וקיבל הערכה מאת הלקוחות.

באה הקורונה ושינתה הכל. זום, היא לא החברה היחידה, סיפקה פיתרון זמין ומיידי לאי-קיומם של כנסים פרונטליים in-person. מעבר לזאת היא שינתה את המחשבה שלא ניתן לקיים כנסים וירטוליים. ניתן גם ניתן.

חברות עסקיות נאלצו לעשות שימוש בפתרונות דיגיטליים שאותם דחו בביטול: שיחות וידאו, וובינרים, כנסים וירטואלים.

חברה כמו Zoom שפעילה כבר משנת 2011 קיבלה בוסט רציני בתקופת הקורונה והיא לא היחידה.

פלטפורמות אינטרנטיות אחרות לוובינרים ושיחות וידאו: Microsoft Teams, Cisco Webex, GoToWebinar, Skype, Google Meet, RingCentral, LifeSize, BlueJeans, UberConference, Adobe Connect, Circuit, GlobalMeet ואחרות, כולן ראו גידול בעסקים שלהם במהלך 2020 .

למה דווקא זום היא החברה שבה הגידול היה יותר מכל השאר בסדרי גודל? זאת שאלה יפה ואולי פעם אכתוב על זה מאמר.

חברות מצאו שהשימוש במדיה הדיגיטלית להעברת המסרים שלהם עובד עבורם במונחים של תוצאות: לידים, מכירות, מיתוג ובכל היבט אחר שנמדד לפעילות הדיגיטל היתה תרומה, עד כדי כך ש- 43% מחברות החליטו שמעכשיו הם יעשו רק פעילויות וירטואליות וזנחו לחלוטין את הכנסים הפרונטלים.

חברות מצאו שעריכת כנסים וירטואלים, שיחות וידאו ו- וובינרים: חוסכת כסף, מקטינה את טביעת הרגל הפחמנית והם יכולים לעשות יותר אירועים, יותר קטנים, יותר נישתיים ולכן להציע לקהל שלהם תוכן משמעותי יותר לאורך תקופה ארוכה יותר.

אז הנה לפניכם 3 סיבות למה חברות בוחרות לקיים אירועים וירטואליים. אולי זה יתאים גם לך?

יותר קהל משתתף באירועים וירטואלים

מכיון שיש יותר אירועים (כי לחברות יותר קל, פשוט וגם חוסכים על הדרך המון כסף) יותר אנשים מוצאים את הנושא הנישתי המעניין אותם. לכנס גדול עם הרבה מאוד נושאים שרק מיעוטם מעניין אותם, הם לא יטרחו להגיע, אבל אם הכנס קצר ועניינו רק הנושא שמעניין אותם, הם ישתתפו.

אפשר להביא תוצאות עסקיות עם אירועים וירטואלים בשידור חי

הרגלים ניתן לשנות, כולל הרגלי עבודה.

יש מחסומים מחשבתיים שמנעו מאנשים להאמין שאפשר לשווק ולמכור באינטרנט.

בלית ברירה חברות נדחפו לתוך העולם הוירטואלי, בין אם הם אהבו את הרעיון או לא, אין זה משנה!

אומר זאת כך:

אירועים וירטואלים היו ועדיין הינם הדרך היחידה ליצירת קשר עם לקוחות בין אם זה 1:1 (אחד על אחד) או קבוצות קטנות (שיחות וידאו) או 1:N (יחיד מול רבים): כנסים וירטואלים, וובינרים ו- שיחות וידאו.

פתאום חברות הבינו שאפשר גם אחרת. פתאום חברות הבינו שהאינטרנט פותח להם דרכי תקשורת נוספות ויעילות עם הלקוחות הפוטנציאלים ועם לקוחות בפועל.

ובשורה התחתונה?

זהו win-win לחברה, ללקוחות ול- כדור הארץ. כולם מרוצים!

יש יתרונות רבים להשתתפות באירועים וירטואלים כמו וובינרים או שיחות וידאו מלקוחות, כמו: נוחות, חיסכון כספי, יעילות ניצול זמן, הקטנת טביעת הרגל הפחמנית, נגישות ואלה רק כמה מהיתרונות, כך שאפשר לומר שכנס וירטואלי הוא win win לחברה וגם ללקוח.

עתיד בר קיימא / ידידותי לסביבה

חברות רבות ובין לאומיות חרטו על דגלם את השמירה על איכות הסביבה, למשל: גוגל

הידעת שגוגל מפתחת מודל ייחודי ב- Google Maps שייקח נהגים אל מסלולים ידידותיים יותר לסביבה?

הידעת שלחברת גוגל יש חזון ליצירת חברה טכנולוגיה ירוקה והיא מפיקה דוחות שנתיים בנושא?

גוגל לא לבד!

חברות טכנולוגיות רבות נוספות כמו: סיסקו, HP, אפל, מיקרוסופט, סמסונג, לנובו, דל, אסוס ורבות אחרות, מקדמות את ענין הקיימות והידידותיות לסביבה.

לרשימת 100 החברות המובילות ביצירת עתיד בר-קיימא

עם חברות וצרכנים המודעים לסביבה יותר מתמיד, ההשפעה של קיום אירועים עומדת כעת בראש סדר היום. אירועים פיזיים גורמים לזיהום סביבתי ובזבוז מזון ומים.

המעבר מכנסים פרונטליים לכנסים וירטואלי הוא הכרחי, גם אם הוא לא יהיה במאת האחוזים. כל כנס וירטואלי במקום כנס פרנטלי הוא עוד צעד קטן אבל משמעותי בהפחתה של פליטת גזי החממה שנגרמים בעיקר בגלל תחבורה: טיסות ונסיעה ברכב לאירוע וממנו.

והפתרון שמציעים שיחות וידאו, וובינרים וכנסים וירטואלים מתאים בדיוק לחזון עתיד בר קיימא, מה גם שהוא נמצא גם מועיל ומביא תוצאות עסקיות.

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך