שיווק באמצעות וובינר מבלי לצאת מהמשרד

באמצעות וובינר תוכל להעביר את המסר שלך לעשרות ואולי למאות לקוחות פוטנציאלים השומעים וגם רואים אותך בוידאו מדבר על המוצר ו/או השירות שלך.

אתה מעצים את המיתוג שלך על ידי כך שאתה מופיע בפניהם עם מצגת, הם חווים אותך: רואים אותך (וידאו בזמן אמת), רואים את מה שהכנת ושומעים את דבריך והכי חשוב, יכולים בזמן אמת לשאול אותך את השאלות החשובות להם ביותר.

מערכת הוובינר שאני מציע לך להשכרה כוללת: קול, וידאו "חי וזורם" מהמצלמה המחוברת למחשב שלך ויכולת לשתף את מה שאתה רואה על המסך שלך בין אם זאת מצגת שקפים, תוכנה או גלישה באינטרנט. את מה שאתה רואה במסך שלך, יראו גם המשתתפים בוובינר – לא צריך לשלוח מצגת!

אם המשתתפים שלך דוברים בכמה שפות, כל אחד מהם יכול לשמוע את הדברים שלך בשפתו באמצעות שירותי תרגום סימולטני.

Loading...

מה הן המטרות השיווקיות של וובינר?

בעולם הפיזי בו אתה משווק את המוצרים ו/או השירותים שלך (אתה כל הזמן משווק, נכון?) אתה בדרך כלל נמצא בשיחה אחד-על-אחד או אם אתה חבר בקבוצה עסקית כמו "עסקים עושים עסקים", BNI או קבוצות אחרות, השיחה שלך יכולה להיות אחד-על-עשרים אולי אחד-על-ארבעים. מה דעתך לערוך שיחת שיווק בפני עשרות רבות ואולי מאות?

נכון שהיית נכון להרצות בפני מאות לקוחות פוטנציאלים?

נניח ויש לך משרד הנהלת חשבונות ובעיר שלך נערך כנס גדול של "עסקים קטנים ובינוניים" שהוזמנת להרצאות בו. האם תסכים?

בוודאי שתסכים, כי זאת תהיה הזדמנות להעביר את המסר שלך ולבנות יחסים על קהל יעד פוטנציאלי.

אז מה הן מטרות הוובינר?

  1. פרטים (לפחות: שם, מייל, טלפון נייד ופרטים נוספים) ממי שבא לשמוע אותך בוובינר
  2. לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאלים המתחילה בכך שאתה, במהלך הוובינר, נותן להם ערך
  3. מכירות

שים לב שאת המכירות שמתי בסוף כי "אנשים רוצים לקנות אבל לא אוהבים שימכרו להם". אני לא אומר שאתה לא צריך למכור, להיפך, אתה צריך למכור בוובינר, אבל אם תמכור מיד בהתחלה, אתה עשוי למצוא את עצמך ללא מכירות וגם ללא לקוחות.

את מי להזמין לוובינר?

אתה בסופו של ענין רוצה למכור ולכן אתה צריך להביא לוובינר את אלה שאתה חושב שיש להם את הסיכוי הגדול ביותר להיות לקוחות משלמים שלך ולשם כך אתה צריך להגדיר, בראש ובראשונה, את קהל המטרה שלך.

אם תגדיר במדוייק את קהל המטרה שלך, תוכל גם לדעת היכן למצוא אותו באינטרנט ומחוץ לאינטרנט.

אם אתה מוכר נעלי ריצה לספורטאים, כאלה שעולות 600 שקל ויותר, אתה יכול להגדיר את הקהל שלך במדוייק, לא רק במונחים של הוצאה כספית או מקום מגורים אלא במונחים של פעילות ספורטיבית וכך יהיה לך יותר קל למצוא אותם. והיכן תוכל למצוא אותם?

תוכל למצוא את קהל היעד שלך בתחרויות ריצה, קוראים מגזינים העוסקים בספורט, חברים במכון כושר, קונים בגדי ספורט בחנויות ספורט ועוד. ובאינטרנט? הם יגלשו באתרי ספורט/תחרויות/אירועים, ישתתפו בפורומים השונים בנושאי ריצה וכדומה.

רואה כמה זה קל שאתה יודע מי קהל המטרה שלך?

למה שאנשים יבואו לוובינר שלי?

שאלה מצויינת. באמת, מדוע שאנשים יצטרפו לוובינר, יתאמצו להרשם (כן, למלא טופס, נדרש מאמץ), יתנו לך את פרטיהם (שם, מייל, טלפון נייד), יפנו את זמנם וכל זה כדי לשמוע אותך? כדי לתת תשובה לשאלה זאת, אתה צריך להבין מה מניע אנשים? אנשים מונעים על ידי שני גורמים כאשר הם באים לקנות, כל דבר, ללא קשר למחירו, גודלו או צבעו:

רגש – זהו הדבר שגורם לנו לקנות – רגש. כאשר לקוח חושב איך המוצר או השירות ייתן לו משהו שאין לו כרגע, מתעורר בו רגש. אם הלקוח ירגיש שאותו מוצר או שירות שאתה מוכר הוא הפתרון לבעיה שלו, אז הוא יקנה.

הגיון – זה הסיבה שאתה "מסביר" לעצמך למה מה שאתה עומד לקנות הוא אכן מה שאתה צריך. תקרא לזה תירוץ, זה לא משנה. אתה צריך להכניס הגיון למה שאתה עומד לקנות.

בוא ואתן לך דוגמה. יש אנשים שקונים שעון ב- 15,000 שקל. כן, כן. אולי זה לא אתה, אבל אתה יכול להבין שיש אנשים כאלה. ברור לך שמבחינה פונקציונלית ניתן היה להסתפק בשעון של 50 שקלים כדי לדעת מה השעה. כלומר, אין הגיון ברכישת פריט שכזה ופה בה הרגש. מי שקונה שעון ב- 15,000 שקל אולי קונה אותו כי הוא חסר ביטחון ומרגיש כי קניית השעון היקר הזה תיתן לו בטחון עצמי (שאין לו כרגע) – זהו רגש. ובאשר להגיון? ברור שמי שקונה שעון כזה יקר, כנראה אין לו חוסר במזומנים, אבל גם הוא "מתרץ" את הקנייה של השעון בכך שאת חופשת הסקי הבאה הוא יקצר מ- 10 ימים ל- 8 ימים. שלא יהיה לך ספק. הוא לא באמת מתכוון לכך, אבל… זהו תירוץ טוב כדי להצדיק את הקניה היקרה.

אנונימיות – אותי זה הדהים! נתוני סקר מראים כי 40% מאוכלוסית בישראל הם ביישנים. זה אומר שהם יעשו הכל כדי לא לעמוד במוקד תשומת הלב. הוובינר תפור לדרישות של הביישנים ובעלי הפחדים החברתיים. הם לא צריכים לפתוח מיקרופון ולדבר, הם לא צריכים לפתוח מצלמה.

נחזור לוובינר. אנשים יבואו לוובינר אם הם יחשבו שיש שם, בוובינר, משהו בשבילם שיפתור את הבעיה שלהם, ילמד אותם משהו שישפר את איכות חייהם או ישפר את מצבם הכלכלי. זכור כי אתה פונה למי שרוצה לשמוע אותך.

רוצה שמישהו עם ניסיון עליו אתה יכול לסמוך ילווה אותך לגייס את מערכת וובינר לשירות השיווק שלך, להביא יותר לקוחות ולעשות יותר מכירות?

קרא את המאמר על מכירות באמצעות וובינר.

תרשה לי לשאול אותך שאלה: האם את/ה שוטף/ת בעצמך את הרכב?

דלי מים ומעט סבון לשטוף את הרכב עולה פרוטות, ולמרות זאת את/ה לוקח/ת את הרכב למכון שטיפה ומשלם/ת 60 שקל עבור הרחיצה, נכון?

את/ה יכול/ה להחליט האם לנהל וובינר בעצמך DIY או לתת למישהו בעל ידע רב וניסיון לנהל עבורך את הצד הטכני של הוובינר.

  • אין לך רצון, זמן או סבלנות ללמוד את מערכת זום על כל הפיצ'רים שלה,
  • את/ה לא יודע/ת מה ניתן או לא ניתן לעשות עם זום,
  • את/ה רוצה לקבל ייעוץ ממישהו בעל ניסיון בהפעלת המערכת,
  • יש לך התלבטות בנוגע למהלך הוובינר ואת/ה רוצה להתייעץ עם מישהו שיש לו ניסיון בניהול מאות וובינרים. כן, אני יכול לומר 'מאות וובינרים' מאז 2007 אותם ניהלתי,
  • את/ה רוצה להיות בטוח שהוובינר יעבור חלק, ללא תקלות,
  • את/ה רוצה להיות בטוח/ה שתהיה הקלטה,
  • את/ה רוצה להיות בטוח/ה שמשתתפים יוכלו להיכנס,
  • את/ה רוצה להיות בטוח/ה שהדובר ישתף מצגת "נכון בפעם הראשונה",

ועוד

זה ענין של החלטה האם לעשות וובינר בעצמך DIY או לתת למישהו בעל ידע רב וניסיון לנהל עבורך את הצד הטכני של הוובינר.

יש הרבה סיבות למה לבחור בנו לתת לך שירות טכני מקצועי של וובינר

נתחיל עם זה שיש לנו ותק החל מאז שנת 2007 במתן שירותי וובינר לחברות וארגונים כמו: מכבי שירותי בריאות, צבירן, אלעד תוכנה, פסגות ניירות ערך, בוקינג.קום, האקדמית כנרת ועוד. אין אף חברה שנותנת שירותי וובינר עם ותק כמו שלנו. זה אומר שיש לנו ידע וניסיון רב בפתרון תקלות ו- מוכנות לכל תקלה אפשרית.

מנהל האירוע שלך עם תואר שני במנהל עסקים מאת אוניברסיטת תל אביב, עם עבר ניהולי, מבין את צרכי העסק שלך ויכול לעזור לך עם פתרונות טכניים לעמוד ביעדים העסקיים של הוובינר שלך.

אנחנו ידועים במענה המהיר לפניות שלך גם מחוץ לשעות העבודה – מה זה, אם לא שירות!

אנחנו לוקחים אחריות על החלק הטכני של הוובינר ומפעילים פיצ'רים רבים, חלקם ייחודיים.

גם כאשר הצוות שלנו ינהל עבורך את הצד הטכני של הוובינר בוובינר השני, שלישי, רביעי ואילך שלך, הוא יעשה זאת באותה: מסירות, שאיפה למצויינות, יעילות, תשומת לב, איכפתיות כמו בוובינר הראשון שהוא ניהל עבורך.

אנחנו ספק משרד הביטחון. אין לאף אחד מהמתחרים שלנו.

אכן, שירותי הוובינר שלנו ניתנים על מערכת זום ZOOM, אותה מערכת זום המשמשת חברות, ארגונים, בתי ספר, מוסדות חינוך אקדמאיים – אותה מערכת זום!

אם השתתפת בוובינרים ראיתי שבחלק הטכני תמיד יש תקלות:

  • הדובר כבר התחיל לדבר, אבל "לא שומעים!"
  • יש רעשי רקע המפריעים לשמוע את הדובר
  • הדובר נשמע חלש מידי או רועש מידי
  • הדובר "מגמגם" כי הוא מנסה לעשות יותר מידי בו-זמנית
  • הדובר לא רגוע ומראה, כל הזמן, חוסר ביטחון
  • משתתפים לא יכולים להיכנס לשידור
  • השידור "נופל"
  • הדובר מציג וידאו ש"נתקע"
  • השקפים במצגת לא מתחלפים
  • ועוד…

כדי שתקלות כמו שפירטתי לעיל ועוד שכמותן, לא יקרו בוובינר שלך, את/ה צריך/ה מישהו מקצוען שינהל את הצד הטכני של הוובינר עבורך.

כן, אנחנו לוקחים אחריות על החלק הטכני של הוובינר.

בסוף הוובינר נערוך שיחת תחקיר (בצבא שירתתי כאיש צוות אוויר, נווט קרב במטוס פנטום) כדי להבטיח שהוובינר הבא שלך בניהול טכני מקצועי שלנו, יהיה עוד יותר טוב.

אם את/ה מתכוון לעשות זום ללקוחות שאת/ה רוצה לנהל או מנהל בפועל את הכספים או השקעות שלהם,

אם את/ה עושה וובינר ללקוחות ה"זהב" שלך שקונים ממך מוצרים ושירותים בסכומים גדולים מידי תקופה,

הזום שלך צריך להיראות בהתאם.

בדיוק כמו שאת/ה דואג/ת שהמצגת שלך תראה "מיליון דולר",

בדיוק כמו שאת/ה דואג/ת להופיע לפגישה בלבוש מתאים, כך את/ה צריך/ה לדאוג שהנראות של הזום שלך תהיה בהתאם – "מיליון דולר".

לא עוד זום, עם רקע שחור, מלבנים קבועים במיקום, מצגת גדולה, וידאו קטן של הדובר!

אם את/ה רוצה לבלוט, את/ה צריך/ה בידול גם בנראות של הזום. הנראות שלעצמה לא תסגור את העסקה, אבל, ללא ספק, היא תקדם את הסגירה.

את/ה לא יכול/ה לעשות זום ללקוחות קיימים או פוטנציאלים בהתנהלות חובבנית ולהראות חוסר רצינות, חוסר מקצועיות עד כדי זלזול ופגיעה. למה את/ה מצפה?

אנחנו נדאג שהוובינר יתנהל בצורה מקצועית ללא תקלות.

השירות שלנו ניתן אמנם על מערכות זום אבל הוא נראה כמו תכנית טלוויזיה עם רקע לשידור (זה לא רקע וירטואלי לדובר), עם לוגו בפינה למעלה, עם כתוביות, הודעות רצות בתחתית המסך ועוד. זאת ניראות הרבה יותר מרשימה ויוצרת מעורבות וענין בהשוואה לזום "משעמם": מצגת ודובר במיקום קבוע לאורך כל השידור על רקע שחור.

כן, מאז הקורונה, עולם העסקים "גילה" את זום והחל לעשות בו שימוש וגם את/ה.

כדי לבלוט צריך לעשות כמה פעולות חוץ מייצור תוכן ברמה הכי גבוהה שזה בתחום אחריותך:

  • לנהל טכנית את הוובינר בצורה מקצועית כדי שיזרום רצוף וללא תקלות
  • לדאוג לנראות של השידור החי בזום שיראה יותר קרוב לתוכנית טלוויזיה מאשר לזום שעושים כל המתחרים,

בשביל זה אתה צריך להיעזר בשירותי חברת getwebinar עם ידע רב וניסיון

אנחנו פה בשבילך

לא את כל הדברים שאת/ה יודע/ת לעשות, את/ה עושה בעצמך. נכון?

יש ואת/ה משלם/ת לאחרים שיעשו את העבודה במקומך ועבורך, כמו למשל: שטיפת הרכב, ניכוש עשבים בגינה, ניקוי הבית וגם: ניהול חשבונות, ייצוג משפטי, בניית אתר אינטרנט, פרסום בגוגל ועוד.

אם את/ה רוצה שהוובינר שלך יעבור חלק וללא תקלות,

אם את/ה רוצה שקט נפשי וזמן להתעסק בתוכן הוובינר ובשיווקו,

את/ה צריך/ה מקצוען שינהל את הצד הטכני של הוובינר עבורך.

הפקת וובינר מקצה לקצה תביא אותך לתוצאה הטובה ביותר
ותחסוך ממך כאב ראש, טרחה והתמודדות עם תקלות בלתי צפויות

אני עוזר לבעלי חברות להעביר את המידע שיש להם בקלות, במהירות וגם בנוחות מבלי לצאת מהמשרד ולהפיק עבורם וובינרים וכנסים וירטואליים מתוזמנים, מסודרים ומוצלחים שזוכים לתשבחות.

איך תבטיח/י Webinar עם תוצאות מושלמות?

    כדי שתבטיח/י את הצלחת הוובינר שלך, פנה/י אלינו וקבל/י את כל המידע,
    בטלפון 052-8200-895 או השאר/י את פרטיך ונחזור אליך במהירות

    בחר את הנושא עליו הינך רוצה לקבל פרטים *

    מספר משתתפים *

    למתי מתוכנן האירוע שלך *







    מה לקוחות אומרים על התהליך ועל תוצאות העבודה איתנו

    עדות של סמנכלית שיווק, אלעד תוכנה
    עדות של מנהל בכיר, פסגות ניירות ערך